Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 28 lipca 2014

The A Team/Katherine P.

Królowa Caroline XD (tumblr)
Witam kochani. Jak widzicie w mojej nazwie zaszły zmiany. Dlaczego ? Bo po skończeniu oglądania 5 sezonu (jakieś 4 tyg. temu) "Pamiętników Wampirów" uświadomiłam sobie jak bardzo uwielbiam Katherinę. Ogólnie polubiłam ją od kiedy pojawiła się w serialu. (W przeciwieństwie do innych lubię czarne charaktery :P) A w odcinku, w którym opowiadała Nadii o jej wymarzonym dniu po prostu się poryczałam i pokochałam ją jeszcze bardziej. Podsumowując 5 sezon, boję się 6 sezonu. Damon i Bonnie...
Kończę ględzenie o TVD i przejdę do części graficznej posta ;)

Zamówienie dla Panna Martin:
Nagłówek wykonałam w ciemnych kolorach - Jak chciałaś - mam nadzieję, że Ci się podoba :)

Zamówienie dla Rose Rebelle:
Kolorystyka fioletowa, zgodnie z wymaganiem. Według mnie ten nagłówek jest słaby, ponieważ średnio lubię Violettę i nie wczuwam się w te klimaty, ale mam nadzieję, że chociaż tobie się podoba ;)

Nagłówek wolny z Ellie Goulding:
Kocham Ellie, wielbię, ale to jest zdecydowanie najsłabszy nagłówek z tej notki. Kombinowałam z filtrami w Gimpie, potem w PS'ie i wyszło takie coś. Po prostu przekombinowałam :/

Mam jeszcze jedną sygnaturę robioną na szybko, ale mnie osobiście jest dobra ;)
No i tutaj kończy się mój post, mam nadzieję, że prace wam się podobają, jeżeli tak, to piszcie w komentarzach. Co do zamówień przyjmę 3 ZAMÓWIENIA .











A tak wyglądam, kiedy proszę o komentarze :D (Remek ♥)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Podobają mi się Twoje prace :) Moim zdaniem najfajniejsze to : 1 & 3

      Jednak jestem normalna, bo nie tylko ja uwielbiam Katherine! Moje koleżanki zawsze krytykowały Katherine, ale ja utrzymywałam zdania, że nie ma nikogo lepszego od niej c: Katherine jest najlepsza i zdania nie zmienię. Never!
      Pozdrawiam i dalszych sukcesów w grafice ;*******

      Usuń
  2. Ja też właśnie uwielbiam Katherine! ♥ Mam cichą nadzieję, że w 6 sezonie wróci. Co do Damona i Boonie, no to też mam nadzieję, że wrócą, haha. Ale dosyć o TVD. Pozwól, że ocenię twoje prace.
    Zamówienie 1- Pierwsze co w oczy mi się rzuciło to twój podpis. Jest zbyt duży! Powinien być bardziej mniejszy. Druga rzecz, która mi się nie podoba to jest to źle wycięta postać od lewej strony. Ogólnie nagłówek niezły, ale jak dla mnie kolorystyka do wymiany. Ale nie wnikam, ponieważ możliwie, że jest to wymaganie zamawiającej. :)
    Zamówienie 2- Dziwnie mi to tutaj pisać, ale podoba mi się. Praktycznie przeważnie nie lubię prac z Viollcią i Leosiem, xd. Ale ta jest ok. Jednak napis do wymiany dałabym. I więcej widocznych sotcków
    Nagłówek z EG- Zgodzę się z Tobą, jest najsłabszy z tej notki. Byłoby wszystko dobrze, gdyby nie to, że ta postać jest źle wycięta i pojawia się tam taki na tej błękitnej kolorystyce coś pomarańczowego/kremowego. Do reszty nie ma zastrzeżeń, xdd.
    Sygnatura- Tutaj to tylko zmieniłabym kolory napisów na bardziej widoczny.

    Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe to co napisałam. Jak coś to po prostu mnie znajdziesz i zabijesz, hahah :x
    Koko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha XD
      Nie zabiję Cię, ale skorzystam z rad. :D
      Damon musi wrócić, kto będzie mnie rozśmieszać w 6 sezonie.
      "Rzuć kuszę Pocachontas" - jeden z jego najlepszych tekstów XDD

      Usuń
    2. Hhah oj pamiętam ten tekst. xd

      Usuń
  3. Jezu, widzę, że nie jestem jedyna dziwna XD Katherine'a jest od początku moją ulubioną postacią <3 Dlatego Kathrina z błędem, żeby było tak oryginalnie hahaha :D Kocham ją, jak skakała z tego ratusza chyba jeśli dobrze pamiętam i był ten list do Nadii w tle ryczałam, jak umierała też ryczałam, jak była z Nadią ryczałam, jezu kocham ją strasznie mocno, jest idealna, najpiękniejsza! I Damon ma wrócić i koniec! I mają mi wskrzesić Katherine, o! Tak by było idealnie :D Delena ma być <3 Steferine też powinno być, a nie :( Ale dobra koniec o TVD :D
    Co do prac to najbardziej podoba mi się pierwsza z Albitą, jest cudna, ta kolorystyka, napis i stocki idealnie pasuję do siebie i zgrywają się w cudowną całość <3
    I jeszcze uwielbiam tą sygnaturę, piękna jest!
    Robisz świetną grafikę *-*
    Czekam na więcej Twoich prac ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kathriene jest najlepsza. Każdy mi się dziwił, że ją lubię, bo ona jest taka zła itd., ale przez co ona przeszła. Szkoda, że dopiero w 5 sezonie pokazali jej PRAWIDZIWE życie i uczucia. Ja nie wyobrażam sobie TVD bez Kateriny. Ona musi być! Fajnie by było by gdyby wskrzesili Nadię, Kat, Lexi, Damona i Bonnie. Jak ich nie będzie nie oglądam 6 sezonu ;c
      Ostatni odc. 5 sezonu był tragiczny, ryczałam razem z Eleną, nawet ją w tym wyprzedziłam...
      I dziękuję za miłe słowa dotyczące grafiki ;)

      Usuń
  4. Może się nie znam na szablonach i na grafice, ale Twoje szablony są prześliczne. *.* Ten pierwszy wyszedł genialnie moim zdaniem. ;]
    Także chyba nie pozostaje mi nic innego jak złożyć zamówienie i mieć nadzieję, że przyjmiesz. C:
    1. Amor.
    2. http://opowiadanie-bmth.blogspot.com/
    3. Raczej ciemne barwy, czarno - białe. c:
    4. -
    5. Oliver Sykes z Bring Me The Horizon i baletnica.
    6. Podam przykładowe, ale uważam, że to Ty wykonujesz szablon więc możesz wyszukać coś swojego. Ja chcę tylko, żeby był Oliver i baletnica. :))
    * http://weheartit.com/entry/125842882/search?context_type=search&context_user=nikoline_hedegaard&page=3&query=ballerina+black+white
    * http://weheartit.com/entry/126688867/search?context_type=search&context_user=Tessaxo_&page=3&query=ballerina+black+white
    * http://weheartit.com/entry/127601405/search?context_type=search&context_user=MaxineChance&query=Oliver+sykes+black+white
    * http://weheartit.com/entry/118292127/search?context_type=search&context_user=alouive&page=5&query=Oliver+sykes+black+white
    7.So wrap me up in secrets
    And keep them like a curse
    8. florencja.kowalik@onet.pl lub GG: 16243919
    9. Po prawej stronie układu w gadżetach. :]

    To tyle chyba. No i ogólnie to interesuje mnie taki bardziej mroczny, smutny ten szablon. ^^ A i chciałam dodać, że Was podziwiam, naprawdę. Dla mnie to wszystko czarna magia i nic kompletnie nie ogarniam. :O Czekam na odpowiedź. ;]]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oczywiście taki znawca na robieniu szablonów. Uważam, że to co robisz jest piękne. Szczególnie spodobał mi się nagłówek z Ellie. Jest po prostu Cudowny.Podziwiam was. Ja nawet nie ogarniam komputera a wy robicie takie piękne rzeczy. Chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie i mam nadzieje że mi przyjmiesz:
    1. Amor
    2. revenge-is-sweet-ashton-irwin-fanfic.blogspot.com
    3. zależy mi na ciemnych barwach, czerń, granat
    4. -
    5. Ashton Irwin i Barbara Palvin
    6. nie wiem jakie obrazki wiem że ty mi wybierzesz ładne.
    7. Revenge is sweet and not fattenin
    8. sophiemorgan138@gmail.com
    9. Po prawej stronie układu w gadżetach

    Czekam na odpowiedź. Życze powodzenia i dalszych sukcesów.
    Sophie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo :)
    Nagłówek jest śliczny :)
    Jasny, lekki... Czego chcieć więcej?
    Masz talent i życzę dalszych sukcesów :)
    Bella :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Amor
    2. http://stay--with-me-forever-please.blogspot.com/
    3. Ciemny ale nie czarny (z jakimiś akcentami jasnych kolorów ale bez przesady )
    4.Obojętne :)
    5. Liam Payne (z zespołu One Direction ) i Barbara Palvin
    6.https://www.google.pl/search?q=barbara+palvin&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zPHRU_qZCsfj4QTBxYDwBA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1440&bih=809#facrc=_&imgdii=_&imgrc=CTjwtazikqzGwM%253A%3BqjHk17jB6fwe2M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.gotceleb.com%252Fwp-content%252Fuploads%252Fcelebrities%252Fbarbara-palvin%252Freplay-2013-spring-summer-campaign%252FBarbara-Palvin---Replay-2013-Campaign--07.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.gotceleb.com%252Fbarbara-palvin-replay-2013-spring-summer-campaign-2013-02-16.html%252Fbarbara-palvin-replay-2013-campaign-07%3B1802%3B2402 i https://www.google.pl/search?q=barbara+palvin&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zPHRU_qZCsfj4QTBxYDwBA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1440&bih=809#q=liam+payne+2014&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=3XiafODgOzud3M%253A%3BclJMNywulbKG-M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.theonedirectionfanclub.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2014%252F05%252F5802f58940e78e07_LP.jpg.xxxlarge.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.theonedirectionfanclub.com%252Fboys%252Fliam-payne%252F%3B728%3B400
    7.You have to help the charity in its path
    8. kinga.konieczna224@gmail.com
    9. w gadżetach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę, ale będę musiała wziąć inne zdjęcia, ponieważ:
      -Barbara ma uciętą rękę,
      -zdjęcie Liama ma słabą jakość ;)

      Usuń
    2. to obojętne jakie zdjęcia

      Usuń
  8. Wiem że blog jest zamknięty a post dawno napisany i pewnie mojego komentarza nikt nie przeczyta ale jakoś tu trafiłam i bardzo spodobał mi się jeden z nagłówków mam nadzieje że nikt się nie obrazi jak go użyję :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)