Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 14 grudnia 2014

Christmas time /Dodo



Witajcie!
Jak tam przygotowania do świąt? Ja już nie mogę się doczekać aż w piątek wypuszczą nas z tego więzienia zwanego ,,szkołą" na ponad dwa tygodnie. Tak jak obiecałam dziś oddaje w wasze rączki kolejne zamówienia.........


Zamówienia:

Lucyy:




Werkaa Blanco:



Wercik Weronika Weruś:




Koloryzacje:



Z części graficznej to tyle.
Od dziś znów czas składania zamówień. Możecie je składać do piątku (19 grudnia)
potem wybiorę kilka ;)
Pragnę was również powiadomić ,że dołączą do nas nowe dziewczyny :P
Myślę ,że przywitacie je ciepło. Możecie już z nimi porozmawiać na asku gdyż wszystkie dostały do niego dostęp.
Następna notka ode mnie? Raczej po świętach jednak przed dodam małe życzonka dla was. Odpowiada wam kilka prac z Olafem z Krainy Lodu? Planuję także w dniach wolnych tak po świętach zrobić Live, jacyś chętni?

To na tyle smerfy!

Całusy ;*

37 komentarzy:

  1. Zajebisty dziękuję kochana! Pewnie wiele się napracowałaś! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Poezja
    2.leonettaandnaxi.blogspt.com
    3.Fioletowo-błękitny
    4.Lewostronny
    5.Leon i Violetta z 3 sezonu serialu Violetta
    6.Twój wybór
    7."Bądź szczęśliwy, nie żałuję swojej decyzji... "
    8.leonetta2345@gmail.com
    9. Google Chrome
    10. Z lewej strony pod "stronami"
    Mam nadzieję że przyjmiesz moje zamówieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jakie piękne!
    Dodo, słoneczko!
    Tak baaardzo Ci dziękuję!
    Mam u Ciebie wielki dług :)
    Koffam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O Jezau Mieliausias!!!!!!!!
    Jaki piękny szablon!!
    Dziękuję!!!!!
    A już wątpilam czy go wykonasz
    Wspanialy :*****
    Lucyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło jest tu wejść po prawie rocznej przerwie i zobaczyć jak wiele się tu zmieniło.. Szkoda tylko, że zmian jest naprawdę mało. Poza nowymi stażystkami niewiele sie zmieniło. Szablon główny jest okropny.. Niebieski i fioletowy całkowicie do siebie nie pasują tutaj l Białe tło wygląda paskudnie i jeszcze ta strzałka.. Zupełnie nie rozumiem po co ona tu jest, Ani nie pasuje, ani nie ładna.. Tak samo jak to niebieskie koło z literą "F". Ani trochę nie pasuje. Zmieniające się nagłówki (?) chyba są jedynym plusem tego szablonu. Tak poza tym poco przy linkach do podstron jest to " o mnie "? Nie lepiej byłoby tam napisać np. stażystka, administrator itd? Wyglądałoby to chociaż odrobinkę lepiej..


    1.Pierwszy szablon:
    Css nie jest najgorszym.
    Karty jak dla mnie ani trochę tu nie pasują.. Wszystko jest czerwone/różowe, a one są szare.. I jeszcze ta data, nie lepiej byłoby ją usunąć?
    Nagłówek wygląda paskudnie, postacie ani trochę nie wtapiają się w tło.. Wygląda to trochę tak jakby ktoś robił ten nagłówek w paincie.

    2.Drugi szablon:
    Tutaj jest już gorzej.. o wiele gorzej! Tło jest jasne, nagłówek cholernie ciemny..
    Tło mogłoby być tu ciemniejsze np. czarne, albo chociaż granatowe, ciemniejszy fiolet?
    Nie podoba mi się wygląd stron, są one ledwie widoczne.
    Tytuł gadżetów.. Nie wiem co chciałaś osiągnąć dodając do takie szablonu pomarańczowy (?).
    Postacie natomiast na nagłówku wyglądają na źle wycięte, zwłaszcza ten chłopak. Mogłaś już całkowicie usunąć jego rękę, może wtedy byłoby lepiej.

    3.Trzeci szablon:
    Tutaj.. nie wiem od czego zacząć..
    Po pierwsze: źle wycięte tło od postaci (?). Postacie z kolej są znowu źle wycięte i wyglądają na mocno rozmazane, zwłaszcza chłopak. Napisy na nagłówku wyglądają równie fatalnie. Praktycznie ich nie widać..
    Po drugie: css.. No cóż.. Na początek mogłabyś usunąć napis "strony" przy nich, chociaż to niewiele by pomogło. Strony ani trochę tam nie pasują.
    Css.. tu się nie wysiliłaś.
    I znowu mogłabyś usunąć datę

    4.Czwarty szablon:
    Moje oczy umarły w tym momencie.. dosłownie..
    Postacie na nagłówku nie dość, że rozmazane to jeszcze źle wycięte. I ten "zielony" kolor na nagłówku.. i w całym szablonie.. ani trochę nie pasuje.. Z css się nie postarałaś.

    Chciałam sie tu jeszcze trochę rozpisać ale cóż.. Wiem, że i tak potraktujesz to jak hejt więc sobie daruje większe uwagi. Nie chce marnować czasu tylko po to by nazwali mnie hejterem. Powiem wiec na koniec jeszcze jedno : zacznij robić szablony nie z violetty, bo większość twoich postów ogranicza się właśnie na szablony z violettą, a nigdy nie osiągniesz nic robiąc wciąż szablony z nią.. Zwłaszcza, że ciężko znaleźć ładne obrazki z violettą.. Myślę, że stać się na dużo, dużo więcej.. Tylko musisz się postarać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może prace Dodo nie są idealne, ale potrafisz sam zrobić lepsze? Ona poświęca na nie dużo czasu.

      Usuń
    2. sama* sorka za pomyłkę

      Usuń
    3. "Dużo czasu"? Czyli ile pięć minut?
      Nie chce cie martwić ale takie szablony może zrobić każdy kto posiada gimpa i wie co to jest css. Czyli nawet ty. Bo co to takiego skopiować kilka kodów, wkleić je i dodać jakiś szybki nagłówek? Nic. Nic takiego.

      Usuń
    4. Dla porównania spójrz na dowolny szablon Dodo, a potem na te:
      http://i.imgur.com/q4RY6Lb.gif
      http://narumishiro.deviantart.com/art/18-499969819
      http://funkyimg.com/i/RF7Q.png
      I powiedz mi kto tu poświęca czas na robienie szablonów, a kto się obija?

      Usuń
    5. Tylko Dodo ma bardzo mało czasu o czym często piszę.

      Usuń
    6. A myślisz, że one/oni mają dużo czasu? Każdy ma go mało, a jednak im wychodzi coś, a jej nie.
      Jeśli nie ma się czasu, to może zamiast patrzeć na ilość notek zacznie patrzeć na jakość ich? Myślę, że nikt nie czułby się pokrzywdzony gdyby co miesiąc pojawiało się jedynie pięć notek z naprawdę dobrymi szablonami niż 300 z paskudnymi i niedopracowanymi.
      Nie trzeba od razu jednak dnia robić wszystkiego. Jeden nagłówek można kilka dni robić nawet, byleby był chociaż przeciętny.

      Usuń
    7. Poza tym skoro Dodo ma tak mało czasu to może.. Czas odejść?

      Usuń
    8. Może pokażesz własną pracę skoro jesteś taka mądra?

      Usuń
    9. Czy ja naprawdę muszę robić własne szablony, by musieć oceniać czy coś jest ładne czy nie?
      Poza tym to zabawne nie sądzisz? Ja nie mogę się wypowiedzieć, że coś mi sie nie podoba, bo nie robię własnych szablonów.. ale w takim razie dlaczego ty się wypowiadasz?

      Usuń
    10. Ty nie posiadasz nawet bloga, więc nie powinnaś się wypowiadać.

      Usuń
    11. I w tym momencie zaczęłam się śmiać.. Brawo dla ciebie!
      Czyżby brak argumentów cię dopadł? :) Oh jakże mi przykro z tego powodu.
      Kto twoim zdaniem może się więc tu wypowiadać?
      Ja nie - bo nie mam bloga
      Ty nie
      Inni nie - bo nie umieją robić szablonów
      Więc kto?
      Smuci mnie fakt, że chociaż odrobina krytyki doprowadza Dodo i jej wielkie faneczki do napadów gniewu.

      Usuń
    12. Wypowiadać w mojej opinii mogą się osoby, które same tworzą bo wiedzą jakie to trudne i wymagające zajęcie.

      Usuń
    13. Może już wystarczy tego teatrzyku? Napisałaś ,że nie podoba ci sie SNW i moje prace, wytyczyłaś co jest źle co ci sie nie podoba, ok ale pisanie mi obelg na mnie lub na kogoś innego nie jest przypadkiem hejtem? Bardzo mnie cieszy ,że znalazła sie jakaś osóbka która wytyczyła moje błędy ale chyba są pewne granice, nie uważasz?

      Usuń
    14. Zdajesz sobie sprawę, że w takim wypadku byłoby tu ZERO komentarzy? Jedno wielkie zero.
      Każdy może się wypowiedzieć. Poza tym to trudne i wymagające jest dla tych, którzy robią to na siłę, dla których dla których to zainteresowanie/sposób spędzania czasu to czysta radość.

      Usuń
    15. Gdzie ja cię niby obrażam Dodo?

      Usuń
  6. Nie rozumiem czemu miałobyć tu zero komentarzy ;/ W tym momencie wzięłaś temat całkowicie od czapy. Wydaje mi się ,że to graficy i osoby zajmujące sie tym wiedzą ile to czasu zajmuje nie TY! Może daruj już sobie co? Pokazujesz tylko jaką jesteś osobą w prawdziwym świecie! Rozumiem ,że coś ci sie może nie podobać, ale bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Może dlatego, że tu prawie żaden grafik nie zagląda? O to mi właśnie chodziło gdy pisałam, że miłoby być tu zero komentarzy gdyby nikt nie mógł.. Zresztą to zabawne, że uczepiłaś się mnie a nie Amelii, bo przecież to ona zaczęła i to ona stwierdziła "Ty nie posiadasz nawet bloga, więc nie powinnaś się wypowiadać.", a to już chyba jako tako podchodzi pod hejt.

      Usuń
  7. Moje prace już kilka razy pojawiły się w przegłądach więc jacyś napewno zaglądają. Zobacz sobie inne szabloniarnie. Jakos nie widać tam komentarzy od innych grafikow. Czyżby kolejny temat od czapy? Mi wystarczy ,że komentują ci którzy są zawsze na snw i ci którzy mają cos do mądrego do powiedzenia. Ci co nigdy nie tworzyli szablonów moim zdaniem nie powinni zabierac głosów w tym temacie. Co do Amelki uważam ,że ta opinia którą ty zacytowałas była trafna. Ja już sie żegnam, nie mam zamiaru więcej Ci odpowiadać bo to jest po prostu głupie jak sie obie zachowujemy.
    Dobranoc!




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba czas iść do okulisty, bo ja widzę komentarze innych grafików pod postami winnych szabloniarniach, widzę ich naprawdę dużo.
      "i którzy są zawsze na snw i ci którzy mają cos do mądrego do powiedzenia" wiesz że to bez sensu? Większość osób które tu są nie mają zielonego pojęcia, a jakoś ich komentarze w stylu "jakie fajne szablony" ci sie podobają.. To bezsensu.. Trochę krytyki i już starasz sie wywinąć jak możesz zamiast ją przyjąć jak normalny człowiek.

      Poza tym: może i nie tworze szablonów, ale jestem BRATEM powtórzę B.R.A.T.E.M Shiori/Wiecznego uke wic jednak jakieś pojęcie o nich mam :P

      Usuń
    2. Swoją drogą mówił ci ktoś kiedyś, że samej sobie zaprzeczasz? Tu mówisz, że ktoś kto nie robił szablonów nie powinien sie wypowiadać, a tu nagle popierasz Amelie i robisz wszystko by na siłę udowodnić mi brak racji.

      Usuń
    3. Miku masz całkowitą rację, cieszę się ze ktoś w końcu potrafił powiedzieć prawdę i to nie anonimowo(pominę fakt, że anonimy nie mogą komentować)

      Usuń
    4. No wiem szkoda tylko, że musiałam specjalnie tu konto zakładać :D swoją drogą czy Zuza mówiła ci że cię uwielbiam?

      Usuń
    5. Coś mówiła ;) Muszę przyznać,że ja ciebie też bardzo polubiłam, fajnie, że jesteś szczery.

      Usuń
    6. Szczerość to w końcu podstawa nie? Szkoda tylko, że niektórzy są tu niczym jajka i wystarczy mały upadek i już się rozbijają na drobne kawałki, a te kawałki na mniejsze kawałki i uwalniają swój gniew.. Jak dla mnie ktoś kto nie umie znieść krytyki powinien mieć ograniczony dostęp do internetu.

      Usuń
    7. I mogę wydać się okrutnym bratem ale czy tylko ja mam nadzieję, ze Zuza nie przejdzie stażu?

      Usuń
    8. Nie obraź się Dodo, ale oni mają trochę racji :/. Sama sobie zaprzeczasz... Lubię odwiedzać tego bloga, serio, ale zachowujesz się trochę dziecinnie. Ja osobiście trochę na grafice się tam znam (nie mam szabloniarni, ale jakiś tam nagłówek mogę w gimpie zrobić). To fakt, że robienie szablonu jest pracochłonne, ale Miku pokazał kilka szablonów, które serio są bardzo dobre. W Twoich razi złe wymazanie, bardzo "agresywne" wtopienie nagłówka w tło i rażąca kolorystyka. A co do tego komentowania... czy krytyka widza nie jest nawet ważniejsza? Wreszcie wchodząc na czyjegoś bloga oceniasz szablon jako ktoś kto nie zna się na tym - bo przecież nie dużo jest szabloniarzy w blogosferze.

      Usuń
    9. Cieszy mnie, że ktoś chociaż trochę się ze mną zgadza.
      Muszę się też zgodzić co do dziecinności Dodo.. ale w sumie co się dziwić? Ma dopiero 14 lat, a to wciąż jest dziecko.. Chociaż oczywiście nie zawsze wiek odgrywa ważną rolę w tym jaki kto jest..
      Jedyne w czym się muszę nie zgodzić to mała ilość szabloniarzy. Ich jest naprawdę sporo wbrew pozorom, tylko nie każdy chce się wychylać.. Poza tym racją jest fakt, że krytyka ze strony widza jest czasami ważniejsza od krytyki innych. No bo jakby nie patrzeć być może np. ja złożę to kiedyś zamówienie no to co..? Mam dodać na bloga szablon który mi się nie podoba tylko dlatego, że nie mogę go skrytykować, bo "się na tym nie znam"? To głupie.

      Usuń
    10. I jeszcze coś dorzucę... nie gniewaj się. Inne blogi komentują inni szabloniarze, pobierają prace innych grafików itp., a u ciebie raczej nie... Kiedyś była tu spora afera - tak, pamiętam to - wypowiedziało się wtedy kilku grafików (chyba nawet Anusia z http://impressole.blogspot.com/). Ktoś porównał chyba Twoją pracę ze swoją, a ty zrobiłaś huk na cały graficzny światek. Nie chcę być wredna czy coś, ale sama powiedziałaś, że ci co nie tworzą nie powinni się wypowiadać. A jak ktoś bardzo zaawansowany coś powie to krzyk.

      Usuń
    11. Przynajmniej Dodo wie już czemu inni ludzie, którzy znają się na tym nie wypowiadają się.. bo nie warto. No bo po co się wypowiadać skoro każdy wie, ze zaraz będzie afera?

      Usuń
  8. Doduś nie przejmuj się nimi.
    Mają jedną rację z tym, że mogłabyś dodawać notki raz/dwa razy w miesiącu. Miałaabyś wtedy więcej czasu.
    A co do prac to się dziwię i rozmyślam (Dlaczeego ja nie umiem rb takich ślicznych nagłówków -,-
    A teraz cos dla moich" klijentek"
    Post dodam w sobote z dwoma szablonami i naglowikem /Katie V

    OdpowiedzUsuń
  9. ludmandfede.blogspot.com/ szablon i nagłówek z Fedemiłą.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Lodo
    2. http://lodoco.blogspot.com/
    3. Głównie kolory pastelowe pudrowy róż, niebieski i biały wszystko w jasnych barwach.
    5. Lodovica Camello
    7. LODO COMELLO POLSKA
    8.GMAIL;domku5590@gmail.com
    9.MOZILLA FIREFOX
    10UMIESZZONY POD O MNIE

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)