Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Underneath It All /Dodo Comello

(c)Moja

Holla!!

W ten ostatni wakacyjny poniedziałek *0* Boże ale to brzmi :/
Tak nie chce wracać do szkoły, ale kto by chciał? Miałam ostatnio dużo na głowie. Zakupy do szkoły potem zajmowanie się siostrą, pomoc rodzicom itp. Wczoraj się wzięłam w garść i wykonałam zamówienia i zrobiłam kilka prac. Zapraszam do przeglądania:

Zamówienia:

Dove Verdas
(kliknij na obrazek aby pobrać)
Nagłówek zrobiłam kilka dni temu. Starałam się dobierać do niebieskiego jakiś ładny kolor, padło na fiolet. Myślę ,że się podoba.

Werkaa Blanco

(kliknij na obrazek aby pobrać)
Tym razem zrobiłam wyjątek i wykonałam z 4 postaciami. Nie wyszło najgorzej ale dobrze też nie jest. Za dużo tych postaci :'/

Marianna Camello
(kliknij na obrazek aby pobrać)
Hotel 13! Powiem szczerze ,że z raz czy dwa zdarzyło mi się oglądać. Ogółem lubię parling Toma i Anny. Liv też nie jest najgorsza. Tutaj namieszałam z zielenią. Chyba nie jest tak źle.

x Oliwcia
(kliknij na obrazek aby pobrać)
Leonetta! Prosiłaś o czerwień a z szarym myślę ,że się idealnie zgrywa :) Muszę przyznać ,że jestem zadowolona!

Nagłówki:





Koloryzacje:



---------------------------------------------------------------------------------------------
Mało-wiem ale i tam nie mogłam się wyrobić. Post powinien się pojawić w następnym tygodniu. Potem już rzadziej niestety. 2 Gimnazjum, muszę wybrać już kim chce być, uczyć się itp.
Zapraszam na http://rzeczy-vilovers.blogspot.com/ Codziennie ciekawe recenzję produktów z Violetty i ciekawostki na temat serialu. Chętnych zapraszam również na mojego aska: http://ask.fm/dodocomello123

Ciao!

Dodo Comello

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodo robisz przepiękne prace i chciałabym abyś to ty wykonała mój szablon.
    1. You’re Gonna Go Rar, Kid
    2.http://naxi-love-storyy.blogspot.com/
    3.Może być szablon wykonany w ciemnych barwach
    4.Układ trójkolumnowy
    5.Maxi i Naty
    6.Nieobowiązkowe
    7. Miłość jest jak nienawiść .
    8.sidus228@gmail.com
    9.W gadżetach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki bardzo <333.
    Szablon piękny ♥.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace *.* *o* A teraz składam zamówienie :D
    Amor
    1.Hasło: You're Gonna Go Far, Kid
    2. http://en-tus-ojos-veo-el-mundo-de-color.blogspot.com/
    3. Kolorystyka chciałabym żeby była ciemna, ponura, żeby ogółem tak bardzo nie tryskało od szablonu radością tylko żeby był poważniejszy. Zostawiam Ci wolną rękę, mam nadzieję że wiesz o co mi mniej więcej chodzi.
    4. Układ otwarty, no i lewostronny.
    5. Postacie Jorge i Martina z serialu Violetta.
    6. Jorge : http://2.bp.blogspot.com/-QwX_L2e4z08/U-J7tFWjJfI/AAAAAAAADP4/CtAhYoHD5Cc/s1600/31.jpg
    Tini : https://pbs.twimg.com/media/Bu7k99wIMAApqKA.jpg:large
    7. Napis : Donde voy ahí vas me acompañaras
    8. GG : 50521286
    9. Link do szabloniarni jest na końcu menu ;))
    Pozdrawiaam ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablony boskie ;) Szczególnie ten z 4 postaciami... Wyszedł moim zdaniem najlepiej. I pierwszy nagłówek, śliczny ;* I ostatnia kolorystyka- baardzo mi się podoba. Ja też nie chcę do szkoły, ;/
    czekam na następną notkę,
    Cathy

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie ci dziękuję. :)
    Jest przepiękny *.*
    Pozdrawiam
    Dove

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten szablon ;*
    Dzięujeee <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hasło : You're Gonna Go Rar, Kid
    Link Bloga : http://opowiadanie-o-leonettcieee.blogspot.com/
    Kolorystyka : Najlepiej w kolorze beżowo - kremowym
    Układ : Ważne żeby nagłówek znajdował się na górze
    Postacie : Violetta i Leon
    Zdjęcie : http://1.bp.blogspot.com/-fxg7ZXCCJb0/U_MV8JCPz_I/AAAAAAAATEU/Lx-lDcHxClE/s1600/1896731_349973565153215_1278018349961705964_n.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-Pji_Y8mK2Eg/UsfJTZTEY4I/AAAAAAAAAeo/KMaNYhQrrvM/s1600/BdGQiRKCIAAmELQ.jpg

    Napis na szablonie : We'll be half way to anywhere where
    love is more than just your name.
    Kontakt : foreverleonettalove@gmail.com

    Mam nadzieje że wykonasz moje zamówienie
    Dziękuje z góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale nie zamieściłaś Buttonu SNW! Jestem zmuszona odmówić :/

      Usuń
  10. 1. You’re Gonna Go Rar, Kid
    2.http://houseofania.blogspot.com
    3 .Kolorystykę pozostawiam dla Cibie
    4. tak jak jest u mnie na blogu :)
    5. W głównym, tle Naty i Maxi
    6.Nieobowiązkowe
    7. Boję się mówić o sobie
    8. Aniaaa125@gmail.com
    9. google chrome
    10. link znajduje się pod ''kontaktem'' w lubryce o nazwie ''szablon'' :)

    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
  11. pobieram szablon z Fran, Diego, Vilu i Leonem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)