Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 16 kwietnia 2014

Notka Tematyczna - Louis Tomlinson /Koko

Elo - melo - trzy, dwa, zero!
Jak widać to moja pierwsza (w życiu) notka tematyczna tutaj, nie będę przedłużać. Bo na pewno nie chcecie tego czytać, więc...

Przygotowałam na nią:
  • Trzy Szablony (tak ludzie udało mi się zrobić szablon haha)
  • Nagłówek
  • Trzy Koloryzacje
+  Na samym dole jest podsumowanie stażu: Zaczarowanej i Roxxanny Russo.

Tylko tyle, ponieważ miałaaam bardzo mało czasu;(

Szablon #001:


 Szablon #002:

 (Przepraszam, że te tutaj kody CSS są bardzo ubogie, ale to były moje pierwsze.)
  
Szablon003:
 


 Przepraszam, że podglądy są takie, nijakie.


Koloryzacja #1:


 Koloryzacja #2:
Pobierz

Koloryzacja 3#:

(Zapomniałam tutaj wpisać GIMP, na górze między 'HAPPY...COLORING BY KOKO')

Hmmm to jak na tyle, proszę o wyrozumiałość w krytyce
 css, ale jestem w tym 'świecie' dopiero co początkowa. Także... xd.
Kocham;)

Przyjmę jedno zamówienie, które będzie nie dotyczyć Violetty i Lou 
(wiadomo chyba, no nie hahh).
  
BIERZESZ = PISZESZ


______________________________________________________________

PODSUMOWANIE STAŻU ZACZAROWANEJ:


Koko - Zacznę od konkretów; Nie podoba mi się w twoich pracach wycięcie postać, czasami one są aż za bardzo wygumkowane, a raz źle; za mało, oraz kolorystyka.
 Lecz podobają mi się takie rzeczy jak; dobrze wtopione stocki, napisy. Jeśli chodzi o CSS to są proste, czyli takie jakie lubię. Kolorystyka w nich jest bardzo dobrze dobrana. Ogólnie twoje prace są dobre, jednak zastosowałabym w nich parę poprawek.
Ocena: 12/15
Dorte Love - Długo się zastanawiałam jakby ocenić Twoje prace. Obejrzałam wszystkie od pierwszej do ostatniej notki i stwierdziłam ,że przez ten miesiąc nabrałaś dużego doświadczenia.Zastanawia mnie grafika bo to co mi się w niej nie podoba to koloryzacja. Postaraj się używać mocniejszych a będzie git :) Co do reszty czyli kodów CSS moim zdaniem są za proste jak na Ciebie. Popracuj nad nimi.
Ocena: 11/15
Trzeba uzyskać maksymalnie: 25p
Otrzymałaś: 23p

Przykro Nam, nie zostajesz z nami:(


PODSUMOWANIE STAŻU ROXXANNY RUSSO:


 Koko -  No więc tak; jest u Ciebie podobnie jak u Zaczarowanej. Postacie u Ciebie raz są za bardzo wygumkowane, a czasami za mało. Najmniej z twoich prac nie podoba mi się ich kolorystyka, ale najbardziej uwielbiam w nich napisy, które są dobrze dobrane. Oraz stocki. CSS; dla mnie są świetne, dobrze dopasowane.
Ocena: 12/15
Dorte Love - Podobnie jak u Zaczarowanej popatrzyłam na wszystkie Twoje pracę. Muszę Cię pochwalić za koloryzacje bo widzę ,że potrafisz bardzo dobrze je dobierać. Co do grafiki to przyczepie się tylko do wymazywania postaci. Używaj mniejszej gumki a wtedy będzie dobrze. Kody CSS całkiem prosty. Pobaw się nim
Ocena: 13/15

Trzeba uzyskać maksymalnie: 25p
Otrzymałaś: 25p

Gratulacje! Zostajesz z nami. 
Mamy nadzieję, że się na Tobie nie zawiedziemy;)



36 komentarzy:

  1. Uf... Zostaję! ♥
    Czytałam to z zapartym tchem. Postaram się nie zawieść i zastosować do wskazówek. Jak ja długo czekałam na tą notkę! Co 5 minut odświeżałam, żeby zobaczyć czy już dodałaś.
    A co do szablonów to są całkiem fajne. Takie całkiem proste (tzn. nie wyglądają na skomplikowane). Tak jak powiedziałaś nagłówek nie wyszedł ci najlepiej >.<
    Koloryzacja pobieram. Ostatnia też jest do Gimpa?
    I w końcu, chyba zapamiętam który to Louis! Brawo ja xd Może po jakimś czasie ogarnę innych z 1D, w co wątpię. Nie za bardzo ich lubię (bez hejtów proszę).
    Szkoda, że Zaczarowana nie przeszła :(
    Pozdrawiam i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak, co, czemu zaczarowana odpada? Przecież ona robi lepsze szablony od was, jak to możliwe? O boże, błagam przyjmijcie ją!! Ona robi piękne szablony a co z zamówieniami?

    OdpowiedzUsuń
  3. żarty, błagam przywróćcie moją zaczarowaną, właśnie chciałam zamówić u niej szablon a tu patrzę nowa notka i co nie ma zaczarowanej. NIE NO PROSZĘ WAS!! Ona jest świetna gdybyście widzieli o ile nie widzieliście jej prace na innych szabloniarniach, błagam weźcie ją z powrotem. Moze to samolubne wredna itp. ale ja ją wielbię, potrzebuję od niej szablonu. Kocham jej szablony! Ona ma talent, uwielbiam jej szablony mimo że się nie znam, ale podobają mi się jej szablony. Muszę u niej zamówić, błagam! Wiem że to nie możliwe ale weźcie ją ! Proszę:'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vicky też robiła lepsze szablony od reszty załogi, a otrzymała worek pomocnych uwag ^^

      Usuń
    2. O, nie miało się dodać w odpowiedzi o.o

      Usuń
  4. Moja zaczarowana!! Nie, ja ją uwielbiam, błagam cofnijcie to! 2 punkty jej brakowały a wy co! Pozwólcie jej chociaż opublikować zamówienia, ona jest świetna.. Moze ma parę niedociągnięć, ale jak każdy z was!

    Olaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Siedzę i myślę co napisać :(((. Strasznie chciałam z Wami pracować, ale widać, że mi to nie dane :'(. Siedzę i ryczę, ale co zrobię? Gratuluję ci Alexandro :*. I dziękuję Wam za te miłe słowa (mówię o komentarzach pod tą notką). Wiem, że jestem beznadziejna :(((.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś beznadziejna! Musisz jeszcze poćwiczyć, z resztą jak każdy.
      Szczerze mówiąc po przeczytaniu podsumowania twojego stażu byłam prawie pewna, że ja też nie przejdę.
      Ale jedno trzeba ci (na 100%) przyznać- masz charyzmę! xd Ja przez cały staż miałam 1 zamówienie (z czego de facto jest mi przykro :c), a ty całą masę . Albo to ja skutecznie odstraszam komentarze. Sądzę, że dziewczyny się jeszcze nad zastanowią nad swoją decyzją, no ale w życiu nie zawsze jest tak jak chcemy. Mam nadzieję, że gdzieś indziej ci się powiedzie :>
      Trzymaj się! :*

      Usuń
  6. Wiecie, że Prima Aprilis się już skończył? Poupadaliście na główki? Przecież Zaczarowana robi lepsze szablony niż połowa tej szabloniarni! Złe wymazanie? Serio? A ktoś spojrzał może na główny szablon? Nie no. To przecież Zaczarowana źle wymazuje -,-. I pragnę zauważyć, że ma powyżej 40 komów pod notkami. Zobaczycie, że zajdzie dalej od was. Może jednak zmienicie zdanie? Ona chce się uczyć grafiki, a wy ją wywalacie, bo co? Złe wymazanie? Pokaż mi na którym szablonie. Zabrakło jej dwóch punktów. Mam nadzieje, że administratorki to sobie jeszcze przemyślą na spokojnie. I może po przeczytaniu tych komentarzy zrozumieją co robią. I napisała, że już umie dodawać czcionki. Jej wina, że nie jest może taka obeznana w internecie jak wy? Dajcie jej jeszcze jedną szansę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się! Z Katie Never. Dlaczego zaczarowana odeszła?! Bo zabrakło jej 2 punktów? NO ŻAŁOŚNI JESTEŚCIE -,- jeśli dziewczyna nie umie dobrze wymazać to może jej pomóżcie? DO 3 razy sztuka. Mam nadzieję że jeszcze to przemyślicie
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1szablon jest fajny:)
    Moim zdaniem dziewczyny dobrze zrobily nie biorac zaczarowana.no bo spojrzcie na jej pracę a na np. Roxxanny.jest roznica prawda ?? I to wielką takze LOL,

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm ok. Miałam się nie odzywać ale jednak! :D co do notki to wyszła Ci całkiem nieźle, a co do podsumowań to nawet nie mam zamiaru oceniać, to Wasza decyzja. Ale jedno mnie zdenerwowało. Skoro Dorte Love mówi ze Zaczarowana nie ładnie wycina postacie na nagłówkach to czemu sama tak robi? Moim zdaniem osoby, które dają konstruktywną krytykę innym to muszą być w tym dobrzy. Prawda jest taka, że ten blog to jedno wielkie pośmiewisko. Największe zastrzeżenia mam jednak do adminki tego bloga. Taka osoba powinna uczyć i pomagać aby jej stażystki/autorki stawały się coraz lepsze, a nie mieć to gdzieś czy one mają z czymś problem lub nie.

    Szkoda tylko, że Zaczarowana odchodzi ;/ To już druga osoba, której prace mi się nawet podobały, która odeszła z bloga ;/ Ehhh... trudno ;/

    ~Ann

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, wiem ze są błedy gramatyczne ale jestem z telefonu i staralam sie jak najszybciej i nawet nie przeczytalam calosci :D

      ~Ann

      Usuń
    2. Mi również bardzo podobały się prace Zaczarowanej :/

      Usuń
  10. No serio? Tak naprawdę to jest na prawdę dziwne każdy mówi jaka to zaczarowana jest świetna, ale jeszcze dziwniejsze jest to, ze ja także tak myślę:) Dlaczego ją wyrzuciliście choć ma większy talent niż wy razem wzięte no dobra niż Dorte Love, bo Koko ma nawet fajny styl :/
    Ona ma po dwadzieścia komentarzy pod notkami robi świetnie to co robi i teraz najlepsze jak to możliwe, że Aleksandra Russo miała jedno zamówienie a zaczarowana z osiem na sto procent. Gratuluję ci Aleksandro! Wiecie co mam genialny plan, albo zróbcie jakieś głosowanie czy Zaczarowana zostaje czy tez nie zobaczymy ile będzie głosów, hę? Albo zaczarowana weźmie się w garść i zrobi swoją szabloniarnie do której na sto procent wpadnę :)
    A i chciałam tez powiedzieć, że ludzie mają różne gusta wam dwóm może się nie podobały jej szablony ale za to mi i dziewczyną na górze tak. Więc powinnyście dołożyć jej po trzy punkty :) Bo jest najlepsza!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzenki :c
      Uwierz, że to nie zależy ode mnie. Mi samej jest smutno z teg powodu (komentarze i zamówienia), więc prosze nie dobijaj mnie bardziej.


      Usuń
  11. Zgadzam się! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ktoś kto krytykuje innych sam powinien nie popełniać tych błędów, Dorte. A Twoje szablony zostawiają sobie dużo do życzenia.
    Szablon Dorte: http://trixie134.deviantart.com/art/Juliet-Styles-444337218?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=1
    Szablon Zaczarowanej: http://oi59.tinypic.com/dqhhy9.jpg
    Nadal chcesz rozmawiać o złym wymazywaniu postaci? Serio chcecie stracić taką szabloniarkę? No nie wiem. Może zwyczajnie zazdrościcie jej talentu? Nie chcecie dać jej się dalej rozwijać. Mam nadzieję, że Zaczarowana podejmie się stażu na lepszej szabloniarni lub założy swój własny blog z grafiką. Na pewno będę do niej zaglądać i komentować ;). I nie obrażam Twoich prac, Dorte. Tylko próbuję Wam uświadomić jaki wielki błąd popełniacie. Zresztą ta szabloniarnia nie jest godna Zaczarowanej. Dziewczyno, mierz wyżej :D.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Popełniłyście błąd. Zaczarowana jest tu jedną z lepszych szabloniarek, a wy tłumaczycie ,że nie umie wymazywać..jak moja poprzedniczka twierdzę ,że na głównym są jeszce gorsze wymazywania niż u Zaczarowanej! Być może nie przyjełyście jej bo boicie się konkurencji, ale to nie jest dobre wyjście! Bo twierdzę ,że Dorote Love robi ładnie,ale Zaczarowana również. Takie talenty się marnują, ale Zaczarowana, nie martw się jest wiele szabloniarni ,które z chęcią będą z tobą wspólpracować

    OdpowiedzUsuń
  14. ok jeszcze zgodzę się z opinią Koko, no bo nie oszukujmy się ale ona tutaj jeszcze ratuje tą szablonarnie(bez urazy, ale to jest prawda.) bo robi ładne i świetne prace.ale serio Dorte?! Lepiej spójrz na jej i na swoje, praktycznie takie same.to tak jakbyś wytykala sobie sama błędy... przemysł to jeszcze Dorte L. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ja napisałam ze nie podoba mi sie wycięcie postaci? Chyba pomyliliscie z Kogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to czemu dałaś jej 11 pkt? Bo napisałaś tylko, że CSS trochę ubogi i mała koloryzacja. Piszesz, że nabrała doświadczenia, a potem ją wywalasz? Należy jej się z 13 pkt. Odejmujesz jeden za koloryzacje i jeden za css, który i tak wcale nie jest taki ubogi. Koloryzacje zresztą też są ładne :/.

      Usuń
    2. To moja punktacja nie będziecie mi mowic jak mam oceniac w koncu to moja szablonarnia nie wasza. Dałam jej 11 p gdyz uwazam ze musi jeszcze popracować. Nie mowie ze jestem tak dobra jak ona bo nikt nie jest idealny. Jednk ja sama nie oceniałam i sama nie bede. Moim zdaniem uwziełyscie sie na mnie. Taka jest nasza decyzja i nie bedziemy jej zmieniać bo wy tak chcecie.

      Usuń
    3. To teraz uwaga ja mówię
      Jesteś żałosna nie będę nikogo
      oceniać ale ja po prostu mówię
      nie masz talentu to oczywiście moja
      opinia tak jak twoja opinia to to że zaczarowana
      jest słaba cóż, mylisz się

      xxOla

      Usuń
  16. Czytam to i chce mi się śmiać. Serio? Zaczarowana jest lepsza od Was. Nie mówię, że źle tworzycie. Jedynie tyle, że ona tworzy lepiej. Serio, to głupie, że ją wywalacie. Widzicie to? Około dwudziestu komentarzy. W każdym przynajmniej jedno zdanie proszące o pozwolenie Zaczarowanej zostać. To Wasza decyzja, ale radzę Wam ją przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju. Dziękuję Wam. Strasznie się cieszę, że moja grafika się Wam podoba. Szkoda, że nie zostaję. Dziewczyny chyba nie zmienią zdania :/. A szkoda. Nie martwcie się. Znajdziecie mnie pewnie na jakimś innym graficznym blogu.
    Całuję :***
    Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Zaczarowana. Mam dla ciebie propozycję! Napiszę ci na priv, na e-mail, żeby nie robić tu spamu :)

      Usuń
  18. Skoro jest taka kiepska, to czemu w ogóle przyjęłyście ją na stażystkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy My napisałyśmy, że Ona jest kiepska?
      No chyba nie.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem tak. Moim zdaniem ocena Zaczarowanej jest zupełnie sprawiedliwa. Połowa jej prac jest na poziomie, a reszta tak o.http://pl.tinypic.com/view.php?pic=9v8sht&s=8 Jest masakryczne. Xłe wtopienie w tło, źle wycięte postacie, szablon (zamówienie zresztą) robione na odwal się. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=69gtaq&s=8 CSS w porządku, ale znowu dupne wycięcie. Kwadratowe nagłówki jakoś .... nie przyciągają (a szczególnie mojej) uwagi. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=20af59e&s=8 Nie wiem, dlaczego cegły w tle. One pasują do szablonu?

    Zaczarowana ma problemy z wycinaniem postaci i wpasowywaniem całości w tło. Musi dużo ćwiczyć graficznie, a za miesiąc (zwracając tu uwagę na i tak ogromną poprawę w jej twórczości na stażu) może próbować znowu, jestem pewna, że wtedy by przeszła. Nie rozumiem też powtarzającego się komentarza Przecież ona była lepsza od was. Nie zgodzę się z tym, bo moim zdaniem prace prezentowane tu są na wyrównanym, a nawet bardzo wyrównanym poziomie. Vicky była jedyną, która się wybijała.


    Nie rozumiem też, dlaczego lecą tu hejty w stronę Trix. Nie ona jedyna oceniała staż Zaczarowanej.

    Dziękuje za uwagę
    Mind xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są na tym samym poziomie, to dlaczego jej nie przyjeły?

      Usuń
  21. Ja uważam, że prace Koko jak i Dorte są wyrównane z pracami Zaczarowanej. I nie powinniście teraz wszystkich pochopnie oceniać, któraż to jest lepsza a która gorsza. Bo takie bezsensowne kłótnie prowadzą do kolejnych kłótni, które się tak zagłębią, że stażystki i inne administratorki po prostu odejdą. Chcecie doprowadzić do rozpadu tej szabloniarni? Chodzi mi głownie o to, że oceniacie kogoś nie mając racji. I niektórzy (mówię głownie o decyzji Koko i Dorte) mogą się poczuć urażone. Dziewczyny zadecydowały, że Zaczarowana nie jest na tyle doświadczona, żeby zostawać, więc jej nie przyjęły, ale na tym świat się nie kończy Ludzie! Pomyślcie, Zaczarowana ma marzenia i napewno spróbuje u innych szabloniarni. Naprawdę, powoli ma się tego dosyć.
    Ani Dorte, ani Koko, nie powinny być obwiniane za to, żę taka decyzja została podjęta. One oceniły sprawiedliwie, i nikt nie powiniem podważać ich decyzji.
    // Marliven .

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)