Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 31 sierpnia 2014

Only Hope/Diana

                                                    *muzyka ♥*
(c)Moja ^^
Hejo :D Witajcie po dość długiej (jak dla mnie) przerwie. Niestety w ciągu wakacji prawie w ogóle nie było mnie w domu.. To działka, to kolonia, później znowu działka.. Jeszcze musiałam zająć się szabloniarnią, którą niedawno założyłam. Jednak już do Was powracam z dwoma zamówieniami oraz pracami wolnymi :) Jednak zanim do tego przejdę chciałabym podziękować wszystkim, którzy głosowali na mój szablon w sondzie, jestem Wam bardzo, ale to bardzo wdzięczna ♥

                                                  Nagłówki:
                                           

Całkiem niezła praca moim zdaniem.. Nie mogłam dobrać odpowiedniego koloru napisu, ale chyba nie jest aż tak źle..


Nie powiem, że jestem zadowolona. Fatalnie wycięta postać :/ Za to koloryzacja jak na gimpa mi się podoba.


Chyba mój dzisiejszy faworyt :3


Zastanawiam się czy nie zrobić szablonu do tego nagłówka. Hmm...

Zamówienia:



Dla An a

Masakra.. Źle wycięte postacie, źle wtopione, a do tego nie mogłam zrobić dobrej koloryzacji..
Dla Radosna Oli
Ten chyba jeszcze gorszy.. Pierwszy raz robiłam nagłówek tego typu jak i zamknięty szablon.. Chyba widać.


Wiem, że pewnie Was zawiodłam, ale po pierwsze nie pasowały mi tematyki, a po drugie robiłam je podczas "kryzysu" moich prac.. Aby uniknąć takich sytuacji, ostrzegam, że NIE  wykonuję zamówień z Violetty, mangi, animie, itp., sportowych i z niektórymi "gwiazdami" Disney'a.
Dzisiejsza notka była klapą, więc krytykujcie, hejtujcie ile chcecie, ponieważ sobie na to zasłużyłam. Jednak obiecuję, że następna notka będzie o wieelee lepsz xo

5 komentarzy:

  1. Heeej *-*
    Zdecydowanymi faworytami tej notki jak dla mnie są dwa ostatnie nagłówki.Może ta koloryzacja mnie uwiodła ? ; d Nie no po prostu całość jak dla mnie jest w nich perfekcyjna *O* Z nagłówków wolnych najmniej podoba mi się ten drugi ,choć nie jest najgorszy : / W pierwszym natomiast nie podoba mi się napis ,a raczej to , że jest taki mały : / Mimo to praca całkiem ładna ;3 Co do zamówień to tragicznie tak jak mówisz według mnie nie jest ; d W pierwszym nie podobają mi się te postacie i jakoś one razem , we trzy.. Zdecydowanie nie ;-; Napis jest taki... nie podoba mi się nwm czemu... Jakoś nie zachwyca mnie ten szablon : / Co do drugiego zamówionka to podoba mi się kolorystyka i te postacie *O* Napis jak dla mnie jest taki zwyczajny ? Może warto byłoby z nim pokombinować ? ; d Tło też nie jest ładne. Co do efektów przy stronach (ja paczam zawsze na to xD ) to w zamówieniu pierwszym były super,a tutaj już nie : / Ale w końcu każdy może mieć gorszy dzień , prawda ? I tak nie wyszło jakoś szczególnie źle ;3 Nie bierz mojej opinii sobie za bardzo do serca , nie umiem wchodzić w szczegóły itd. bo nie umiem tworzyć grafiki ;-; Pozdrawiam i życzę dużo weny + udanego roku szkolnego :c c : ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey, kochana. A więc, masz rację, notka wypadła bardzo źle szczególnie biorąc pod uwagę to, że przeszłaś staż i powinnaś przyłożyć się w szczególności. Rozumiem chwilowy brak weny, ale wtedy a) nie tworzy się na odwal tylko piszę, że notkę dodać np. z tygodniowym opóźnieniem, bo uwierz czytelnik woli dostać później dobry szablon niż wcześniej za przeproszeniem jakąś pracę poziomu początkującego. Szczerze żadna praca nie jest dobra. Trzeci nagłówek jest nawet, nawet, ale twarz modelki jest trochę wymazana, napis nijak nie pasuje (mógł być taki niebieski jak 1/3 nagłówka, a nie biały, którego prawie na nagłówku nie ma). No, ale cóż życzę Ci powodzenia i mam nadzieję, że weźmiesz się w garść ;).
    PS. Szablon główny średnio mi się podoba. CSS jest fajny, ale grafika... Wniosłabym kilka poprawek ;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę nowy główny. Dodo, pozwól, że dam ci parę rad co do niego :). Po pierwsze: wymazanie nóg modelki wygląda co najmniej dziwnie. Na nagłówku jest za dużo tekstur i przydałaby się jednolita koloryzacja, bo mam wrażenie, że nie ma jej tam wcale. Dobieraj też lepiej czcionki z polskimi napisami, bo "Wesolo" wygląda trochę dziwnie ;). Zauważyłam, że masz problem ze wtopieniem nagłówka w tło. Może zrobiłabyś szablon z układem zamkniętym? Ogólnie większość szablonów głównych SNW jest dość podobnych. W większości robione przez Dodo, stylem otwartym i CSS jest podobny (może mi się wydaje, ale mam wrażenie, że efekt na karty jest prawie zawsze ten sam). Kombinuj z grafiką. Może zrobisz wysuwaną kolumnę? A może nieruchomy nagłówek? Szablon główny to wizytówka bloga więc nie może być byle jaki. Proponuję, żebyście np. dwie szabloniarki zajęły się CSS, dwie grafiką, a reszta galerią ;). Tak szablon będzie pewnie lepszy i odzwierciedli wasze style. Mam nadzieję, że nie masz mi za złe tych słów krytyki i że popracujecie nad wyglądem bloga, bo macie naprawdę dobre prace więc stać was na to.
    Pozdrawiam
    Taki pomocny Anonim ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co napisać ,ale i tak dziękuje za zrobienie szablonu zwłaszcza ,że zamawiałam u kilku szabloniarek ,ale żadna się nie podjęła więc dziękuje .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)