Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 5 września 2014

Adios/Dodo Comello

Witajcie!

Bez żadnego wstępu przejdę od razu do rzeczy, nie mam nawet siły aby pisać ten post ale zdecydowałam ,że jednak muszę :/
Jak już chyba większość z was domyśliła się po tytule posta Odchodzę!
Nie mam już siły na słuchanie waszych obelg, nie miłych komentarzy, nieuzasadnionej krytyki itp...
Teraz zapewne pojawią się komentarze typu ,,Dodo znów się żali, nie umie przyjąć krytyki"
Mam to jednym słowem gdzieś co teraz hejterzy sobie pomyślą i napiszą! Musiałam wam napisać powód dla którego podjęłam taką decyzję. Teraz wszyscy są Happy i mają wielką radochę ,że nareszcie opuszczam moje dziecko. SNW zawsze pozostanie w mojej pamięci, zawsze będzie moim ukochanym blogiem z którym się tak zżyłam. Chciałabym bardzo podziękować zamawiającym oraz tym którzy szanują moją pracę, bo grafika nie jest łatwa. Oni wszyscy byli dla mnie podporą w czasie mojego pobytu tutaj. Jestem im wdzięczna za wszystko!
Pieczę nad blogiem powierzam oczywiście Koko. Dziewczyny oczywiście o wszystkim poinformowałam. Im także chcę podziękować! Bardzo się z nimi zaprzyjaźniłam.
Powodem mojego odejścia jest również nieciekawa sytuacja rodzinna która dzięki waszym hejtom jeszcze bardziej mnie dobija.

Dziwnie mi pisać tu ostatnie słowa ale nie mam niestety wyboru.

Już ostatni raz na SNW:

Dodo

25 komentarzy:

  1. Powiedz proszę, że usuniesz tego pseudo bloga graficznego :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Usuń jeszcze tego bloga i będzie git

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze! Nie nadajesz się!

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie! Kobieto ile trzeba było się naczekać! Mądry wybór bo to świata graficznego nigdy się nie nadawałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jej prace tak ci się nie podobają, to może zrobisz lepsze? Skoro są takie brzydkie, na pewno potrafisz zrobić 100 razy lepsze. Bo przecierz to takie łatwe. I się zastanawiam, co ci daje to hejtowanie?

      Usuń
  5. szkoda naprawde miej w dupie hejterów i nie kończ z grafiką jak sprawia Ci ona przyjemność :) Robisz piękne szablony rób to co kochasz
    Na Tka

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje grafiki były takie piękne. bardzo mi przykro, że odchodzisz ;ccc

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieee, nie odchodz Dodo !
    W dupie miej hejty i dalej twórz takie cuda, no
    Gdzie ja teraz zmowie szablon na mojego drugiego bloga ;c
    zrozpaczona ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez gustowne zamawiasz te szablony ;/

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam ale w związku z powyższym, są dwa wyjścia.
      Pierwsze; Jak Ci się coś nie podoba to
      a) nie wchodź na tego bloga, nie oglądaj tej grafiki lub
      b) wyrażaj swoje opinie w sposób kulturalny
      A po drugie na ten temat, wypowiadaj się jeżeli się chodź trochę znasz na grafice. Prace Dodo są, piękne. Może nie wybitne, bo każdy się uczy, ale są naprawdę cudowne.
      Stocki, tekstury, nagłówki, ona robi to bardzo dobrze;)
      pozdrawiam,
      Cathy

      Usuń
    3. A ty się na tym znasz Cathy? Bo Dodo jest jedną z najgorszych graficzek jakie znam (biorąc pod uwagę to ile czasu tworzy) -.-.

      Usuń
  8. Zajęta, wpadnę za niedługą chwilę ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi smutno z powodu Twojego odejścia no ale cóż . . .
      Ja nie chcę Cię zmuszać do tego byś nie została ;
      jest mi po prostu przykro, ze nas opuszczasz. Wiedz,że byłaś moją ulubioną twórczynią i najbardziej podobały mi się Twoje prace. Kochałam twoje grafiki, szablony . . . choć, może nie okazywałam mojego uwielbienia do Twoich prac. Chciałam w niedalekiej przyszłości zamówić szablon na mojego nowego bloga, a tu taka niezbyt miła niespodzianka ;/ Wątpię, że znajdę drugą tak wspaniałą szabloniarkę. Bez obrazy dla innych osób tworzących grafiki, ale Dodo- ty byłaś moją ulubienicą, jesteś oraz nią będziesz.
      Twoje pracę, które wykonałaś dla mnie były najlepszymi jakie widziałam. Proszę, nie myśl że pisze to tylko dlatego,żeby Cię jakoś zatrzymać. Ja po prostu jestem w tej chwili szczera.
      Rozumiem; hejty, wykańczają wszystkich, ja czasami też nie daję rady, ale pamiętaj. Zawsze rób to - co kochasz :)

      p.s. Twoje pracę zawsze będą najlepsze i na wieki pozostaną w mojej pamięci te doskonałe pracę, jak i ty, Dodo!

      Usuń
    2. Jeżeli masz zamiar mnie anonimku/hejterku hejtować za szczere słowa to proszę bardzo, ale ja z Tobą kłócić się nie będę. Jesteś po prostu marną osóbką, która chce zabłysnąć w internecie. Jeżeli zniżę się do Twojego poziomu, zablokujesz mnie swoim doświadczeniem bezwartościowy człowieku.
      Dodo jest najlepsza i nie zmienisz mojego zdania więc radzę sobie odpuścić!!! I tak nic nie wskórasz! ^^

      Usuń
    3. Po co hejtować drugie beztalencie? ;p

      Usuń
    4. Heh, też nie chcę by Dodo odeszła, ale powiedzmy to sobie szczerze, talentu ona ni miała :/. Powinna się jeszcze wiele nauczyć, powinna pogodzić się z tym, że ma poziom początkującej, a nie uważać, że jest "świętą krową", której nie można nic powiedzieć. Niech poogląda instrukcje lepszych grafików i popracuje. Mam nadzieję, że do nas wróci z lepszą grafiką.

      Usuń
  9. Co zamówieniami ,której przyjęłaś pod ostatnią notką .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli odchodzi to raczej nie wykona, prawda?

      Usuń
  10. Szkoda, że odeszłaś. Mam nadzieję, że wrócisz za parę miesięcy z o niebo lepszą grafiką ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że nie zamawiałam u cb żadnych szablonów to i tak się wypowiem.
    Jak dla mnie dobrze robisz że odchodzisz ehh źle się wyraziłam :C
    masz prawo odpocząć nie musisz zostawiać swojego ,,dziecka " na zawsze przecież, Dodo! Zrób sobie przerwę odpocznij. Pamiętaj, że nie ważne są hejty, bo hejty jak to hejty wszystkich krytykują.
    Uśmiechnij się do lustra i zobaczysz wszystko się ułoży, nie marnuj talentu bo przejmujesz się tymi idiotami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodo Szkoda że odchodzisz ale wiem jak to jest :/ Fajnie się z tb pracowało i ogólnie jesteś super koleżanką a twoje szablony i grafika były cudne... Nie odchodź.../Katie Verminguez

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo szkoda iż odchodzisz wiem co przeżywasz ja od Afery o jeden komentarz też tak miałam ale jakoś nie przejmuje się tymi bez mózgami no cóż miejmy nadzieję iż Dodo po przerwie i zerż*** dupska hejterom

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przejmuj się hejtaervmi. Oni sa tylko tam gdzie mozna zdobyć rozgłos, bulwers. Tak - dziecko siedzi przed internetami i pisze co mu ślina na język przyniesie żeby być fajne, bo nie ma znajomych. Ja tam takie hejterstwo nawet lubię, to zaczyna być zabawne kiedy ktoś uparcie pokazuje że jest debilem bez własnego życia. (Bez urazy kochany anonimku z mojego bloga, nie chcę Cię stracić)
    Odpocznij, przemyśl to wszystko. No cóż - każdy ma lepsze i gorsze dni, lepsze i gorsze prace. Podnieść głowę i iść dalej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach dopiero teraz zauważyłam tą notkę ...
    Wielka szkoda , że odchodzisz , ale rozumiem twoją decyzje
    Niektórzy Hejterzy ( Pisze ogólnie ) Przeginają ...
    Ale ja nadal uważam , że twoje prace są świetne masz talent i mam nadzieje , że będziesz się jeszcze rozwijała :)
    Chciałabym ci podziękować za cudeńko , które dla mnie wykonałaś ...
    Mam nadzieje , że jeszcze kiedyś powrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie, powinnaś się cieszyć, że ktoś cię hejtuje, bo wiesz, że ci zazdroszczą :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)