Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 29 marca 2014

Czasem coś w nas umiera... /Zaczarowana

Witajcie, witajcie. Jestem wam bardzo wdzięczna za te miłe komentarze pod moją pierwszą notką :D. I za to, że jeden z moich szablonów trafił do przeglądu. Tak, nadal w to nie wierzę ;D. Dziś jakieś stocki, koloryzacje, sygnatury, ikonki, wolne szablony i zamówienia (nie wszystkie, wybaczcie).

Paczka koloryzacji:


W razie jakiś pytań typu "jak wstawić koloryzację?" piszcie śmiało.

Sygnaturki:


 
Chyba nie jest źle...
Ikony:



Paczka stocków:

Pobierz paczkę

I kolejna.
 Pobierz paczkę

Przypominam, że paczki są zabezpieczone hasłem. Żeby potem nie było na ten temat pytań. Czytajcie regulamin.

Szablony wolne:


Podgląd/Pobierz/Nagłówek

Zamówienia:

Dla Mika Styles:

Podgląd/Pobierz/Nagłówek


Wiem, że chciałaś inne zdjęcie Niny, ale tamto było trochę małe. To znaczy, była sama głowa i nie wiem czy efekt, by Ci się podobał ;D. Ale jak coś, to mogę zrobić z tym zdjęciem, które mi wysłałaś. Jeśli tak wolisz, pisz. I pisz też jeśli coś ci się nie spodoba. Zrobiłam go trochę po swojemu. Mam nadzieję, że tak też Ci się spodoba.

Dla Juliet Styles:


Podgląd/Pobierz/Nagłówek

Przyznam, że strasznie mi się podoba, choć nie przepadam za 1D. Pisz jak coś jest nie tak.

 Nagłówek:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh4gXVXknWrYMeG6pRZkYo6oqV9MgCrqRhi_AV3qXw4lktaTEeCDNNgLpiwGMxExFRDKJ3GCPWpqmO0IuXrC3DUdqP6rb-u9FfsepUWSQiP8SQuwOZBpF_r12n4sf0R_T-JgjF4XMERf62o/s1600/lindsay.png
Podgląd/Pobierz 

Próbowałam zrobić do tego nagłówka szablon, ale jakoś nie miałam na niego pomysłu :(. A nie chciałam psuć pracy. Oczywiście, jeśli chcecie szablon do tego nagłówka, piszcie ;D.

Info:
Do Olaa Tavelli:
Obiecałam, że wykonam Twoje zamówienie. I oczywiście tak zrobię. Tylko nie mogę znaleźć żadnych zdjęć dobrej jakości. Poszukaj i podeślij mi na e-mail: gone.diana.landris@gmail.com, a Twój szablon na 100% pojawi się w mojej następnej notce. Mam nadzieję, że nie jesteś zła. 


I znowu ta jakoś duży tych prac. Mam nadzieję, że się podobają. Mile widziana krytyka. I oczywiście miłe komentarze :). Przyjmę około 2 zamówienia (wybaczcie, ale niedługo zielona szkoła, a przed nią ważne egzaminy). Ale nie przyjmę 1D, Justina Biebera i Violetty. Wiem, że mnie zabijecie, ale po prostu szablony z nimi mi nie wychodzą :/. Mam nadzieję, że notka się wam podobała. Jakieś propozycje co w kolejnej?



15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dziękuję. Postaram się zrobić z niego szablon ;D.

      Usuń
  2. Hej :) Pięknie ♥♥♥
    Najbardziej podoba mi sie szablon wolny i ostatni nagłówek.Plis, spróbuj zrobić z niego szablon....
    Chciałabym złozyć zamówienie :
    1.Amor
    2.http://mloda-chanel.blogspot.com/
    3.jaśniutki fiolet (troche jak w nagłówku z posta: "We are the champions!/Alexandra R.")
    4.byłabym szczęśliwa, gdybyś ty wybrała :)
    5.chciałabym, aby pojawiła się tam właśnie laska z powyżej pezdstawionego posta
    6. wieża Eiffla
    7.wielki napis "Chanel"

    Mam nadzieję, że nie będzie ci przeszkadzało to, że na blogu nie ma jeszcze żadnych postów.Postanowiłam, że najpierw postaram się o szablon, a potem przyjdzie czas na posty :) Mam też nadzieję, że zgodzisz się wykonać szablon dla mnie :)

    Pzdr.♥MCC♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że przyjmuję. Postaram się zrobić szablon z tego nagłówka ;). A o który konkretnie nagłówek z poprzedniej notki Ci chodzi. Bo są (chyba) 3.

      Usuń
    2. Chodzi mi o ten pierwszy. (z rudą laską w kapeluszu) :)

      Usuń
  3. Radzę zmienić hosting, na inny. Tinypic pogarsza jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz mi jakiś polecić? Byłabym wdzięczna :).

      Usuń
    2. podgląd możesz dać na funkyimg.com a hostować na hostuje.net

      Żeby nie pisać dwóch komentarzy xd
      Pobieram koloryzacje :)
      Ogólnie radzę popracować nad napisami i nie widzę twoich podpisów na nagłówkach czy gdziekolwiek, a żeby uniknąć kopiowana takie cuś powinno się pojawić.
      Szablon wolny- ogólnie jest ok, ale sądzę, że w selektorze .post powinnaś dodać kod padding: 10px
      Zamówienie 1- sądzę, że stocki powinny być trochę bardziej widoczne.
      Zamówienie 2- nie mam zastrzeżeń, ale coś mi nie pasuje (nie umiem powiedzieć co).
      Nagłówek jest bardzo ładny :)

      Ps: za jakieś 3 minuty sprawdź pocztę ;)

      Usuń
  4. szablon jak i nagłówek jest cudowny. Dokładnie taki sobie wyobrażałam. Wielkie dziękuję :* Jesteś aniołem ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję ♥. Cieszę się, że się podoba *-*.

      Usuń
  5. Jejku..Szablon bardzo mi się podoba :) Wyszedł fantastycznie i nawet wygląda ładnie z tym zdjęciem które dodałaś ty.Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeszcze tylko jedno pytanko.Dlaczego nie widać nagłówka? Bo właśnie dodałam szablon na bloga ale nie widać nagłówka :( Mam nadzieję że mi pomożesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, a wstawiłaś nagłówek XD. Bo wgrywasz szablon, a potem wchodzisz w układ i klikasz edytuj przy nagłówku. Tam dajesz z internetu i wklejasz adres URL (z tego białego paska na górze).

      Usuń
  7. Witaj.
    Czekałam na twoją notkę, aż w końcu się doczekałam. A więc.
    Koloryzacja są spoko, i 2 sygnaturka również jest bardzo śliczna, jednakze mogłabyś podrasować napisy XD A jeśli chodzi o 1 sygnaturę, napisy są fajne, ale postać tak jakoś mi nie pasuję do tła. Szablon wolny, to najlepsza twoja praca jaką widziałam. Genial! :)
    Co do zamówień, mam parę zastrzeżeń. :
    Szablon z Niną jest całkiem ładny, jednakże bym jeszcze podciągnęła poziom napisów. A i... CSS bardzo fajne, jednakże bym dała tam parę poprawek.
    Otóż szablon z Seleną, to podobna sytuacja do poprzedniej. Jednakże tu bardzooo mi się podoba CSS. może nie jest jakiś mega skomplikowany, ale bardzo interesujący.
    A jeśli chodzi o nagłówek ostatni, to jest bardzo ładna praca <3 Najlepsza <3 I też polecam zrobić do nagłówka CSS. Bo myślę, że wyjdzie z tego dobry szablon wolny. :) Albo i nawet zamówienie :)
    Pozdrawiam.
    //Marlvien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D. Bardzo się cieszę. Muszę popracować nad moim CSS, bo nie jest zbyt bogaty :). Z nagłówka postaram się coś z robić.

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)