Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 15 grudnia 2014

..time to die! /Wieczny uke

Witajcie kochani~
Miałam dodać notkę trochę szybciej, niestety znowu jestem chora i znowu nie mam na nic czasu.. Dzisiaj przychodzę do was jedynie z jednym wolnym  szablonem  i jednym nagłówkiem.  Nie mam również dzisiaj żadnych zamówień - przepraszam, nie jestem w stanie wykonać zamówień, które dostałam pod poprzednią notką. Dopadł mnie całkowity brak weny, a to co dziś dodaje było robione już jakiś czas temu. Naprawdę przepraszam za to.. i oficjalnie chce powiedzieć, że po nowym roku odchodzę stąd. Dlatego zamówień nie przyjmuję. 

Szablony:
Tak szczerze? Kocham ten szablon.. Chociaż mówiłam, że nigdy go nie zrobię. 

Nagłówki:
Szczerze to.. mam mieszane uczucia co do tego nagłówka  z jednej strony mi się podoba, a z drugiej nienawidzę tych kolorów.. naprawdę ich nienawidzę. 

10 komentarzy:

  1. Szablon.. hm.. podoba mi się css i napisy na nagłówku, ale tak poza tym nagłówek wydaje się być pusty.. A te zegary (?) czy co to są te koła na nim.. jakoś niezbyt do mnie przemawiają. Nie rozumiem też czemu napisy są w dwóch kolorach.. Naprawdę nie rozumiem, czemu nie zrobiłaś ich w jednym kolorze?
    Jeśli chodzi o nagłówek - jestem na nie. Napisy wyszły beznadziejnie, postać wygląda na źle wyciętą. No i te kolory.. Nienawidzę wszelkich odcieni zieleni ble.
    Poza tym jak przyjmujesz zamówienia nie powinnaś ich potem odrzucać, albo coś przyjmujesz, albo nie. A odejście wcale cię nie usprawiedliwia w tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem tylko dlaczego Ciebie obchodzi czy napis jest w dwóch kolorach czy nie.
      Jeśli tak jej się podobało to okej.
      Jeśli tak hejtujesz autorki bloga to pokaż SWÓJ szablon.
      Praca czyni mistrzem. Wiele szabloniarek rozpoczynało praktycznie nic nie potrafiąc, a teraz są jednymi z najlepszych.
      Alison

      Usuń
    2. Yare yare, cóż za kłopotliwi ludzie..
      Ten komentarz jest do Wiecznego Uke nie do ciebie.

      Usuń
    3. Gdyby każdy na świecie olewał to co mu się nie podoba, to ten świat by już dawno temu upadł. Tyle mam do powiedzenia. Nie można wiecznie ignorować tego co nam się nie podoba, bo co jeśli np. nie podoba nam się nekrofilia? Mamy ignorować zbezczeszczenie zwłok?

      Usuń
    4. No i wreszcie znalazła się dziewczyna, która wyraża woje zdanie a nie hejutje
      Gdyby na moim blogu powinny się znaleźć krytyki to właśnie w takim stylu, które dają do myślenia i starania się.
      Nie to, że nie podoba mi się
      Szablony są fajne

      Usuń
    5. Wszystko ładnie, ślicznie, ale jestem chłopakiem ^^

      Usuń
    6. O Boże!!!
      Przepraszam!!!
      Nie wiedzialam, choć przyznam, że teraz z tego śmieję się jak szalona...

      Usuń
    7. W sumie nie ma co się dziwić.. W końcu ciągle piszę w rodzaju żeńskim... Hih.

      Usuń
    8. Ja uważam, że ta rozmowa jest już bez sensu.
      Ja tylko uważam, że ciągle hejtujesz te dziewczyny. I tak, wiem że to nie było do mnie.

      Usuń
    9. To się nazywa krytyka..
      A zresztą to bez znaczenia bo Shiori/Wieczny uke/Zuza leży w szpitalu więc i tak tego nie zobaczy.

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)