Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 14 czerwca 2014

Benvenuto!/Pandaaaaa

Witajcie jestem Panda:) Zajmuję się grafiką od roku i bardzo ją lubię.Choć jeszcze wielu rzeczy muszę się nauczyć.Na dziś przygotowałam trochę prac. Może zaczniemy od nagłówków:





(2 z instrukcji,ostatni sama robiłam:)

Szablony:




Bardzo prosty i nie bajerski ale ja po prostu  takich nie lubię. Postawiłam na prostotę i mam nadzieję że choć troszkę jest dobrze.



Ten podoba mi się bardziej niż poprzedni. Zdecydowałam się zrobić menu "linkowe".


To na tyle. Przepraszam że bez podglądów no ale wystarczy na nie klikać.
Proszę o szczere opinię ponieważ są dla mnie ważne. Wiem że daleko mi do perfekcji ale cały czas pracuję:)

Pandaaaaa





















3 komentarze:

  1. Hm, prace są średnie. W pierwszej duplikowałabym modelkę (nie tę która leży tylko tę drugą) i wymazałabym wszystko oprócz twarzy. W drugim jest dość pusto i kolorystyka daje po oczach :/. W trzecim koloryzacji nie ma, a modelka jest dziwnie wymazana. Napis też be. I nie ma kredytu z jakich instrukcji. Pierwszy szablon jest... bardzo minimalistyczny. Ogólnie lubię takie szablony, ale tu coś bym jeszcze dodała. Sama nie wiem co. Drugi ma fajny CSS, ale nagłówek bym poprawiła (szczególnie to dziwne podświetlenie twarzy modelki). Brakuje Ci dużo do poziomu dobrej szabloniarki, ale nie ma tragedii. Ćwicz, eksperymentuj i będzie ok. Mam nadzieję, że weźmiesz do serca moje rady ;).
    Pozdrawiam (anonim, ale taki dobry :3)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)