Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 26 października 2014

Little Queen/Dodo Comello

(c)Moja


Witam! Mimo mojego straszliwie zapracowanego miesiąca w końcu znalazłam czas aby coś napisać a przede wszystkim otworzyć PhotoShopa i wykonać dla was zamówienia których, miałam więcej niż sama się spodziewałam.



Mój dzień przez cały październik wyglądał następująco: szkoła, powrót do domu, szybki obiad, różaniec, nauka.
Nauczyciele nie próżnują, mimo tego iż ich prosimy aby nie robili nam kartkówek oni nadal swoje. Cieszę się ,że został mi tylko nie cały tydzień różańca. Może w końcu znajdę trochę czasu dla siebie? W tym tygodniu mam same sprawdziany i kartkówki więc dodanie czegokolwiek tutaj nie wchodziłoby w grę. Nauczyłam się tak dysponować czasem ,że udało mi się wszystko wykonać. Nie przedłużając zapraszam:

Zamówienia:

Ladame Mortel

(Klinij aby zobaczyć i pobrać)

Marcela

(Klinij aby zobaczyć i pobrać)

Pani Tomlison



Nagłówki:




Koloryzacje:





Na dziś to tyle.

Zapraszam na mojego aska: http://ask.fm/dodocomello123


Dodo

41 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamowilas to samo u Katie! To kompletny brak szacunku! Odmawiam!

      Usuń
    2. Bo wiedziałam ze odchodzi to myślałam ze mogę,ale nie to nie :(

      Usuń
    3. Hamstwo w państwie!!!!
      I żeby mieć taki tupet...

      Usuń
    4. To chyba źle widziałaś. Katie nigdzie sie nie wybiera!

      Usuń
  2. Hej zrobiła byś mi szablon jak tak to proszę wszystko co trzeba
    1 Poezja
    2.http://przypadekczyprzeznaczenieleonetta.blogspot.com
    3. granatowy z nutą różu
    4.jak chcesz
    5.z serialu Violetta a postacie to Leon i Violetta
    6.napis na szablonie nie konieczny
    7.możesz ze mną sokntaktować się przez e-mail
    daivauzdila.@gmail.com
    albo napisz coś na blogu
    8.używam "Opera"
    9.na górze poprawej
    Będę bardzo wdzięczna jak mi go zrobisz
    Co do szkoły mam to samo
    Tylko ja mam czasami 3 km iść do domu C:
    Nauka obli...
    Pozdrawiam
    Lucyy
    PS: Bardzo dobra robota z tymi na górze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje:) Masakra z tą szkołą. Ja jeżdżę autobusem. Przez cały ten tydzień mam 3 spr + jeden z informatyki. I na każdej lekcji kartkówki ;/

      Usuń
    2. no nie?????
      Na nic czasu nie starcza

      Usuń
    3. Mam jeszcze jedno małe pytanie
      Na kiedy tak wstępnie szablony by były gotowe????

      Usuń
    4. Licze ,że gdzies około 8-11 listopada

      Usuń
    5. Dodo, mam jeszcze jedno pytanie
      Czy mogłabym jeszcze dać ci obrazki z którym chce tan szablon?
      Czy już za późno?????

      Usuń
    6. Tak, jeszcze nic nie zaczynałam ;)

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. no więc ciężko było wybrać, ale jest :D
      http://b2.pinger.pl/db47f2c9d821d6744e9e0a0c381ce46b/martina-stoessel-zdjecia-instagra.jpg

      http://www.nolapeles.com/wp-content/uploads/2014/07/violetta-tercera-temporada-02.jpg
      Ok i mam nadzieję, że wszystko
      Miłej pracy:)))))))))))))))

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się nagłówki. Sa piękne. Mam pytanie- Kiedy będzie notka Kath bo zamówiłam u niej szablon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kath poinformowała mnie nie dawno ,że odchodzi. Przepraszam za kłopot jednak to decyzja Kath, a ja jako administratorka musze uszanowac jej decyzje.

      Usuń
    2. A sorry chodziło mi o Kathriene P

      Usuń
    3. Kaja (Katherine P) rowniez odeszla :/

      Usuń
  4. 1. Poezja
    2.http://leonviolettayfranymarcoo.blogspot.com/
    3. Różowy/ żółty
    4. Obojętnie
    5. Z serialu Violetta: Leonetta,( Violetta i Leon)
    6. Napis na szablonie: "Never Los Hope"
    7. Masz moje GG ^^
    8. Używam Google Chrome
    9. Obrazki dowolne (wiem, nie ta cyfra;( )
    10. Już umieszczam
    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. MATKO, BOSKA, CZĘSTOCHOWSKA *-*
    Dodo, dziękuję Ci. Jest piękny. Właśnie tego potrzebowałam. Jest idealny.
    I zrobiłaś to cudo w tak krótkim czasie! Matulu *-*
    Bardzo Ci dziękuję, już umieszczam szablon na blogu.
    Naprawdę, jest cudny i jaram się :D
    Pozdrawiam ♥ I jeszcze raz bardzo dziękuję ^^

    Marcela :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychodzę z jedną sprawą :D
      Głupia jestem, wiem ;_;
      Chodzi mi o obrazki. Dałoby się zrobić, żeby się ruszały? W sensie najeżdżam na nie myszką i się rogi powiększają xD Jeśli rozumiesz o co mi chodzi.
      I jeszcze te białe, gdzie się klika i można udostępnić przez fb i bloggera i wgl. Najeżdża na kom :D xD
      Pozdrawiam i przepraszam za problemy ^^

      Moje gg: 50808071

      Usuń
  6. Generalnie to mój 3 komentarz. Sama siebie dzisiaj nie ogarniam, lol. xD
    Ale tym razem, przyszłam skomentować resztę twoich prac ^^
    Nagłówek z Carą, idealny. Matko, jest piękny. Że tak spytam, są one wolne? xD Bo idealnie ten nagłówek pasowałby na moją tapetę :D xD
    Cholernie podoba mi się szablon z Mercedes. Do tego zdjęcia są nowe ^^ I wgl Mechi ^^ A ja ją love :D
    Szablon z Ruggero i Mechi też mi się bardzo podoba. Ruggero =^.^=
    Pierwszy nagłówek - nie znam tej pani xD (kojarzę ale na ten moment nic nie przychodzi mi do głowy) - jest bardzo fajny *-*

    Ogólnie, bardzo cieszę się że wróciłaś. Mam wrażenie że teraz idzie Ci jeszcze lepiej niż przedtem ♥
    Czekam z niecierpliwością na nową notkę ♥ I powodzenia w szkole :D

    *przepraszam że 3 komentarze -.- jestem głupia, wiem. Nie chcę, żebyś się zdenerwowała że spam :(*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja tu nie widze zadnego spamu. Bardzo sie ciesze ,ze prace sie podobaja. Co to dodatkow dogadamy sie na GG. Aha naglowki sa wolne takze smialo mozesz z nich kozystac ;)

      Usuń
  7. Szablon jest naprawdę piękny mimo, że zamawiałam nagłówek xdd
    Ale nic się na stało :D Nawet lepiej że to szablon *.*
    Tylko... U mnie z tego programu się nie chce pobrać.
    Ustawiałaś mi już dwa razy szablon i myślę, że to pamiętasz : )
    Nie chce Ci się narzucać więc jest 60% szans, że z Hostuje się pobierze c:
    więc jak byś mogła jakoś (jeśli się da) przekierować to na hostuje to była bym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli mi się nie uda, a proszenie cię o kolejne ustawienie było by nietaktowne, to z ciężkim sercem proszę byś oddała go komuś, komu to się uda :/ Namęczyłaś się, i zmarnowanie takiego cudnego szablonu było by grzechem :3
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro moge ci ustawic. Dla mnie to minuta roboty :) Napisz mi wszystko na GG.

      Usuń
  8. A ja odejdę trochę od tematu (przepraszam jeśli uznacie to za spam) jak unieruchomić kolumnę w css?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Dodo, chciałabym zmówić u Ciebie szablon.
    1. Poezja
    2. leonetta-nueva-historia-de-amor.blogspot.com
    3. Czerwień i beż lub coś podobnego na tym szablonie dla Marceli ;D
    4. Violetta, León & Violetta
    5. http://1.bp.blogspot.com/-KSpvtExXpGo/U7uzQapfdEI/AAAAAAAARj0/gBX81ef-t7s/s1600/Br-2pAjIMAAOo2N.png+large.png ------> nie znalazłam zdjęcia bez tego niebieskiego dołu ;/ dasz radę go jakoś wyciąć, czy coś, prawda? xD
    6. Love me again
    7. Moje GG: 51803764
    Mój e-mail: madziusverdas@gmail.com
    8. Google Chrome
    9. Button jest tu: leonetta-nueva-historia-de-amor.blogspot.com w kolumnie po prawej :)

    Tak, szkoła. Odliczam dni do przerwy świątecznej, nie wiem jak Ty ;D
    Pozdrawiam <3
    xMadelinex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje ;) Ja takze jeszcze 10 i 11 listopada wolne !

      Usuń
    2. Dziękuję <333 ;)
      Tak, ja też. I już nie mogę się doczekać ;D

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie, prócz tego z tym czy zrobisz dla mnie szablon jak mam stronę/etykietę na blogu to jak mam zrobić aby było w niej parę postów a nie tylko jeden ?b

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, piękne grafiki, a co do szkoły i reszty dnia mój październik wyglądał identycznie, czyli też szkoła, powrót do domu, szybki obiad, różaniec, nauka. Mam pytanko od jak dawna zajmujesz się robieniem szablonów na blogi i jak zaczęłaś ? |Chciałabym również abyś zrobiła dla mnie szablon
    1. Poezja
    2. http://violettajestnajlepssza.blogspot.com/
    3. Błękit, Czerwień i Biel
    4. Układ chciałabym aby tle posta była texturka z Violetty 3 (na blogu do którego podałam link jest ona umieszczona) oraz żeby na zakładki były na górze a pod nimi ruchome obrazki z postami o nowinkach z serialu - Jeśli to możliwe chciałabym aby taki był układ mojego bloga, jesli nie masz czasu na taki to zrób taki jaki uważasz że będzie pasował
    5. Wszystkie postacie z Violetty, ale tylko 3 sezonu
    6. Obrazki, która chciałabym aby były są tu - http://violettajestnajlepssza.blogspot.com/2014/10/zdjecia-promocyjne.html (oczywiście nie chce wszystkich z nich)
    7. Miłość,muzyka pasja - serial Violetta
    8. Mój e-mail hanisia1234@gmail.com
    9. Mozilla
    10. Jest tu http://violettajestnajlepssza.blogspot.com/
    Mam nadzieje że przyjmiesz zamówienie,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale mam już za dużo zamówień :/

      Usuń
    2. no cóż, mówi się trudno. Może przu twoim następn poście, przyjmiesz

      Usuń
  13. 1 Poezja
    2.http://houseofania.blogspot.com/
    3. granatowy z odrobiną białego koloru
    4.jak chcesz
    5. z serialu Violetta Naty i Maxi
    6.''Boję się mówić o sobie''
    7.możesz ze mną sokntaktować się przez e-mail
    Aniaaa125.@gmail.com
    albo napisz coś na blogu
    8.używam "Chrome"
    9. w ikonie ''szablon'' po prawej stronie
    Będę bardzo wdzięczna jak mi go zrobisz
    Co do szkoły mam to samo
    Matko szkoła :/ jak ja jej nie cierpię :/// mam tyle nauki że szok, le patrze, że nie tylko mnie cisną :/ .
    Pozdrawiam

    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, niestety nie przyjmę, mam za dużo zamówień :/

      Usuń
  14. 1. Poezja
    2. http://natalie-lyner.blogspot.com
    3. Biel i jasny róż / biel i jaśniutki błękit / coś co pasuje do obrazków
    4. Układ: Nagłówek normalnie po środku, karty po boku lub u góry tak jak na blogu Violetta2Polska , reszta dowolnie
    5. Brak, raczej tylko obrazki
    6. Obrazki, i tu do wyboru, albo ten : https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10176238_1490799894522797_3787219671810185394_n.jpg?oh=0abd4dfaec0116f831cc969b042b9cbd&oe=54D35C84&__gda__=1423506959_cb83b2bebd83cea2a11c2664c6ea2280 albo ten : http://img.zszywka.pl/0/0109/w_4901/pozostale/drzewo-wisielcow.jpg
    7. Duży napis " Black clouds are behind me" i na dole mały napis " natalie-lyner.blogspot.com"
    8. Mój e-mail : muffinka11x@gmail.com
    10. Jest tu http://natalie-lyner.blogspot.com po lewej stronie :)

    Mam nadzieję, ze przyjmiesz zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)