Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 17 sierpnia 2014

Come just as you are to me/Dodo Comello

(c)Moja


Hey!
Ale ten czas szybko leci. Rozumiecie ,że zostały nam 2 tygodnie wakacji. Ah jak mi się nie chce wracać do tej nauki ale niestety muszę. Jeszcze nie wiem kim chce być w przyszłości, w tym roku muszę się jednak zdecydować gdyż idę teraz do 2 gimnazjum.
Na początku chce was zaprosić na mojego aska: http://ask.fm/dodocomello123 oraz na blog, na którym jestem redaktorką: http://rzeczy-vilovers.blogspot.com/
Na końcu posta podsumowania stażów Gabson Verdas (wcześniej nie zostało ono opublikowane z mojej winy na śmierć o nim zapomniałam) oraz Marysi Celejewskiej(Diany).
Ukaże się także kilka informacji.
Cześć graficzna:
Zamówienia:

Aleks Verdas

(Kliknij na obrazek aby pobrać)
Bardzo przepraszam za napis. Kończyłam nagłówek i nagle PS mi się zawiesił. Musiało niestety tak zostać. Jeszcze raz przepraszam.

Diecesca

(Kliknij na obrazek aby pobrać)
Mówiłam już jak bardzo uwielbiam Diecesce? Muszę przyznać ,że jestem całkiem zadowolona z tego szablonu. Mam nadzieję ,że i tobie się podoba. Niestety coś się dzieje z DeviantArtem i nie mogłam dodać spakowanego zamówienia. Więc pobierzesz sam plik szablonu, który musisz wgrać na bloga. Przepraszam ale nic nie mogę na to poradzić.

Nagłówki:



Koloryzacje:




Przed pobraniem Przeczytajcie Regulamin!

Podsumowania:

Staże oceniały:
Dodo Comello
Koko
Katherine P
Shauna


1. Ogólna ocena prac
2.Czy dana osoba ma zostać
Gabson Verdas

Dodo Comello:
1.Nie wiem od czego by tu zacząć. Odnoszę wrażenie ,że nie potrafisz dobrze łączyć kolorów. Widać to w twoich szablonach a nie wygląda to ładnie. Pobierz sobie program ,,ColorPicker". Dzięki niemu będziesz mogła z łatwością pobierać kody kolorów jakie masz na nagłówku. Będą wszystkie do siebie dobrze wtedy pasować. Następne co muszę ci wytknąć to ,że nie używasz stocków. Wiem ,że trudne jest ich łączenie. Ale praca nie wygląda dobrze bez nich. Dobrym sposobem na pozbycie się potrzeby dodania stocków jest mieszanie textur! Jeszcze napisy. Są za duże. Pokombinuj z nimi! Wiem ,że jesteś bardzo uczciwą i pracowitą osobą. Ćwicz i jeszcze raz Ćwicz!
2. Niestety jestem na nie

Koko:
1. U Ciebie to jest tak- robisz czasem na prawdę ładne, przyciągające uwagi prace. Ale i też czasami wychodzą Ci brzydkie i okropne. Tutaj na prawdę mam wielki dylemat.
2. -----

Katherine P:
1. Zacznę od oceniania twojej grafiki, bo jest ważna. Twoje nagłówki nie są na poziomie Terrible Crash, Carlton czy też prettysmilex - bo wiadomo, nikt nie jest idealny. Ale ocena to ocena. Najbardziej co razi w oczy to zdecydowanie napisy. Są za duże, mają niedobrą kolorystykę, a czcionki są źle dobrane. Polecam ci defont.com. Sama biorę z tamtąd czionki. W twoich notkach widać podpisy "napis to masakra", "najgorszy jest napis". Skoro jest zły to działaj! Sam się nie poprawi. Widzę, że nie używasz zbyt dużo stocków, aczkolwiek jeżeli już dasz ich dużo niedobrze komponują się z nagłówkiem. W jednej z twoich notek pojawił się nagłówek z rudą dziewczyną z Violetty (nie oglądam serialu, zapomniałam wszystkie imiona xd). Widać, że nie trzeba było nad nim dużo pracować. Tekstura, PNG, napis. Moje prace tak wyglądały, ale po tutorialach się poprawiły. Wszelkie możliwe instrukcje Ci pomogą. Używaj koloryzacji i innych pobieranych rzeczy. 
2.Dałabym Ci szansę i chciałabym zobaczyć jak się kształcisz, więc po długim namyśleniu dam ci być tutaj

Shauna:
1.Zacznę od faktu, że nie podoba mi się konstrukcja twoich notek. Pełno emotikonów i takie masło maślane, a w notce nie liczy się tylko grafika, także treść.

Tym co w pracach chcę pochwalić jest wycinanie postaci, tu duży plus, ponieważ wychodzi Ci to dobrze i widać, że się starasz choć dostrzegam pewne luki.

Natomiast napisy są źle dobrane.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg-4ADzJ1tytV0C5eRJCHPm5HCBYTB245lHDCrvKY5ICvUv6yCl44rgpDGbFeMo1NF6JfwdYBMVUKd8-pwyK2k57Y8iYsrHqzfzpNIEybBUmsJGkN6wAzdpT6Gs-uTylYF53jKIxPCSLRgf/s1600/aaaaaaaa.png
3.bp.blogspot.com/-...
jest tego przykładem i naprawdę polecam wzorować się na innych grafikach stosujących delikatniejsze czcionki typu Always Beside You lub Kunstler Script, poza tym zmniejszaj swój podpis na nagłówkach, jest on po prostu za duży i zbyt przykuwający uwagę.

Dalej - stocki. Tu nie jest źle, wtapiasz je w tło całkiem dobrze i nie wyglądają okropnie, lecz zwróć uwagę na dokładne wymazanie rogów, gdyż czasem przyuważam, że któryś kąt jest źle wygumkowany. 2.Reasumując, jestem na nie pod względem twojego wstępu do załogi. Aczkolwiek mam nadzieję, że się nie załamiesz i spróbujesz ponownie za parę miesięcy.

Ocena:
Tak: 1/4
Nie 2/4
Gabson nie zostaje z nami :/



Marysia Celejewska(Diana)

Dodo Comello:
1. Szczerze mówiąc nie mam się chyba do czego przyczepić. Wszystko jest tak jak być powinno. Jednak dopatrzyłam się w niektórych twoich pracach złe wycięcie postaci! Gdy gumkujesz używaj gumki o mniejszym kryciu! Twój szablon wygrał w głosowaniu na szablon główny za co wielki plus! Jest on bardzo dobry!
2. Zdecydowanie tak





Katherine P:
1.Oh, co tu dużo mówić. Twoja grafika jest ładna, na dość dużym poziomie, ale wiadomo, że nie jest perfekcyjna, wymaga doszlifowania i dopracowania. Widzę, że własnoręcznie wycinasz fotki i to świadczy o twojej pracowitości. Jednak nie idzie ci to zbyt dobrze. Wiele osób ma z tym kłopoty - ja też. Używaj fotek, które mają inne tło niż włosy/ubiór postaci. Łatwiej wywnioskować co jest czym. Z napisami idzie Ci dobrze, nie są za małe lub za duże. Nie przeginasz z efektami. Z CSS'em idzie Ci ładnie, bo widać to w naszym szablonie głównym. 
2.Tu nie myślałam długo i jestem na tak

Shauna:
1.Nie wiem jak się zabrać za podsumowanie twojego stażu, ale jakoś muszę.
Rozpocznę przyznając, że szablon główny był naprawdę ładny i przypadł mi do gustu.
Będę się wypowiadać w oparciu o twój najnowszy post pt: I feel a little lost in this world, ponieważ był on jedynym za co minus, gdyż masz miesiąc na dodanie notek i zrobiłaś to jeden raz choć mogło być tych razy wiele więcej!
Otóż, pierwszym co rzuca się w oczy i jak zwykle muszę to komuś wyrzucić jest niedokładne wycięcie postaci w pierwszych czterech pracach  notki. Nad tym musisz popracować i choć wygląda na straszne jest proste i jak już zrobisz to w przybliżeniu małą, twardą gumką efekt będzie z pewnością dużo lepszy. Nie mam wglądu w szablony, ponieważ deviantArt nie chce ze mną współpracować, a wyświetlony link jest po prostu białym tłem. Wezmę się za stocki: ogólnie rzecz biorąc nie wygląda to źle, przeciwnie, ponieważ są dobrze wtopione i dopasowane choć w czwartym nagłówku mogłaś dodać ich ciut więcej, bo odstępy między stockami mi do końca nie przypasowały. No w każdym razie, ogólnie zdjęcia są w porządku. Za to nie zastosowałaś koloryzacji w pierwszym nagłówku co było błędem, z nią byłoby lepiej, choć może ją dałaś, a ja jestem ślepa. Ale raczej nie jestem. O napisach krótko, bo uważam ją za piętę achillesową choć mam taką niejedną. Uważam, że jest dobrze, nie mam tu dużo do gadania, a nawet jeśli - nie potrafię się wysłowić. 

No i treść notki, a tu coś mi nie gra, ponieważ piszesz, że w jednym miejscu nie pasuje ci książka, z kolei ja uważam, że nie zaczęła nie pasować ci dopiero po wyłączeniu photoshopa więc mogłaś tego stocka usunąć, zamiast zostawić to na później. 
2.Ogólnie to myślę, że warto dać ci szansę, ponieważ u mnie jesteś bardziej na plusie niż minusie. Jestem na tak i życzę ci powodzenia w dalszej pracy.


Ocena:
Tak: 3/4
Nie: 0/4
Diana zostaje z nami ;)

Teraz mała informacja:
W najbliższym czasie (w tym tygodniu) wszystkie zakładki zostaną zaktualizowane. Wprowadzimy parę zmian. Pojawi się także długo wyczekiwana Galeria :P
Myślałam też o koncie na Twitterze! Co wy na to?

Na dziś to tyle.

Całuję;*

Dodo

23 komentarze:

  1. Więc tak. Szablony jak zwykle piękne, szczególnie ten z Diecescą ;* Po prostu bomba. Nagłówki też bardzo ładne, ale w ostatnim nie pasowała mi kolorystyka. Nie wiem dlaczego ale tak. Gratuluję Dianie dostania się do załogi ;)
    Czekam na galerię ;)
    całuję,
    Cathy

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.You're Gonna Go Far, Kid
    2. blog-na-cztery.blogspot.com
    3.Delikatny niebieski z fioletowym albo różowym ( sama z decyduj)
    4.Jak chcesz
    5. Genevieve Hannelius -pierwszy plan obok ma być Blake Michael i Francesca Capaldi jak się uda i Stana
    6.Takie , żeby było tylko troszkę ze sobą związane ale od dzielne
    7. This story has every happened
    8.gmail (tu jestem najczęściej) violkastoesstel@gmail.com
    9.Po prawej stronie nad ''stonami''
    Pozdro.
    Dove

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest.... NO NIE MAM SŁÓW! ♥
    Śliczny, wspaniały ^-^
    Jednak gdy chce to pobrać wychodzi mi coś takiego http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2014/228/3/d/diecesca_by_trixie134-d7vdcjm.xml ;// czy mogła byś mi go ustawić to moje gg: 51011107 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej strony musisz go pobrać ;) Jeśli chcesz to ci pomogę. Napisz do mnie na moje GG:46039064

      Usuń
  4. Dziękuję za śliczny szablon <3
    Nie musisz przepraszać za napis i tak mi się podoba :)
    Nie mogę przestać się mu przyglądać.
    Jeżeli będę potrzebowała nowego na pewno zgłoszę się do Ciebie ;3
    Uwielbiam :>
    Aleks :*

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. You're Gonna Go Far, Kid
    2. http://leonviolettayfranymarcoo.blogspot.com/
    3. Dość jasna.
    4. Obojętnie.
    5. Postacie z Violetty: Leon, Violetta, Diego, Francesca.
    6. Obojętnie. Wybierz sama.
    7. Niespotkana miłość, Miłość od pierwszego wejrzenia. (pod Leonettą to pierwsze a pod Diecescą to drugie) .
    8. werka.blanco123@gmail.com
    9.Tutaj na blogu :D http://leonviolettayfranymarcoo.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że przyjmiesz zgłoszenie ;)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.You're Gonna Go Far, Kid
    2. hotel13-opowiadanie.blogspot.com
    3.Barwy jasne, ale też żeby nie były bardzo rażące w oczy.
    4.Jak chcesz
    5.Postacie z serialu Hotel 13 : Liv, Tom, Anna.
    6.-
    7.Trze­ba wielu lat by zna­leźć przy­jaciela, wys­tar­czy chwi­la by go stracić.
    8.gmail : stoessteltini@gmail.com
    9.Będzie na blogu, po prawej stronie pod archiwum bloga :)
    Liczę na to, że przyjmiesz ;*
    Całusy
    Marianna <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodo, same wspaniałe prace, drugi szablon rozwalił wszystko <3

      Usuń
    2. Dziękuje Kochana! Całusy <3

      Usuń
  8. 1. You're Gonna Go Far, Kid
    2. http://aprendi-a-decir-adios.blogspot.com/
    3. Troszkę wyblakła czerwień
    4. posty po środku a po bokach zakładki
    5. Jorge Blanco i Martina Stoessel z Violetty ;).
    6. http://1.bp.blogspot.com/-zdp8x2T_f-M/Un1LTYi2rqI/AAAAAAAAFFs/9r2EePqI7_4/s1600/episodio-15-32.jpg

    http://i.pinger.pl/pgr352/a29c1dc300193984527be815/violetta-95-580x326.jpg

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fm.ocdn.eu%2F_m%2Fa7d33d2995ab85a3f62df194e877bfe7%2C62%2C37.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fzapytaj.onet.pl%2FCategory%2F020%2C001%2F2%2C26127164%2CCzy_Leon_z_Violetty_jest_slodki.html&h=360&w=480&tbnid=3MjBWn_m5fOGhM%3A&zoom=1&docid=aDQTyctjMHyB4M&ei=M1nzU5zNLsqk4gSGyoGQAg&tbm=isch&client=firefox-a&ved=0CCsQMygNMA0&iact=rc&uact=3&dur=316&page=1&start=0&ndsp=27
    i w ostatnim zdjęciu, jakbyś mogła znaleźć lepszej jakości i bez czarnej ramki, to byłabym wdzięczna <3.
    7. Zdradzę, że bez Ciebie nie mogę żyć.
    8. krolikinazielonejlace@gmail.com I gg:51240466
    9. nie rozumiem tego :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję ale użyję swoich zdjęć. Twoje są złej jakości :/

      Usuń
    2. Dobrze. Przepraszam. I dzięki <33333

      Usuń
  9. Chciałabym się wypowiedzieć na temat, przyjmowania.
    Wiecie co? Czasami zadaję sobie pytanie, dlaczego udajecie że przykro wam poprzez nieprzyjęcie do szabloniarni? Zamiast dać szansę, i czekać na poprawę, wy wywalacie tych którzy może nie są jeszcze na poziomie najlepszych... a sami robicie prace bardzo podobnie... Weźcie, dajcie szansę, bo komuś się odechce, i tylko takim komentarzem "Nie zostaję z nami", nie poprawicie humoru osobie. No ale Dodo, czy jak dopiero założyłaś SNW, to przyjmowałąś wszystkich więc...
    dobra, koniec żenady ;-;
    nar W/ M. <3 $$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież zawsze można spróbować drugi raz. Dużo osób wracało z podwójnie dobrym podszkoleniem ;)
      Ja osobiście uważam, że osoby pokroju Koko czy też Dodo są bardzo dobre. (Niestety nie mogę powiedzieć tego o sobie ;/).
      Ja no. chciałam, żeby Gabson został, podszkolił się od innych itd. więc nie patrz też na wszystkie opinie tak samo, bo niektórzy mieli inne zdanie ;)

      Usuń
    2. No tak, tylko jak przyjmujemy takie osoby, to potem się wszyscy raptem czepiają, że u Nas to są takie osoby, a nie inne (chodzi mi, że na początkującym poziomie itp.) I lecą hejty. A jak zdecydujemy się na taką osobę - To znowu lecą te pieprzone hejty. Co nie zrobiony, zawsze ktoś ma coś do Nas. Nieważne czy to jest złe, czy dobre. Więc gdzie tu jest sens w ogóle przyjmować TAKIE osoby? :)

      Usuń
  10. pobieram koloryzacje jeśli to nie problem x

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)