Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 25 lipca 2014

Real Girls Eat Cake /Koko

 *MUSIC*

(c) moje

Witam, witam Was po długiej przerwie (dla mnie)! Nie bylo mnie tutaj dosyć czasu, znowu... Nie będę się tłumaczyć dlaczego, ale głównie to nie przesiadywałam na laptopie, są wakacje, a ja ciągle gdzieś wyjeżdżam. Np. właśnie cztery dni temu wróciłam z 10-dniowego obozu sportowego. A przed tym musiałam poświęcić jakieś 3-dni na pakowanie się itd. Na dziś przygotowałam dla Was tutaj
tylko jeden szablon i tą sygnaturkę na górze + jakby ktoś nie wiedział to na yt wstawiłam bardzo przydatny poradnik. Który tutaj Wam go pokażę.
http://bankfotek.pl/image/1763383

pobierz szablon
(do szablonu jest od razu dołączony filmik z animacjami!)

Na początku to dziękuje Dodo, że pomogła mi z takim jednym kodem CSS. 
Szablon jest robiony bez grafiki. Tylko z samych kodów, ponieważ na tyle czas mi pozwalał i robiłam go z myślą o blogach tzw. o sobie, o zespołach, o zwierzęta itd.
Prosty układ, ale myślę, że ładny. Ogólnie to efekt taki jaki chciałam.

Przypominam, że do szablonu jest potrzebne hasło - które znajdziecie w regulaminie.
POBIERASZ=INFORMUJESZ MNIE O TYM W KOM!

No i na sam koniec poradnik, który zrobiłam jakiś czas temu.

(GIMP)Poradnik - Jak zrobić koloryzacje i jak ją zapisać oraz użyć? 
Oglądaj w HD!


Jeśli chodzi o zamówienia to tak- przyjmę, ale tylko jedno wybrane, no i jak mi się spodoba jakiekolwiek. A jak w ogóle mi się żadne nie spodoba, to po prostu nie będę przyjmować, bo potem są takie nijakie-brzydkie.

KONTAKT DO MNIE:
Do zobaczenia, miłego dnia/popołudnia/nocy!  Koko :)x

3 komentarze:

  1. Świetne prace:*. też bym chciała takie robic ale to nie moja bajka ;(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowww !! Wakacje, zrozumiałe ; d
    Świetne prace ! <3
    Niby proste i wgl , a prześliczne ! Oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)