Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wakacje! Holidays! Fiestas! 휴일! // Gabson Verdas

Neymarek <3 Mój drugi ulubiony piłkarz, na pierwszym miejscu nadal Messi. Ale on jest taki przystojny <3 ↑↑

Heeeeyka <3 
Jak się domyślacie jestem nową stażystką bez talentu. No nic nie umiem! Po prostu nic :/
truuudno -.- 
Większość z was mnie zna pewnie z blogera bo pisałam pełno opowiadań.
No to tak dla tych którzy nie wiedzą nazywam się Gabrysia :3 Mam 12 lat, grafiką zajmuję się już trochę czasu, na dziś przygotowałam same nagłówki. Zaczęłam szablon ale kody mi nie chcą działać :c
Oglądaliście w ogóle wczoraj mecz?! Ten o 18. Liczyłam że wygra Meksyk. A wygrała Holandia! Ale za to Brazylia wygrała mecz w sobotę <3 Biedaki biegać ponad dwie godziny. No ale w karnych Neymarek uratował ich los! Yeah...
Sory że się tak rozpisuje ale o piłce nożnej mogłabym gadać i gadać i gadać XDDD

No ale przejdźmy do prac...



 Robiony jakiś czas temu... Widniał na pewnym blogu...  Kurcze, ten biały pasek! 
Który w rzeczywistości jest przeźroczysty.  Leonetta <33

Napis! Napis! I jeszcze raz napis!!!! Ohyda jednym słowem... 

Nagłówek dość prosty ale nawet mi się podoba :)  Oj, z Sel będzie jeszcze dużooooo!


Bez komentarza...
Chyba jedyny w którym widać stocki xd.

Zaczęłam robić inny, zapisuje rututu daję "zapisz" A du gimp się wyłącza!!! Ja se myśle zabije się, włączam i robiłam od nowa. Wyszło coś takiego ↑↑↑

Do tego nagłówka zaczęłam robić szablon, nawet mi się podoba.

Aha, ja daje stocki wszędzie! Tylko kurde gumkuje ich za dużo chyba xd
Dobra teraz coś:

Ludzie, co jak co, talentu nie mam okey. Ale zakładać konto o nazwie "Anty Gabson" Serio? To jest akurat trochę przykre -.-

Okey, to chyba na dziś tyle...
KRYTYKUJCIE, ja się nią nie przejmuje...

Przyjmę zamówienia max 3 jak jakieś będą. 

Nie wykonuje, z mange >czy jak to się pisze<, anime i 1D. Nie wiem na co jeszcze...

Pozdrawiam Gabson <3 A, jak wam mijają wakacje? Bo mi średnio, rozstałam się z podstawówką, i co najgorsze z klasą!!

18 komentarzy:

  1. A więc przejdę do.. no do.. zastrzeżeń.
    Nagłówek 1. Ta biała kreska na dole, nie wiem po co ona. Napis trochę odstraszający, mogłabyś zrobić jakiś cytat czy coś w ten deseń. A i podpis, trochę mniejszy, bo jak narazie właśnie on przykuwa mój wzrok.
    Nagłówek 2. Nie ma w ogóle stocków. Jeśli są, to zmiejszyłaś ich krycie bardzo mocno. Napisy zajmują 2/4 nagłówka, może trochę mniej, to odstrasza. Nie rób takich wielkich napisów! No i jeszcze podpis. Trochę mniejszy. A i koloryzacja! Nie wiem czy jej użyłaś.
    Nagłówek 3. Nagłówek na poziomie. Bardzo fajny i interesujący, jednakże nie zobaczyłam tam stocków. Napisy za duże XD
    Nagłówek 4. Tu już widać stocki, ale trochę nadal napis jest za duży.A i nie ma podpisu, a z takiej pracy bez podpisu mogą być problemy.. ;c I chyba koloryzacji nie użyłaś.
    Nagłówek 5. Najlepsza praca! Tylko bym zmniejszyła napisy, i koloryzacja jeszcze. XD
    Nagłówek 6. Też ładny, ale mi się nie podobają takie klimaty, więc nie będę się wypowiadać.
    Nagłówek 7. Napisy za duże, i wydaję mi się, że źle wycięłaś stocki.
    Mogłabym wiedzieć w jakim programie tworzysz?
    Powodzenia z dalszą grafiką. :) I czekam na twoje dalsze sukcesy.
    //Marliven/WikaXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze to drugi raz! xd
      Dziękuje, za opinie o taką mi chodziło... <33
      Podpis mam ;> Paczaj na lewą stronę tuniki <3 Piszę XD
      Ja zawsze daje tam by był nie widoczny gołym okiem, a jak co do czego to powiem że moje xDDD
      Koloryzacja... uuu musze ściągnąc xD
      Tylko mam pewien problem, otóż mój program do wypakowywania (rar) nie działa!!!!
      Tworzę prace w gimpusiu <3
      Coś jeszcze? Bo się pogubiłam.
      Pozdrawiam :3
      Gabson <3

      Usuń
    2. Wiesz, z koloryzacjami w GIMPIE może być problem, gdyż nie wgrasz tam tych z photoshop'a. Spróbuj pobawić się kolorami, może filtrami?

      A teraz powiedz skąd bierzesz te śliczne zdjęcia Sel?! ;*

      Usuń
    3. Przepraszam że dziś nie widziałam XD
      Z google Grafikaa xd
      Gabson <3

      Usuń
  2. Ja kocham Neymara <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Amor
    2.http://violetta-storytime.blogspot.com/
    3.Barwy ciemne
    4.obojętne
    5.Martina Stoessel
    6.
    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcStwpW1Ik-md5EApf_fkRZALs40QrHSA8RN4PcETghI3xUBCjN-

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQIx49br8XG9zDzaQM9ofSOrQ8QZcbnoM5dP5hbZ6ycGp4nLUHX

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSeT28I12g4iVup9QK46_YGn0lQlO5fsKkYWlrRdY7utjRULQmf

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTIlq7g69_RoUBiqKDHqL00zjYgBuT6tfW6V3D85pUP_YNTSjVg

    7.Live this moment, because everything is still uncertain
    8.
    e-mail: MoniiaKalii@wp.pl
    Twitter: https://twitter.com/MoniiaKalii
    9.Główna strona bloga

    Jeżeli wykonasz mi szablon to będę Ci wdzięczna,ale jeżeli jednak nie to trudno.
    I tak z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 nagłówek wyszedł Ci b. ładny :)
      Bardzo mi się podoba :)

      Usuń
    2. Dziękuje <3
      Ale wiesz, te zdjęcia, są nie wyraźne i małe :\
      Gdybyś mi dała coś innego albo powiedziała jakie zdjęcie chciałabyś na szablonie było by lepiej :\
      Gabson <3

      Usuń
    3. Może lepiej by było gdybyś sama znalazła jakieś zdj.
      Mi ogólnie chodzi,żeby szablon był powiązany z kryminałem i zakazaną miłością. No i oczywiście,żeby łączyło się z Martiną.
      Przepraszam za kłopot :)

      Usuń
    4. Nic się nie stało <3
      Spróbuje znaleść coś podobnego :)
      Gabson <3

      Usuń
  4. Serio niemiłe że ktoś założył takie konto :(
    Każdy kiedyś zaczynał.
    Okej udzielę parę rad, najpierw napis. Staraj się by był on ładną czcionką i żeby najlepiej był to jakiś cytat. Jedno słowo trochę powiększone i upiększone a reszta takie małe literki i normalna czcionka. Np. tak jak tutaj spróbuj ;)
    http://bankfotek.pl/view/1749847 i mniejsze podpisy, a postacie wymazuj gumką rogi przejdź gumką ustawioną na kryciu na 100 a przy jej twarzy i konturach ustaw na ok.50% i maźnij xd
    W drugim nagłówku...hm...więcej textur? Możesz użyć nawet z 5. No i napis xd
    Mam nadzieję, że pomogłam i życzę weny ;)


    OdpowiedzUsuń
  5. Wykonam, ale to tylko nagłówek tak? :D
    Ale wszystkich nie da, za dużo ;\
    Podaj mi najważniejszych,
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak chodzi o nagłówek
    Ale nie wiem o co ci chodzi w ostatnim pytaniu
    Kinia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej już rozumiem o co ci chodzi
    To znaczy mogą to być pary ze studia
    Czyli: Leonetta Dieletta Marcesca Fedemiła i Naxi
    Jeżeli tak jest jeszcze za dużo to napisz
    Kinia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)