Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 18 kwietnia 2014

Królewscy~ Clementine

(c) tumblr
Czeeeeść! ;>
Pewnie znacie mnie już z kilku blogów, więc nie musze o sobie mówić... mogę jedynie powiedzieć wam ,że mam na imię Marlena i mam 15 lat ^^
Na dziś przygotowałam
- nagłówek
- 2 szablony

Szablon 1
Cóż mogę wam o nim powiedzieć... chyba dopiero teraz widzę ,że chyba trochę przesadziłąm z wielkością grafik na szablonie ;>
Szablon 2
Myślę ,że już po miniaturce poznajecie ten szablon..tak jest to mój szablon ,z którym startowałam do tego bloga. Stwierdziłam ,że grzechem będzie go wyrzucić i go wam tutaj podsyłam *o*
Nagłówek 

Jeszcze na koniec chcę wam zaprosić na moją drugą szabloniarnię:
I szabloniarnię mojej siostry ^^:

W tej notce nie przyjmuję zamówień! ;c 
Clementine

8 komentarzy:

  1. Heejka!
    Super szablony, jesteś wybawieniem tej szabloniarni.
    Szablon z Lucy- super! Oglądam ten serial i to nie jest moja ulubiona bohaterka ale ją lubię!
    Szablon 2- jest naprawdę świetny, co chyba mówiłam już przy głosowaniach ;)
    Nagłówek 3- bardzo podoba mi się ta dziewczyna *__*

    Naprawdę przecudnie robisz, ale nie wiadomo czy cię przyjmą (bo wiesz...nie przyjmują przecież tych lepszych)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obeszło by się bez tego typu dopisków. Jeśli ocena stałych szabloniarek są zbyt niskie, by któraś stażystka została, to zostaje ona wykluczona pod względem sprawiedliwej recenzji jej pracy.

      Usuń
  2. Hey. Zacznę po kolei.
    Pierwszy szablon: Nie podoba mi się wycięcie postaci. To, że ucięłaś głowę tej modelki. I te niedżwiadki jakoś mi nie pasują :). Css mi się podoba.
    Drugi szablon: Całkiem spoko, choć css dość prosty.
    Nagłówek: ładny, ale znowu to wycięcie.
    Weny do tworzenia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. naglowek *,* zrob z nim szablon proszeee :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek jest niezły, nad CSS'em musisz jeszcze popracować ;) Powodzeniaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    Pierwszy szablon nie podoba mi się grafika. Starłaś głowę modelki, nic do siebie nie pasuje.
    Drugi jest całkiem dobry.
    Nagłówek mi się podoba, ale napis do wymiany.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace bardzo mi się podobają :)
    Pobiera szablon 2 :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)