Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 23 lipca 2014

Niemożliwe jest możliwym || ○ Clarissa ○

(c) by me ^^
Jeju,witam Was serdecznie! Nie mam pojęcia czy pamiętacie moją osobę z ..grudniowego? listopadowego? stażu. Wtedy moim nickiem była 'Alba',teraz dzięki dobrym książkom 'Clarissa'. No ale mniejsza,powróciłam do Was! Cieszycie się? Bo ja bardzo. Powróciłam na okres letni przynajmniej tak 'uzgodniłam' z Dorotą,a mówiąc 'uzgodniłam' mam na myśli:
"Hej Dorota! Wracam do Was na okres letni,hura - jeśli się zgodzisz" To jest tak zwana moja kulturalność wobec drugiej osoby :) Może jeśli będę miała wystarczająco czasu pogadam z nią o dłuższym pobycie tutaj ale niczego nie mogę zapewnić a tym bardziej takiego zaplanować. Czas często ucieka więc poczekam z tą rozmową do końca września. Po miesiącu nauki zobaczymy czy się wyrobię z pracami graficznymi,zamówieniami. Ahm,a pro po zamówień na szablony: nie wykonuję ich z Violettą ot tak w przeciągu 2 dni,tylko w przecięgu tygodnia bądź dwóch. Mam swoje prywatne życie,potrzebuje czasu wolnego i czasu do nauki więc szablonów w 3-2 dni nie zrobię,wybaczcie. Powinnam Was zawiadomić od razu,że nie robię szablonów z baśniami Disney'a,wyjątkiem jest jedynie Violetta. Kiedyś postaram się Wam  wytłumaczyć dlaczego nie robię szablonów takich i takich,jak na razie chcę abyśmy trochę powrócili do przeszłości (czyli do mojego odejścia). Wtedy odeszłam,ponieważ po miesiącu czasu (chyba) Nath oznajmiła mi i Samancie ,że odchodzi bo nie daję rady. Wtedy Sama przejęła szeregi,było pięknie,super,wszystko ale potem oznajmiła,że odchodzi i mnie objęła nad stery. Gdybym wtedy nie odeszła nie wiem czy bym dała radę w ogóle cokolwiek wstawiać a bycie w jakiejś szabloniarnii i ot takie sobie olewanie jej nie jest w porządku. Teraz lepiej przejdę do moich 'prac':


Czekam na zamówienia,xoxo! :*
PS. Na pracach podpisuję się 'Cana',w następnej notce dowiecie się dlaczego.



8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym zamówić szablon
    1.Amor
    2.violetta-3-nowa-historia.blogspot.com
    3.jasny fioletowy, białe literki i efekt przy zdjęciu z kwadratowej/prostakątnej ramki koloru fioletowego i zamazanego obrazu do owalnej także fioletowej ramki.
    4.lewostronny
    5.Ludmiła, Violetta, Naty, Francesca, Camila z Violetty 3
    6.-
    7.Violetta 3-Nowa historia
    8.LudmilaPasquareli@gmail.com
    9.tam gdzie gadżety

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Amor
    2. http://forever-be-a-dance-moms-fan.blogspot.com/
    3. Jasna, z kolorowymi akcentami (ale bez przesady)
    4. Prawostronny
    5. Chloe Lukasiak, Maddie Ziegler, Mackenzie Ziegler, Nia Frazier, Paige Hyland, Brooke Hyland i Kendall Vertes
    6. -
    7. Dancing is y life (jeśli można, ostatni wyraz podkreślony tj. inna czcionka, rozmiar itp.)
    8. 48631519 (GG)
    9. Cóż, nie do końca orientuję się w tym szablonie, jest tylko tak na przeczekanie, ale link gdzieś w gadżetach. :-)

    Z góry dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. co jest ze Strefą Grafiki?

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudne prace O.o strasznie mi się podobają i już Cię uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Amor
    2. http://stay--with-me-forever-please.blogspot.com/
    3. Ciemny ale nie czarny (z jakimiś akcentami jasnych kolorów ale bez przesady )
    4.Obojętne :)
    5. Liam Payne (z zespołu One Direction ) i Barbara Palvin
    6.https://www.google.pl/search?q=barbara+palvin&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zPHRU_qZCsfj4QTBxYDwBA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1440&bih=809#facrc=_&imgdii=_&imgrc=CTjwtazikqzGwM%253A%3BqjHk17jB6fwe2M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.gotceleb.com%252Fwp-content%252Fuploads%252Fcelebrities%252Fbarbara-palvin%252Freplay-2013-spring-summer-campaign%252FBarbara-Palvin---Replay-2013-Campaign--07.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.gotceleb.com%252Fbarbara-palvin-replay-2013-spring-summer-campaign-2013-02-16.html%252Fbarbara-palvin-replay-2013-campaign-07%3B1802%3B2402 i https://www.google.pl/search?q=barbara+palvin&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zPHRU_qZCsfj4QTBxYDwBA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1440&bih=809#q=liam+payne+2014&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=3XiafODgOzud3M%253A%3BclJMNywulbKG-M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.theonedirectionfanclub.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2014%252F05%252F5802f58940e78e07_LP.jpg.xxxlarge.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.theonedirectionfanclub.com%252Fboys%252Fliam-payne%252F%3B728%3B400
    7.You have to help the charity in its path
    8. kinga.konieczna224@gmail.com
    9. w gadżetach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)