Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 8 listopada 2014

We are the light that's shining down/Reggimi M



Witajcie Kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z trzema zamówieniami i dwoma szablonami wolnymi. W razie poprawek proszę zamawiające o kontakt przez gmail [reggimi.m@gmail.com]. Nie przedłużając przejdę do części graficznej





Zamówienia



W tym zamówienie podoba mi się fakt, że wszystko ze sobą współgra. Od początku miałam pomysł na jego wykonanie, więc poszło mi to szybko i sprawnie. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.



Bardzo lubię Css tego szablonu, natomiast w nagłówku nie mogłam wtopić ładnie postaci. Jednak praca mi się podoba.

Szablon dla Cathy Lambre został usunięty ze względu na fakt, że autorce się on nie spodobał.

Szablony wolne


Lubi ten szablon za jego delikatność.


Ta praca znajdowała się na moim blogu, dlatego mam do niej sentyment.


Zamówienia przyjmuję do jutra (tj. 9.11.) do godziny dwudziestej . Około dwudziestej pierwszej napiszę, które zamówienie przyjmę, a które odrzucę. Chcę żeby każdy miał taki same szanse na zdobycie szablonu bądź nagłówka.
Chętnie przeczytam także wasze propozycję.
[EDIT] Przyjęłam zamówienie: Go Ny



26 komentarzy:

  1. Musisz popracować nad wycinaniem postaci, np. w zamówieniu drugim postaci bardzo się wyróżniają.
    Ich tło całkowicie nie pasuje do nagłówka. No i napisy, w nie też trzeba włożyć trochę pracy.
    Pokombinuj z stockami w zamówieniu trzecim nie widzę ich w ogóle.
    Za to ostatni szablon jest piękny, taki minimalistyczny:). Za to CSS na wielki plus, widać, że go znasz.
    Pozdrawiam, Mrs.Punk!
    GalleryGold

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Wiem, że mam jeszcze trochę pracy nad samymi nagłówkami, będę ćwiczyć ;)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Osobiście muszę przyznać, że robisz fantastyczne szablony. Nic nie można ująć <3
    Jestem zachwycona, więc postanawiam spróbować u Ciebie zamówić go sobie <3
    1. Flowers
    2. cityy-of-love.blogspot.com
    3. Prosiłabym o jakieś jasne odcienie. Np. beż, biel czy coś jak kawa z mlekiem.
    4.Jeśli chodzi o układ to proszę o tradycyjny. Zdjęcia z nagłówkiem na górze a strony/kary po którejkolwiek stronie<3
    5. Postacie: Violetta <--serial, ale to już wiesz. :*
    6.Obrazki:
    - https://pbs.twimg.com/media/Bu23yYiIAAE8mUW.jpg:large
    - http://4.bp.blogspot.com/-yFhU-Wkfqjo/U-J7qQvhJLI/AAAAAAAADPc/7Zl6eCvsuww/s1600/24.jpg
    7. Napis: "I am more than you can see" (dodaj jeszcze jakieś puste serduszko)
    8.kontakt: gonnymalek@gmail.com
    9.Używam Mozilli Firefox :)
    10.Na blogu, do którego podałam link. Znajduje się nad listą blogów
    Mam nadzieję, że przyjmiesz to zamówienie :) Chodzi mi tak ogólnie o to by był on skromny. Jeśli mogę- proszę by zdjęcia były pokazane jakoś oryginalnie, by pokazywały się w ciekawej wersji (te co będą znajdować się w postach. Od razu z góry dziękuję i życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *jeśli mogę to chcę podać inny obrazek. Przoszę by zamiast tego pierwszego z Vilu pojawiło się to: http://ri.pinger.pl/pgr234/7fb01e1f000ba7435160ff57/1.png

      Usuń
    2. Jeju, przyjelas *-* Dziękuję <33

      Usuń
  3. Niestety, ale szablon kompletnie min się nie podoba. Nie udał Ci się. Czy jest szansa,abyś zrobiła godz jeszcze raz, na przykład tylko z jednym takim zdjeciem,żeby kolory były mniej jaskrawe a napis inną czcionką?
    Z góry dziękuję,
    Cathy

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Poezja

    2. http://polskie-imaginy-o-unionj.blogspot.com/

    3. Takie przejście z czerwieni na fiolet i lekki odcień szarości

    4. obojętne + mogłabyś zrobić, że gdybym najeżdżała na obrazek jego rogi zaokrąglały się? Jeżeli jest taka mozliwość to bardzo Cię oto proszę :)

    5. Martina Stoessel i George Shelley

    6. Obrazki:
    http://1.bp.blogspot.com/-ZG4W8DC2hCA/UkHxkdz1SAI/AAAAAAAABFQ/Kb_EXDrGLiU/s1600/0000.jpg

    https://33.media.tumblr.com/b0e446dd2d861423442bcbc04dc21a7e/tumblr_ne2l6u6Lhx1sopkvho1_500.png

    7. Death is my friend . . . (gdybyś mogła to zrobić jakąś ozdobną czcionką)

    8.MoniiaKalii@wp.pl // @MoniiaKalii -tt /// kali178555@gmail.com

    9. Google Chrome

    10. Na blogu, do którego podałam link - główna strona

    Mam nadzieję że przyjmiesz zamówienie, podobają mi się Twoje pracę i chciałabym byś to
    właśnie ty zrobiła mi szablon :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny a co powiecie na stworzenie podstron autorek funkcjonujących na blogu? Fajnie byłoby o was trochę się dowiedzieć i lepiej poznać wasze upodobania dotyczące szablonów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne robisz pracę ;* Zazdro!

    OdpowiedzUsuń
  7. szablon 2 ma cudowne tło!
    Może jakiś wolny szablon w następnej notce? Z Leónetty? :3 Z V3? :333
    Pozdrawiam i dalszych sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponieważ jak zwykle jestem człowiekiem nieograniętym to może zróbmy to tak:
    button jest, w obserwowanyc jestem
    hasło: poezja
    Pobieram szablon wolny nr 2.
    Uznajmy, że jest dobrze... No jeszcze blog: http://mi-historia-mi-mundo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablon bardzo mi się podoba, ale jedyne co chciałabym byś zmieniła to nagłówek - nie za bardzo przekonują mnie zdjęcia na nim. Czy byłaby szansa byś tylko to zmieniła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ci w nich nie pasuję?

      Usuń
    2. Tylko zdjęcia które wybrałaś.

      Usuń
    3. Jeżeli wytłumaczysz mi co konkretnie Ci się nie podoba to postaram się poprawić, ale nie obiecuję.

      Usuń
    4. Chciałabym byś zmieniła w nagłówku zdjęcie na jakieś ich wspólne i czcionkę napisu. Wolałabym też by liczna wyświetleń była w kolumnie.

      Usuń
    5. Przepraszam, że się,wtrącę, ale co za różnica czy będzie ich wspólne zdjęcie, czy będę obok siebie osobno? Nie widzę różnicy.

      Usuń
    6. Ja jednak widzę bo zdjęcie będzie po prostu ładniejsze, poza tym o takie prosiłam od początku:)

      Usuń
    7. Nie wiem na kiedy bo mam dużo nauki, ale postaram się poprawić :/

      Usuń
    8. Nie ma sprawy, poczekam :) Dziękuję.

      Usuń
  10. Wow !!!
    Naprawdę śliczny ten szablon <333
    Bardzo dziękuję za niego ;33
    No boski no xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie chce mi się wgrać na bloga :(

      Usuń
    2. Napisz do mnie na GG [50529873] lub maila [reggimi.m@gmail.com] postaram się pomóc ;)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)