Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Unbroken/Lodovica

Unbroken
Hej, jestem Lodovica i dostałam się tu jako stażystka. Dziś mam dla was:
  • 1 szablon
  • 2 nagłówki 
  • Paczkę z Demi Lovato (jestem Lovatic ♥)
No to zaczynamy:
Szablon:
Tak, ja wiem, że jest praktycznie taki sam jak ten z poradnika Lizz Kaviste, ale to był mój pierwszy szablon i użyłam kodów takich jak tam. Nagłówek jest okropny, wiem, robiłam go na szybko. Krytyka wskazana :D

Ten nagłówek widział chyba każdy, uczestniczył w rekrutacji. Wykonanie go było szybkie i proste ;)
Jeżeli mam być szczera to nagłówek nie jest jakiś specjalnie piękny. Podoba mi się koloryzacja użyta na Albie ;)

No i to na tyle. Przyjmę z 3-4 zamówienia, jeżeli jakieś w ogóle będą xd


20 komentarzy:

  1. A czy mogłabyś wykonać szablon z Luk'iem Hemmings'em z 5SOS???

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, żaden mi się nie podoba. Ale ćwicz i ucz się z tutoriali, a będzie fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cię serdecznie. A więc zaczynam.<3 Kocham dawać opinię. XD
    szablon 1. Hmmm.. powiem ci, że.. jak ja zaczynałam robić CSS'a to też kopiowałam kody Lizz, Ale tak właśnie zaczynamy pracę z CSS'em, a jak dla mnie CSS to czarna magia. A jeśli chodzi o nagłówek, to dodałabym stocki, i ostrzejszą koloryzację.
    nagłówek 1 (praca 2)- Nie wiem w ogóle dlaczego akurat ten nagłówek dałaś do rekrutacji, bo szczerze- nie jest on jakiś podniecający. Dla mnie robiłaś to z 10-15 min. Wkleiłaś 2 tekstury, wycięłaś postacie, i dałaś napis. A gdzie koloryzacja, stocki, i więcej tekstur? Nie jest to zły nagłówek, jednak w nim nie pokazałaś swoich mozliwości, a na pewno stać cię na dużo więcej XD
    nagłówek 2 (praca 3)- tutaj moge jedynie powiedzieć, że powinna byc ostrzejsza koloryzacja, i trochę ucięłaś głowę Demi, ale pominę ten fakt.
    Masz bardzo ładne prace, ale ćwicz jeszcze więcej, a szablony i nagłówki będą bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za krytykę i wszelkie rady. Postaram się je zastosować :)

      Usuń
  4. Hej!
    A więc zacznę już nawijać, bo nigdy nie skończę :P
    Szablon- na pierwszy rzut oka wygląda ok, lecz widać tutaj niedokładne wycięcie postaci (Demi) a zwłaszcza tym zdjęciu na którym leży. Powinnaś zmniejszyć gumkę na ok. 40 może...sama nie wiem. Sprawdź jak tobie będzie wygodnie. I wymazać trochę przy krawędziach zdjęcia. Napis...jest trochę taki jakiś nudny. No i pamiętaj żeby zawsze dawać twoje podpisy na pracy gdyż potem mogą wyniknąć z tego niepotrzebne problemy. A i jeszcze przy stronach dałabym odrobinę ciemniejszy tekst. Css fajnie ci wychodzą, masz bardzo ładną ramkę przy postach :)
    Nagłówek 1- przydałoby się tutaj jeszcze trochę stock'ów, textur. No wiesz...trochę urozmaicienia. Widać tutaj mnóstwo pustych pól (ale nie martw się, sama wciąż popełniam ten błąd :c)
    Naggłówek 2- Ten jest fajny, super połączenie textur. Ale powinnaś zacząć zapisywać w png, gdyż w jpg są trochę rozmazane prace.

    Moim zdaniem powinnaś obejrzeć kilka tuoriali o wtapianiu sotcków, oraz wymazywaniu modelek do pracy ^^
    Pozdrawiam, Fearless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za krytykę i wszelkie rady. Postaram się je zastosować :)

      Usuń
  5. Hm...widać, że musisz jeszcze torchę popracować nad grafiką w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey. No więc zaczynam:
    Szablon: Sorry, ale musisz go bardzo dopracować. Nagłówek nie wchodzi płynnie w tło. Jeśli chciałaś uzyskać fajny efekt, mogłaś zrobić ramkę na około nagłówka i byłoby ok. Nagłówek ma kiepskie wymazanie, ale tak ogólnie to jest ok. Css, jak już mówiłaś, z tutoriala Lizz. Css jest naprawdę prosty. Wystarczy połączyć selektor z jakimś kodem i uzyskamy coś dobrego ;). Ja często piszę przypadkowe selektory itp. i sprawdzam co wyjdzie xD.
    Nagłówek nr. 1: Co mogę powiedzieć? Jest średni. Stocki są praktycznie niewidoczne (jeśli w ogóle są xD), a napisu prawie nie widać ;). Ale nie jest źle.
    Nagłówek nr. 2: Lepszy od pierwszego i szczerze mówiąc nie mam zastrzeżeń. Może tylko tyle, że modelka jest ciut złej jakości ;D.
    Mam nadzieje, że się na mnie nie obrazisz :/. Ale serio nie jest źle. Prace są dobre, musisz tylko jeszcze troszkę popracować :). Życzę ci powodzenia i weny do tworzenia.
    Pozdrawiam ~Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażę się ;)
      Sama podchodzę do siebie z dystansem i wiem, że czeka mnie sporo pracy.
      Co do nagłówka trzeciego to ja sama nie wiem czego fotka jest słabej jakości. Zdjęcie było wyraźne, ale mój program strasznie je zniekształca :/
      Dzięki za krytykę i rady, postaram się je zastosować :)

      Usuń
  7. Ja też jestem Lovatic ♥
    co do szablonów: ładne są ale ćwicz ćwicz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się nagłówek z Rossem i Laurą. Taka fajna, łagodna kolorystyka.
    Co do tego drugiego z Albą widać, że miałaś na niego pomysł z tym, że jakość i barwy są trochę źle dobrane. Też mam z tym ogromne problemy :)
    Kochasz Demi Lovato? Omom, już cię lubię :D
    Z CSS-em radzisz sobie dobrze, ogółem we wszystkim jesteś lepsza ode mnie, ale to u mnie to normalka. Jestem beztalenciem.
    Widać, że masz potencjał i wierzę, że jeszcze nieraz nas zaskoczysz. Życzę powodzenia oraz owocnej pracy.

    Pozwolicie, że się zareklamuję (będę taka podła)? Chciałam wszystkich zaprosić na mojego bloga graficznego (http://violettowa-szabloniarnia.blogspot.com/) gdzie wykonywać będę prace związane z serialem Violetta. Przepraszam za reklamę.

    Podziwiam waszego bloga i zawsze będę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Składam zamówienie:
    1.Hasło: Amor
    2.link do bloga na którego ma być zrobiony szablon:http://raura-i-love.blogspot.com/?m=1
    3.Kolorystykę: tajemniczy (fiolet) niech będą też nuty i róże
    4.Układ : nagłówek
    5.Postacie , Z kim , jakiego serialu,anime.filmu : Laura Marano, Ross Lynch, Demi Lovato ( musi ona mieć niebieskie włosy ) i jakiś blondyn
    7.Napis na szablonie(nieobowiązkowe): " W życiu nie każda droga prowadzi tam gdzie chcemy ... "

    Mam nadzieję że przyjmiesz. Mogłabyś odpisać czy przyjęłaś czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję :) Mam tylko jedną prośbę i pytanie ;) Czy podesłałabyś mi zdjęcie 'jakiegoś' blondyna? Nie chciałabym, żeby ten wybrany przeze mnie nie przypadł w twoje gusta ;). A co do fotki Demi; ona ma mieć całe niebieskie włosy czy tylko końcówki?

      Usuń
    2. Wejdź na mojego bloga i tam jest zakładka bohaterowie. Poszukaj chłopaka pod nazwą Mike.
      Demi niech ma całe niebieskie włosy.

      Mój blog -http://raura-i-love.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)