Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 13 czerwca 2014

Wish You Were Here /Lodovica

(c) Ja
Cześć kochani, słuchajcie, wiem, że dość długo mnie nie było, ale brak internetu :/ (stąd brak szablonów w dzisiejszej notce). Ale przez ten czas zapoznawałam się z Ps'em. Muszę przyznać, że udało mi się ogarnąć prawie wszystkie jego funkcje w 5 dni. Z wyniku nudów pokazuję wam moje prace:
(nie są hostowane za co przepraszam, jak mówiłam brak internetu).
Jedna z najlepszych prac z tej notki, pracowałam nad nią trochę. A Miranda dodaje uroku każdej pracy, nawet tak brzydkiej jak moja ;)

Ostatnio miałam fazę na Sel. Naszła mnie też ochota na coś z nią. Jedyna wada to chyba ten zbyt przytłaczający napis.

Perełka dzisiejszej notki. Zgodnie z radami Devonne 'nawaliłam' stocków.  xd Jak wyszło tak wyszło. Jednak wg. mnie jest świetny. Widzicie ten pasek na dole? Błąd przy zapisywaniu :/

Moja pierwsza praca w PS'ie. Wiele licznych niedociągnięć, jest bardzo prosty. Ale piękno tkwi w prostocie : )

O tym nagłówku nie mam zdania. Jest zły, ale nie jest dobry ...

Wiem, że teraz panuje wielka miłość do Violetty, stąd nagłówek, zdecydowanie najgorszy.
Ikonki:
Pierwsze ikonki w moim życiu xd . Są dobre :P
Przyjmę 2 POPRAWNIE ZŁOŻONE  zamówienia. Kochani czy na prawdę tak trudno przeczytać regulamin? ;)






13 komentarzy:

  1. Nagłówki są prześliczne ,a zwłaszcza ten z Katniss z Igrzysk Śmierci ,a tak z ciekawości kiedy zamierzasz dodać prace ,które zostały u ciebie zamówione w poprzedniej notce?
    Robisz prze piękną grafikę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia było złożone niepoprawnie, dlatego ich nie przyjęłam ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Hasło :Amor
    2. http://houseofania.blogspot.com/
    3. jakiś ciemny kolor tylko nie czarny
    4.nie mam pomysłu
    5. Alba Rico Navarro
    6. las, dom lub coś w tym stylu
    7. ''Nie chcę się bać. Chcę się obudzić i poczuć się piękną.''
    8. Aniaaa145@interia.pl
    9. Jest umieszczony na blogu przy liczbie wyświetleń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Strasznie podobają mi się twoje nagłówki i chce mieć jeden w swojej kolekcji na blogu :))

      Usuń
  4. Chciałabym
    1.Amor
    2.http://violetta-opowiadanie1.blogspot.com/
    3.Może fioletowy, w ostateczności turkusowy.Chyba, że masz inną wizję :)
    4.Nie mam pomysłu.
    5.Leonetta(Violetta I Leon) z serialu Violetta
    6.Nie chcę psuć twojej wizji artystycznej :)
    7.Leonetta para siempre
    8.Znasz moje GG :) Gmail: rosrer111621@gmail.com
    9.Na moim blogu.
    Ps.Podziwiam cię :) Jesteś cudowna i dziękuję za pracę, którą włożyłaś w ten nagłówek :)
    Rose M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję i dziękuję za miłe słowa ; )

      Usuń
    2. Proszę bardzo.Jesteś bardzo utalentowana i ci bardzo zazdroszczę :)

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Bardo dobra grafika. Tylko przyczepie się do sygnatury. Nigdy nie używaj tego samego zdjęcia modelki. I w ostatnim nagłówku od czapy wsadziłaś sarny. Zamieniłabym je na jakieś kwiatki czy coś w tym stylu ;).
    Ćwicz, ćwicz :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy dodasz zamówienia, które były złożone i je przyjęłaś?
    Przepraszam, że pytam, ale czekam na swoje, nie długo będzie 2 miesiące.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doda je gdy zrobi wszystkie, które przyjęła :)

      Usuń
    2. Twój blog został usunięty. Przynajmniej tak pisało gdy na niego weszłam...

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)