Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 15 sierpnia 2014

Over head | Shauna

(tumblr)
Witam Was w świąteczny piątek życząc udanego dnia.
U mnie trochę się działo i było dużo zamieszania więc czasu wolnego było mało, a biedny photoshop dzielnie czekał na mnie w domu bym tak zawaliła całą robotę, ah. W każdym razie ostatnio byłam po zeszyty i mam nadzieję, że kolorowe wzorki na okładkach choć trochę umilą mi te ciężkie katusze razem w parze z wymarzoną bluzką ze sklepu abstrawear której naprawdę długo wyczekiwałam i mam nadzieję, że będzie nieskazitelna choć tydzień, ponieważ każdy nowy ciuch zazwyczaj od razu syfię. W każdym razie zamierzam przejść przez te dziesięć miesięcy dzielnie, z dumą odebrać świadectwo, które w tym roku również poplamiłam i znów się obijać przy lapku jak to mam w nawyku. No, to jedziem z tym gniotem.

sygnatury




nagłówki


Zamówienie dla użytkownika Kin Ga nie zostało wykonane, ponieważ mimo że button szabloniarni na początku był wstawiony na bloga, został usunięty tak jak komentarz z prośbą o ponowne dodanie buttonu. 
Tak wiem, znów nie zaszalałam z notką, ale jak mówiłam ogólnie mam mało wolnego czasu i choć myślałam, że do piętnastego się wyrobię to z trudnością zrobiłam te dwa nagłówki. Nie zaszalałam, przepraszam. Zdaję sobie sprawę, że tego czasu w roku szkolnym będzie mniej, ale jakoś przez to przebrnę. Ocenę, krytykę i przemyślenia na temat tych badziewi zostawiam wam.
Przyjmę wybrane, poprawnie złożone zamówienia na nagłówki.

2 komentarze:

  1. Śliczne nagłówki. twoje prace w ogóle są świetne ;)
    Sygnatury też piękne aczkolwiek pierwsza niezbyt przypadła mi do gustu.
    pozdrawiam,
    Cathy

    OdpowiedzUsuń
  2. Amor
    1.You're Gonna Go For, Kid
    2. http://fanfiction-luke-louis-tnd.blogspot.com/
    3.Czarno - białe.
    4. Układ dwu-kolumnowy
    5.Postacie:
    http://www.dolly.com.au/celeb-news/gossip/2014/6/louis-tomlinson-just-bought-himself-a-football-club/ - Louis

    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/98/10/d8/9810d8f3bb518fad5e9a1e758680652e.jpg Luke

    http://www.zapevent.com/images/OwnIt-1668/CHACHI%20BLACK.jpg -Olivia "Chachi Gonzales"

    7. Tomorrow Never Dies
    8. E-mail- directionerkasweet@gmail.com
    9.Button zostałby zamieszczony po prawej stronie gdy patrzy się na ekran w górnym rogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)