Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Adios a todos

Tytułu nie muszę tłumaczyć? Większość was zdecydowała ,że nie chce mnie tutaj a ja uważam ,że mam dosyć wszystkiego! Blog zostaje pod pieczą Katie i mam nadzieje ,że bezemnie będzie dużo lepszy! Nie chce widzieć już tu hejtów bo to nie jest zabawne! Nie mam talentu więc po co ja tu w ogóle jestem? SNW zawsze będzie dla mnie życiowym osiągnięciem gdyż mało jaka szabloniarnia ma ponad 200 obserwatorów. Nie wiem co mam jeszcze napisać, może dziękuje dla tych co zawsze tu byli i którzy mnie wspierali. Adios!!!!!

11 komentarzy:

  1. Doduś, coś ty...nie rob tego :(
    Nie wolno! <3
    Nie zwracaj uwagi na hejterów
    Zazdroszczą ;D
    Twoje prace sa sliczne, a dzieki temu blogowi wyrobisz sie jeszcze bardziej <3
    Trening czyni mistrza, nie? ;)
    Bardzo cie przepraszam za dlugosc tego komentarza, ale nie jestem w stanie napisac nic wiecej. Musze jeszcze pouczyc sie na biologie i geografie :/ przed swietami bombarduja nas sprawdzianami -_-
    Decyzja jest twoja, ale mam nadzieje ze jeszcze ja przemyslisz :)

    xMadelinex

    OdpowiedzUsuń
  2. Miej ich w dupie i rób to co kochasz!
    Nasz talent głowa do góry!
    Nie przejmuj się hejatmi, masz duży talent i jesteś zdolna jak mało kto.
    Zobacz ile osiągnęła twoja szabloniarnia!
    Nie odchodz, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodo, jesteś świetna
    Uwielbiam cię, ale to twoja wola więc uszanuje ją
    Kto mi będzie robil szablony??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katie V? Shiori? Nina Pasquarelli? Nyksiątko ?Julcia D? Sto innych szabloniarzy?

      Usuń
    2. Pragnę zauważyć, że już nie robię szablonów :) . Wziełam do serca twe rady i stwierdziłam, że się do tego nie nadaję.

      Usuń
  4. Dodo no wez bez ciebie to nie SNW...
    Ja cie jeszcze na powrot namowie zobaczysz kochana *-*
    Nie przejmuj sie tymi...dupkami.
    /Katie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy takie jest wyjście jest odpowiednie, bo Cię nie znam, ale czy porzucenie marzeń jest optymalnym wyjściem z sytuacji ?
    Może lepiej zrób sobie przerwę, doszlifuj umiejętności i pokaż, że nie każdy ma smykałkę do grafiki. Ty ją masz, ale nie zawsze potrafisz ją wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie rób tego!
    Nie odchodź, nie rezygnuj z marzeń i celów przez firmę hejty głupich, zazdrosny ludzi!
    Bez Ciebie ta szabloniarnia nie ma sensu :c

    OdpowiedzUsuń
  7. nie! nie zgadzam się!
    jesteś wspaniałą szabloniarką! TY ROBIŁAŚ DLA MNIE SZABLONY I DO TEGO JE USTAWIAŁAŚ!
    JESTEŚ WSPANIAŁA!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)