Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 26 sierpnia 2014

I'm so fancy/Katherine P.

(c) Moja
Witam was kochani w tej notce. Dziś mam dla was kilka nagłówków i sygnatur.
Jeżeli chodzi o sygnatury wyczuwam odważne komentarze anonimków "ukradłaś styl robienia sygnatur od goody y". Wiem, że tak jest. Jako, że goody y miała wspaniałe sygnatury pomyślałam sobie: Czemu by nie spróbować zrobić czegoś takiego ? Także przepraszam cię najmocniej goody y za plagiat. 

NAGŁÓWKI
 
Trzy wersje kolorystyczne nagłówki z moją kochaną Niną. Ona zawsze dodaje nagłówkom uroku. Z resztą jestem bardzo dumna z tego nagłówka, jako, że jest on jednym z najlepszych.

Kocham, kocham, kocham ! Uwielbiam ten nagłówek. Jest zdecydowanie najlepszy. A wy co o nim uważacie ? :)

Próbowałam zrobić nagłówek z Lucy. Średnio mi wyszedł, ale chyba nie jest aż tak źle. Nie mogę jednak powiedzieć, że mi się podoba :/
IKONY
Ikona dla Rozalinda. Próbowałam dopasować ją kolorystycznie do twojego szablonu. Mam nadzieję, że Ci się podoba ;)
SYGNATURY
Sygnaturka z Zendayą. Nie mam o niej zdania, ale ujdzie w tłumie.


Sygnatury robione stylem goody. Chamsko odgapione sygnatury, o których mówiłam na samym początku posta. Chciałam spróbować robić jak goody y. Przepraszam za kopiarstwo jeszcze raz.

Najsłabsza sygnaturka. Robiona trochę dawno, ale co tam. Chyba jej jeszcze nie wstawiałam xD

Przyjmę 1 ZAMÓWIENIE  . Przepraszam, że tak słabo, ale jednak wena mnie opuszcza przez ten nadchodzący rok szkolny ;/



5 komentarzy:

  1. 1.Hasło: You're Gonna Go Far, Kid
    2. Link bloga http://fanfictioncalumhood.blogspot.com/
    3. Kolorystykę: Ciemna/Mroczna
    4. Układ jaki Ci będzie pasował :)
    5. Postacie, Calum Hood i Site Models-Carson Lovely
    6.---------
    7. Napis na szablonie: The Dark Side
    8. Kontakt : na blogu .
    9. Gdzie jest umieszczony link/button Szablon na blogu .

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Hasło: You're Gonna Go Far, Kid
    2. Link bloga: http://from-diary-katherine.blogspot.com
    3. Kolorystykę: Ciemna, dość mroczna, jak to Katerine, haha :D Postawiłabym na granaty i czarne odcienie z domieszką em... takiego bardzo ciemnego czerwonego. może bordo? :3
    4. Prawostronny
    5. Postacie: Nina Dobrev, jako Katherine i może być Paul Wesley jako Stefan Salvatore gdzieś w tle, ale chciałabym, aby to Kath była z przodu.
    6.Daję Ci wolną rękę :)
    7. Napis na szablonie: Can you feel my heart?
    8. Kontakt: kathrinablog@onet.pl ; ask.fm/ViolettafansPoland
    9. link do bloga umieszczony został w menu <3

    Mam nadzieję, że wykonasz, gdyż Twoja grafika naprawdę do mnie trafiła ♥
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak, że bym mogła odmówić wykonania szablonu z Stefciem i moją najukochańszą, najlepszą Kateriną <3
      Przyjmuję bez wahania <3 :D

      Usuń
    2. Ojeju, dziękuję ♥ Kath i Stefcio najlepsi ^^ <3

      Usuń
  3. Aaaa! Ta ikonka jest piękna! Nawet się nie spodziewałam, że zrobisz pod kolor do szablonu. Jesteście naprawdę utalentowane ♥ Dziękuję XD
    Pobieram :3
    graphic

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)