Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 3 listopada 2014

I make it up as I go/Reggimi M

Witam Was,
Jestem nowa stażystką na SNW z czego jestem bardzo zadowolona. W blogowym świecie funkcjonuję pod nickiem "Reggimi M.". Jest mi naprawdę miło, że zostałam przyjęta.
Grafiką zajmuję  się od około roku. Najbardziej lubię tworzyć szablonu minimalistyczne.Jestem fanką Demi Lovato, Sam Tsui, Leo Messiego, Valeri Baroni, Jorge Blanco, Big Time Rush, Shakiry, Ewy Farnej i Rafaela Nadala. Kocham "Jak wytresować smoka" zarówno serial jak i obie cześć filmu. Moim ulubionym kolorem jest fioletowy.





Na dzisiaj to wszystko. Mam nadzieję, że się podobało.
Przyjmę zamówienia i propozycję,




34 komentarze:

  1. Hej, miło cię poznać :) I Aaa narszcie osoba, która lubi BTR, nigdy żadnej nie spotkałam, też ich lubię i mam pytanko, od czego zaczęłaś robić szablony na bloga ? Też, chciałam zacząć je robić, ale nie wiem jal zacząć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie też ;) Blogi mam dwa, ale o serialu "Violetta".
      Radzę zacząć od czytania instrukcji na np. terriblecrash.blogspot.com maudlaisy.blogspot.com, tajemniczy--ogrod.

      Usuń
    2. Dzięki za pomoc, idę uczyś się robić szblony

      Usuń
  2. 1. Poezja
    2. http://tomame-la-mano.blogspot.com/
    3. Najbardziej by mi odpowiadały odcienie fioletu :3
    4. Otwarty
    5. Postacie z Violetty, a dokładnie Diego i Violetta
    6. http://2.bp.blogspot.com/-5rOyyjRZrG8/UytonZj90HI/AAAAAAAABLU/MoXuzbtHue8/s1600/Dieletta2.png
    http://pbs.twimg.com/media/BIUgAI3CUAAU8FW.jpg:large
    A jesli te nie będą pasować to wybierz jakieś inne ich wspólne zdjęcie, ufam że wybierzesz ładne :3
    7. Napis: Todo cambia, cuando te acercas a mi
    8. email: aleksandra.dominguez99@gmail.com, gg: 45732652
    9. Używam google chrome
    10. Zaraz dodam i będzie w kolumnie po prawej :3
    Mam nadzieję, ze przyjmiesz moje zamówienie,a jeśli nie no to trudno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przykro, ale muszę odmówić nie wykonuję szablonów o układzie otwartym na zamówienie.

      Usuń
  3. Tak naprawdę wszystko mi jedno jaki układ, więc mogłabym zmienić, ale jeśli nawet z tym byś nie przyjęła to trudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie ukaże się w mojej następnej notce ;)

      Usuń
  4. Śliczne <3 Oczywiście, jak to ja i komentować mi się za bardzo nie chcę jak nie mam interesu. Może przejdź my
    do rzeczy. Co to za cecha z pochyłością?

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Poezja
    2. http://fedeletta-y-sety.blogspot.com/
    3. jasny pomarańcz, troszkę błękitu i srebra
    4. Proszę, aby strony były w postaci kółek, tak jak u Was ;)
    5. z Federico i Violettą, z serialu 'Violetta'
    6. http://33.media.tumblr.com/b65fe1885ee68db906c9fe8ae2268df0/tumblr_ncxif4j02T1spwqxyo3_500.jpg
    7. Yo Soy Asi
    8. cathylambre@gmail.com
    9. Mozzila Firefox
    10. zaraz umieszczę po prawej stronie

    pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jeżeli pozwolisz na zmianę zdjęcia to przyjmę. (Przepraszam za komentarz u góry pomyliły mi się konta)

      Usuń
    3. Jasne tylko aby było z Violetta 3, ok?

      Usuń
  6. Miło poznać! :* Piękne prace!
    Pozdrawiamm!

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Poezja
    2. romantic-adventureee.blogspot.com
    3. Fiolet ;3 różne odcienie
    4. Obojętnie mi
    5. Na samym środku Leon, obok niego z jednej strony Viola a z drugiej Ariana Grande ;3
    6. -
    7. Napis: Przecież to tylko miłość
    8. email: stoessteltini@gmail.com
    9. mozila firefox
    10. Dodam i będzie w kolumnie po prawej stronie
    Z góry dzięki ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz trzech notek na blogu, jestem zmuszona odmówić.

      Usuń
    2. Ok.
      Ale już mam, wczoraj nie miałam bo mi się komputer rozładował a miałam już napisany prolog, którego dzisiaj opublikowałam i cały rozdział pierwszy tylko go nie zapisałam i się usunął :(
      Mogłabyś teraz przyjąć?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ojej, bardzo dziękuję :*

      Usuń
  8. Szczerbatek *O*
    Jezu jak ja kocham tą bajkę <333
    Prace ładne Drugi jednak lepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Poezja.
    2. http://gorzki-smak-ff.blogspot.com/
    3. Biel, pastelowe kolory
    4. Wybór pozostawiam tobie.
    5. Luke Hammings, Behati Prinsloo i Ashton Irwin
    6. Tutaj chciałabym, aby Behati, była taka smutna, lub zamyślona.
    7. Gorzki Smak Szczęścia
    8. paulinafilip13@gmail.com, a także możesz napisać na blogu,
    9. internet exsplorer
    10. Zrobię osobną zakładkę.
    Bardzo mi zależy na tym szablonie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś mi napisać na blogu czy przyjmujesz zamówienie? Będzie mi łatwiej sprawdzić. :)

      Usuń
    2. Przykro mi, mam za dużo zamówień :/

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. heey
    chcę tylko spytać w jakim programie robisz te wspaniałe szablony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówki wykonuje w gimpie, natomiast pozostałą cześć wpisuję w Css lub projekcie szablonu ;)

      Usuń
  12. Nie chciałbys byc na moim blogu jako redaktorka od wyglądu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobieram szablon 1 ! Button wstawiłam :) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny szablon <3 Chyba pobiorę c: Masz cudne prace <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobieram szablon z Leonettą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)