Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 27 sierpnia 2014

Hey girls! /Koko

Luke i Jai Brooks <3
Hejo ludzie! Jak tam mija Wam dzień? :) Ja od rana już jestem na laptopie i postanowiłam coś tu dodać. Muszę się pochwalić, bo po kilku miesiącach pracy w Gimpie, postanowiłam otworzyć Phothsop'a i nauczyć się tam paru rzeczy. Uważam, że bardzo dobrze mi to zrobiło. Ponieważ moje prace teraz mi się tak trochę podobają. Jednak i tak muszę się wiele nauczyć.
 Ogarniacie, że zostało tydzień do końca wakacji? Tak bardzo nie chcę tam wracać.

Na dziś mam dla Was:
  1. 4 ikony
  2. sygnaturę
  3. nagłówek
  4. szablon




Z ikon co prawda jestem mało zadowolona,
bo nie wyszły tak jak chciałam i po prostu nie podobają mi się :/
I blogger je niepotrzebnie rozpikselowuje. Masakra jakaś.




Sygnatura była na prawdę całkiem ładna, przed dodaniem tej ciemnej kolorystyki. 
Która zniszczyła  wszystko, ale uważam, że nie jest źle. Patrząc na moje poprzednie sygnatury.



Uważam, że pół na pół mi wyszedł nagłówek, trochę ładny i trochę brzydki. Fuck Logic

http://funkyimg.com/i/JRU2.jpg


UWAGA! SZABLON JEST DOSTOSOWANY DO EXPLODER'A,
NIEKTORE KODY W INNEJ PRZEGLĄDARCE MOGĘ NIE DZIAŁAĆ!

Jest to jedyna "rzecz", która z całej notki mi się podoba. Nie mam ja do tego szablonu żadnych zastrzeżeń. Wyszedł Mi.
Co myślicie o moich pracach? 
________________________

To by było na tyle, przyjmę jedno zamówienie na szablon. Oczywiście poprawnie, dobrze złożone.
 Zapraszam na mojego Aska  i Twittera
 
Koko :X

17 komentarzy:

  1. Hasło: You’re Gonna Go Rar, Kid
    Link: zrozumieccytatyzksiazek.blogspot.com
    Kolorystyka:zieleń, dodatki mogą być w kolorze włosów modelki (jeśli będzie ona ruda). Nie narzucam kolorystyki jeśli nie będzie pasowała zieleń i pomarańczowe dodatki, to można ją zmienić.
    Postaci: nie narzucam. Chciałabym jednak, żeby to była jakaś nieznana brunetka lub ruda modelkaczytająca książkę.
    Obrazki: chciałabym aby nagłówek miał zamieszczone powyżej opisane zdjęcia NIEZNANEJ modelki (najlepiej twarzy lub twarzy i troszkę tułowia) o lewej stronie nagłówka. Musi to być postać czytająca książkę. Obrazków również nie narzucam, jednak jeśli do całości będzie pasować koliber, to fajnie by było go umieścić. W tle chciałabym las, lub jakąś baśniową krainę, bo przecież czytanie książek zabiera nas w niesamowite miejsca.
    Napis na szablonie:The future starts today, not tomorrow.
    Kontakt: gg: 50903913
    Miejsce button: w prawej kolumnie na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło : You're Gonna Go Rar, Kid
    Link Bloga : www.nothing--is-as-it-should-be.blogspot.com
    Kolorystyka : Najlepiej w kolorze beżowo - kremowym lub szarym z dodatkiem jasnego koloru.
    Układ : Nie mam żadnych wymagań, ale jednak zależy mi żeby nagłówek był na górze.
    Postacie : Jade z zespołu Little Mix
    Zdjęcie : (link wyśle w odpowiedzi)
    Napis na szablonie : All you need is love
    Kontakt : alexa.delarosa@o2.pl
    Button wstawię jak będę miała dostęp do laptopa ;)

    Mam nadzieję, że moje zamówienie zostanie przyjęte :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Link do zdjęcia :) http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140325154401/littlemix/images/4/45/Jade_Thirlwall_11.jpg

      Usuń
    3. Muszę niestety odrzucić zamówienie, bo na blogu muszą być przynajmniej dwie, trzy notki.
      Koko

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, no po prostu piękne ;*
    Jaki ty masz talent, Koko ;*
    Sygnaturki najbardziej mi się podobały XD
    pozdrawiam,
    Cathy

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło : You're Gonna Go Rar, Kid
    Link Bloga : http://opowiadanie-o-leonettcieee.blogspot.com/
    Kolorystyka : Najlepiej w kolorze beżowo - kremowym
    Układ : Ważne żeby nagłówek znajdował się na górze
    Postacie : Violetta i Leon
    Zdjęcie : http://1.bp.blogspot.com/-fxg7ZXCCJb0/U_MV8JCPz_I/AAAAAAAATEU/Lx-lDcHxClE/s1600/1896731_349973565153215_1278018349961705964_n.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-Pji_Y8mK2Eg/UsfJTZTEY4I/AAAAAAAAAeo/KMaNYhQrrvM/s1600/BdGQiRKCIAAmELQ.jpg

    Napis na szablonie : We'll be half way to anywhere where
    love is more than just your name.
    Kontakt : foreverleonettalove@gmail.com

    Mam nadzieje że wykonasz moje zamówienie
    Dziękuje z góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie przyjmuję. Nie wykonuję z gwiazdami Disney'a, zamów u kogoś innego. Przepraszam

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Graphic
    Pięknie! Pobieram ikonkę, ok? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hasło : You're Gonna Go Rar, Kid
    Link Bloga : http://victoriajusticepoland.blog.onet.pl/
    Kolorystyka : Jest mi obojętna. Byle jakaś żywa
    Układ : Bardzo mi zależy aby wyglądał tak jak ten: http://agpoland.blogspot.com/
    Postacie : Victoria Justice
    Zdjęcie : Nie robi mi różnicy :)
    Napis na szablonie : Victoria Justice Poland,a jeśli tak się da to po najechaniu na pasek z tym napisem rozwija się (tak jak na blogu który podałam w układzie) i pisze tam: Witaj na najlepszym polskim blogu poświęconym Victorii Justice. Znajdziesz tu najnowsze zdjęcia i informacje oraz fakty . Dowiesz się więcej na jej temat. Mam nadzieję, że blog przypadnie Ci do gustu i będziesz naszym stałym gościem. Za każdy komentarz dziękuję.
    A jeśli nie będzie dało się rozwijać to tylko apsek i napis Victoria Justice Poland.
    Kontakt : sweetiwona3@gmail.com
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie bo kocham Twoją pracę. Masz ogromny talent :)
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ♥
    Pobrałam szablon na bloga http://jestem-blizej-niz-myslisz.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)