Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 27 lipca 2014

Sorry / Goodbay // Gabson Verdas


Cześć, moja notka to tak późno ;C
Mam zawalone dni. Drugiego gdzieś o 1 wyjeżdżam nad morze, i szał zakupów :D
A mi za oknem po prostu GRZMI!
Więc się streszczam:

Nie wykonałam zamówienia dla: Kami - Przepraszam, próbowałam do końca ale anime nie potrafię :C
Przepraszam. 


Nagłówek dla Lisica

Nie wysłowiłaś się czy nagłówek czy szablon więc jest nagłówek. Wiem chciałaś z IŚ ale nie było dobrych zdjęć. Jak chcesz szablon to napisz, zrobię :)


Zamówienie dla Ludka Comello

Ogólnie, podoba mi się :))
Mam nadzieję że się spodoba :)


Zamówienie dla Kinia Verdas

Postawiłam na układ zamknięty. Mam nadzieje że się podoba :)
EDIT: Wiem, nie ma fioletowego, ale mi nie pasował.

Zamówienie dla Laguna333

Nie chciałaś za ciemnego. Chyba się nie udało :\ Ale ogólnie jest okey, tylko nie ma ramek wokół gadżetów jak chciałaś...


Wolne:

Taki nijaki :c


DOBRA KOŃCZĘ BO GRZMI CORAZ BARDZIEJ.,
Jeszcze raz Chcę przeprosić Kami
I się z wami pożegnać. 

Staż mi się kończy 30. I jestem pewna że nie przejdę... 
Więc Dziękuje że byliście ze mną :33
Pozdrawiam, Gabson <3
Linki, na nazwach prowadzą do bloga :3

EDIT: WKLEJCIE BUTTONY!!

12 komentarzy:

  1. Kurcze, Gabson. Nadal nie jest idealnie, ale jest coraz lepiej. Dwie pierwsze prace są najlepsze. W czwartej dobry CSS. Trzeci nie najlepszy, lepiej nie rób zamkniętych bo dobrze wychodzą Ci otwarte, choć sama wolę robić zamknięte. Jest chyba mniej z nimi pracy. Uważam, że masz szansę ukończyć staż choć... jak wiesz, niektórzy z trochę wyższego poziomu go nie ukończyli, ale wtedy poszukasz miejsca gdzie indziej :*.
    Całusy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabson, jest dobrze, bardzo dobrze. Dzięki za ten nagłówek, obojętnie czy z IŚ czy taki, i tak śliczny ;)
    Nie wysłowiłam się czy szablon czy nagłówek? Chodziło mi o szablon, ale jeśli odmówisz to zrozumiem, ja i moje gapiostwo :/ Naprawdę, wyszedł cudowny, super, dziękuję :*
    I nie denerwuj się, bo i tak robisz genialne prace i jestem pewna, że trzy czwarte zamawiających nie potrafiłoby zrobić czegoś dobrego tak samo jak twoje prace przynajmniej w połowie. I ja do tych osób należę ;) Naprawdę, odwalasz kawał dobrej roboty. Kibicuję Ci, musisz ukończyć staż, niemożliwe jest, żebyś go nie zdała ;)
    Życzę powodzenia i w razie nieukończenia, to kontynuuj to co robisz, bo naprawdę świetnie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje :***
      Powiedz proszę, jaki układ, kolorystyke(pewnie pasującą xD) Sobie życzysz, a wykonam :3
      Gabson <3

      Usuń
    2. chyba niech do regulaminu zajrzy niech i tu potem zamowienie zglosi

      Usuń
    3. Tak, ale ona już mi mówiła kolorystykę hasło, w poprzedniej notcę :)
      Po porstu chcę kolumność i coś w ten deseń XD
      Gabson <3

      Usuń
    4. Wiesz co, liczę na twoją inwencję twórczą ;) Obojętnie jaka ,,kolumność", chodzi mi o to, żeby było ładnie, przejrzyście i kolorystyka w moim wyobrażeniu powinna być podobna do tej nagłówkowej. W reszcie masz wolną rękę, zrób wg własnego wyczucia, będzie dobrze tak jak wyjdzie. Ufam Ci, nie zawiedź mnie ;)
      P.S. Jakbyś bawiła się z CSSem, to niezbyt zmodyfikowany :D Potem nic nie umiem rozkminić...

      Usuń
  3. Wybacz, że nie skomentowałam wczoraj, ale nie miałam w ogóle dostępu do komputera, także mam nadzieję, że wybaczysz =)
    Wyobrażałam sobie szablon trochę inaczej, ale jest jeszcze lepiej. Kolumny lepiej wygladaja chyba nawet bez ramek. Także bardzo Ci dziękuję za czas i pracę. Jeszcze niech się tylko wczyta pobieranie i będę szczęśliwa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że zawracam Ci głowę, ale mój komputer ma problem z hostuje.net.. Bład numer 404 albo w ogóle nic. Mogłabyś zahostować na jakimś innym serwisie? Proszę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam że nie skomentowałam wcześniej ale nie mogłam
    Szablon jest cudowny bardzo dziękuję
    Myślę że fiolet tez by tam za bardzo nie pasował
    Pozdrawiam
    Kinia

    OdpowiedzUsuń
  6. sorry ale byłam na wyjeździe i dopiero teraz pisze więc cudny szablon nic ująć nic dodać

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)