Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 12 sierpnia 2014

Goodness Gracious /Katherine P.

(c) Moja
Witam was kochani  w tej notce. Piszę ją z wielką chęcią i zapałem. Opowiem wam taką historię z życia wziętą. Więc...
Przeglądam sobie wszystkie moje notki i myślę - Kurcze, muszę się poprawić z grafiką. Czas się za nią wziąć. W poszukiwaniach inspiracji obejrzałam cały YouTube i zwiedziłam internety. Zaopatrzyłam się w nowe stocki, tekstury, koloryzacje, czcionki i co najważniejsze ochotę do pracy. :) I tutaj staję przed wami i pokazuję wam moje prace. Według mnie są o wiele lepsze niż poprzednie. (Internety pomagają :'). Pooglądałam sobie również kilka seriali. Koreańskich. The Heirs i Heartstrings skradły moje serce <4 . Stąd dużo nagłówków z azjatkami :P. Poza tym próbuję się już kolejny tydzień lub miesiąc pogodzić z zakończeniem "Wiernej" . Jest to coś strasznego. Niby to zwykła książka, ale to jak identyfikujemy się z postaciami i ich historią to coś niesamowitego. Zużyłam 11 paczek chusteczek z tego powodu, ale cóż. Autorzy pięknych książek lubią rujnować życie :) . A tak na marginesie wyobrażacie sobie, że za 3 tygodnie wracamy do szkół. Straszne.
 Przejdźmy więc do części graficznej :)
ZAMÓWIENIA
Szablon dla Ironova: 
Szablon został utrzymany w ciemnych barwach jak chciałaś. Nie miałam większych problemów z wykonaniem go. :)
Szablon dla Sophie Morgan:
Chciałaś kolory ciemne-granatowe. Wyszedł z tego ciemny-jasny błękitny. Jeżeli chcesz bym naprawiła to zamówienie napisz w komentarzu .

Zamówienie dla Kin Ga nie zostało wykonane z powodu braku buttonu.

NAGŁÓWKI (WOLNE)
Troszkę za jaskrawy, ale wg. mnie jest całkiem, całkiem. Nie siedziałam nad nim specjalnie długo ;)
Jeden z trudniejszych nagłówków. Osobiście uważam, że jest on udany i może i najlepszy z tej notki. Siedziałam nad nim trochę.
Zmieniam zdanie o poprzednim nagłówku. Ten mi się najbardziej podoba. 2 dni. Całe 2 dni poszły na ten nagłówek. Uważam, że efekt jest zadowalający. To ta praca jest najlepsza, chociaż ma sporo niedociągnięć. :/
Ah, moja kochana Elcia <3 Uwielbiam ją! Jestem jej wielką fanką, ma niesamowite piosenki, sama jej postać jest zabawna. KOCHAM ELLIE PONAD ŻYCIE. Nie umiem się wypowiadać inaczej niż jakaś fangirl, więc za to przepraszam. Co do nagłówka nie mam zdania. Jest zły, ale dobry xD
Nagłówek zrobiony na szybko, z powodu nudów. Koniec wakacji następuje niewyobrażalnie szybko. Zrobiłam go na szybko 30-20 minut? Coś takiego. Jest on najgorszy, ale ma też mocne strony :P

IKONY
 Moje kolejne ikonki. Uważam, że są niezłe. Mam jeszcze 2 inne, podobne do sygnaturki z początku posta:

SYGNATURY

Te same sygnatury tylko po prostu w innej wersji kolorystycznej. Wg. mnie lepsza jest 2 ;) 

Inne wersje kolorystyczne sygnatury z początku posta. Tutaj wahałabym się pomiędzy oryginałem a 1 :P

MODELS PACK


 --------------------------------------------------------------------------

 I takim sposobem mój post się kończy. Mam nadzieję, że prace wam się podobają. Śmiało komentujcie, ja was nie zjem. Przyjmę 2 ZAMÓWIENIA . I to na tyle. Papatki ;*

18 komentarzy:

  1. Amor

    1.You're Gonna Go Far, Kid
    2. http://bezciebieginieswiat.blogspot.com/
    3. W sumie to tu mi jest obojętne, byle nie jakaś ciemna. Mile widziany niebieski, delikatny fiolet itp.
    4. Jak chcesz =D
    5. Cóż na pierwszym planie Martina Stoessel, po bokach Jorge Blanco i Ruggero Pasquarelli
    6. W sumie to chciałabym, żeby były tylko w miarę nowe ;*
    7. No tienen que morir para empezar una nueva vida.
    8. gg (tutaj najczęściej mnie złapiesz ;) ) 51325787 i gmail : Oliwia128@gmail.com
    9. Po lewej stronie, nad obserwatorami. Zaraz pod "nagłówkiem" xd

    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma być to nagłówek czy szablon, bo się nie orientuję xD

      Usuń
  2. Oj, tak. Też czytałam Wierną i ogólnie całą serie. Piękna. Ale ostatnio ryczałam z powodu Gwiazd Naszych Wina i nadal nie mogę się pogodzić z zakończeniem :/. A w grafice... wielki postęp :*. Śliczne prace. Pierwszy nagłówek jest moim faworytem i niczego mu nie brakuje. Jest bezbłędny. Czasem zdarzy się złem wymazanie (np. nagłówek z Ellie, ale nie razi w oczy, bo reszta jest piękna. Oby tak dalej <3. Osobiście nie mam cierpliwości do ikon, więc podziwiam cię za nie. I sygnatury też są ładne. Bardzo udana notka ;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Naprawdę mi się podobają, a w szczególności ta pierwsza <3
    A Wierna jest super. Boska książka.
    pozdrawiam,
    Cathy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem ,że nie na temat ,ale kiedy będzie podsumowanie stażu Marysi i Gabson ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku. <3 Jesteś najlepsza! Szablony cudowne, no ale ten mój pobił wszystkie. c; Jest dokładnie taki, jaki sobie wymarzyłam. Dziękuję bardzo! Poprawiłaś mi dziś humor, nie ma co. :3 Jeszcze raz wielkie dzięki i trzymam kciuki, żebyś się dalej rozwijała. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, byłam tylko zmuszona zmienić kolor czcionki, gdyż w momencie przeglądania bloga na telefonie nie widać kompletnie tekstu. C: To jasne tło się nie pojawia a literki zostają czarne. Jak będziesz robić kolejne szablony to weź to pod uwagę. ;]]

    OdpowiedzUsuń
  7. flowers
    Pobieram szablon wolny :)
    Na bloga vioooletta.blogspot.com
    http://funkyimg.com/i/JNSK.png
    Mam nadzieję, że wszystko dobrze zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakie piękne! I Ashton! <3 mam pytanko. Robisz ikony na zamówienie? Bo nwm czy w ogóle takie coś można zamówić, a widzę, że robisz piękne ikony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka. Mogłabym ładnie poprosić o ikonkę na bloga? :)
    Amor
    1. You're Gonna Go Far, Kid
    2. http.//cal-say-something.blogspot.com
    3. Dowolna
    4. -
    5. Calum Hood i Lucy Hale
    6. -
    7. Say Something
    8. rozalinda9719@gmail.com
    9. Strona główna bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie musisz nic poprawiać szablon jest cudowny. Dziękuje !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym ładnie poprosić o szablonik :)
    Amor
    1. You're gonna go far, kid
    2. joshifer-love-story.blogspot.com
    3. Kolorowy, acz nie dający po gałach, jeśli rozumiesz coś z mojego bełkotu ;) a jeśli nie, to ciepłe kolorki :)
    4. -
    5. Josh Hutcherson i Jennifer Lawrence (tylko przed ścięciem włosów, błagam!)
    6. -
    7. Real love never ends
    8. julia.karasim@gmail.com
    9. Jeszcze nie zamieściłam, tam jeszcze nic nie ma ;) Gdybyś była taka dobra i ładnie go wkomponowała w szablon, to byłabym Ci baaardzo wdzięczna :) A jeśli nie, to dodam na głównej :)
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, tak. Wiem, nie ma notek i wgl., ale mimo to bardzo prosiłabym, żebyś przyjęła moje zamówienie :)

      Usuń
    2. Niestety regulamin regulaminem. Z chęcią wykonałabym ten szablon, ale muszę trzymać się zasad :c

      Usuń
  12. Mmm... :C Trudno. Jak coś to mogłabym napisać, jak już będą notki? (Żeby nie pisać setny raz tego samego ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Amor
    1. You're Gonna Go Far, Kid
    2. http://perico-forever.blogspot.com
    3. Czarny, granatowy, fioletowy. Ogólnie ciemny xD
    4. ...
    5. Percy Jackson i Nico di Angelo, z serii Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy/Olimpijscy Herosi
    6. ...
    7. Perico na zawsze w naszych sercach
    8. adm.nyks@gmail.com
    9. Na stronie głównej :>
    Byłabym wdzięczna, za przyjęcie zamówienia :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)