Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 28 czerwca 2014

Exist/Dodo Comello

Hey!


                  Jak tam wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś?
               
                     Długo dusiłam to w sobie jednak postanowiłam wam o tym napisać bo tak dalej nie może być!

Chyba już domyślacie się o co chodzi. Moja psychika wytrzymywała te wszystkie hejty ale teraz zaczyna już wysiadać. Gdy zakładałam tego bloga przyznaję nie miałam żadnego pojęcia o graficę. Umiałam kilka kodów CSS i połączyć w Gimpie kilka obrazków. Jednak z czasem zaczęłam nabierać nowych doświadczeń i cały czas się uczę. Nie jestem przecież profesjonalistką a te Hejty wyrażają to ,że myślicie ,że potrafię wszystko ale robię to źle. Komentarz typu ,,Dodo robi to najgorzej" wcale nie uzasadnia tego co waszym zdaniem robię źle tylko to ,że jestem najgorsza. Zastanawiałam się kilka razy nad odejściem ale jakoś nie potrafię się rozstać z tym blogiem. Przyczyną tego jest chyba to ,że nigdy podczas mojej blogowej przygody trwającej już 3 lub więcej lat (miałam blogi na onecie) nie osiągnęłam tak dużego sukcesu.

          Wybaczcie to moje ględzenie ale taka jest prawda i tak odbieram to ja i inne dziewczyny pracujące tu ze mną.

Przejdźmy do części graficznęj. <Na dole jeszcze kilka spraw organizacyjnych i niespodzianka>

Zamówienie dla Word Violetta

( kliknij na obrazek aby pobrać)

Ta co kocha Dielette
(kliknij na obrazek aby pobrać)

Nagłówki:







To by było na tyle :P

Najpierw informacje dla autorek i stażystek
W poniedziałek (30 czerwca) o godz 14 odbędzie się Konferencja odnośnie zbliżającej się Imprezy Graficznej. Proszę o obecność na GG

Teraz dla wszystkich:
Każda z nas stworzy na Impreze specjalny szablon. Wybierzecie z nich najładniejszy a ten do 1 września będzie widniał jako Głowny szablon SNW!
Na ten pomysł wpadła Katie V za co serdecznie jej dziękuje.
Ten główny co widzicie teraz będzie widniał do Imprezy graficznej czyli do 16-17 lipca. Mam nadzieję ,że nie będzie was odstraszał.

Dodo Comello

19 komentarzy:

  1. Hej, A Clementine jest z wami jeszcze na blogu? Bo jakoś dawno od niej notki nie było :P
    Ogólnie szablony fajne i myślę że gdybyś używała więcej stock'ów i wtapiała trochę inaczej nagłówek do tła bloga byłoby w miarę ok. W drugim spodobała mi się koloryzacja :3 Moim zdanie nagłówki wychodzą ci lepiej niż szablony, zupełnie inaczej niż u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje <3
    Clementine jest na blogu jednak nie odzywa się. Nie ma jej na GG.

    OdpowiedzUsuń
  3. Złe wymazanie krawędzi nagłówka w głównym! Radzę to poprawić ;). Wiem, otrzymujecie wiele hejtów, ale trzeba to znosić z uniesioną głową. Prace nie są złe choć czasem brakuje im do ideału. I wiecie o tym. Ja staram się pisać tylko rady, które (mam nadzieję) Was nie urażają. Idzie Ci coraz lepiej choć musisz jeszcze pracować na lepsze wyniki. Podobają mi się Twoje napisy. Czasem masz problem z wymazaniem (drugi szablon) lub dobraniem koloryzacji (ostatni nagłówek), ale jest coraz lepiej. Może hejterom chodzi też o to, że szabloniarki po roku tworzą już ładnie, a ty po kilku latach powinnaś (według niektórych) tworzyć jak Yass, Anusia czy inna gwiazdka grafiki. Np. Goody tworzy (według niej) pół roku, a jej prace są właśnie na poziomie najpopularniejszych (ps. gratki Goody, Twoje dwie prace znajdują się w graficznym przeglądzie ^^). Ale to wcale nie jest tak. Inni mają więcej czasu, chęci i (powiedzmy sobie szczerze) talentu niż pozostali, więc nie można mówić, że ktoś powinien być lepszy, bo dłużej tworzy -.-.
    Całusy
    Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady.
      Ja blogowaniem zajmuję się 3 lata a nie grafiką :/

      Usuń
    2. Heh Wielka Zaczarowana się odezwała. Piszesz im rady a sama tego nie umiesz. Porównaj sobie pracę Dodo i swoje. Widać diamentralną różnicę. Radzę ci lepiej nie przyrównuj jej prac do swoich bo ci do niej daleko.
      A ty Dodo nie przejmuj się dla mnie zawszę będziesz najlepsza ^^

      Usuń
    3. Ciekawe kto się kryje za anonimem? Czyżby sama Dodo? Prace Zaczarowanej są bardzo dobra. Widziałeś jakąś ostatnio? Bo tak się składa, że ja tak i są naprawdę dobre ;). Może najpierw zobacz co ona tworzy, a dopiero potem się odzywaj.

      Usuń
    4. Hejtowanie mnie to jedno ale już mówienie ,że kryje się za anonimem to już szczyt wszystkiego. Skąd wiesz ,że to ja? Czyżby pierwsza lepsza myśl która przyszła ci do głowy? Śmiało mogę ci powiedzieć ,że to nie ja. Uważam ,że pracę Zaczarowanej są równie dobre i nigdy bym nie napisała takiego komentarza. Czy to by nie było dźiwne gdybym sama pisała ,że moje prace są dobre czy tam lepsze od Zaczarowanej.
      Drogi Anonimie powyżej...
      Dziękuje za miłe słowa ale uważam ,że Zaczarowana jak to ująłeś/łaś nie jest taka zła.
      Nie wiem skąd ci przyszło do głowy takie coś Katie Never...

      Usuń
    5. Wybacz... serio, głupio mi. Sama nie wiem czemu tak napisałam. Wybacz :/.

      Usuń
    6. Heh, Wielki Anonim się odezwał -.-. Twierdzisz, że Zaczarowana nie ma prawa oceniać Dodo? To sobie porównaj:
      Praca Zaczarowanej: http://1.bp.blogspot.com/-m4vO8qDP4qg/U67TyYiJffI/AAAAAAAAAaM/--DJjY52zYk/s1600/podgl%C4%85d.PNG
      Praca Dodo: http://th06.deviantart.net/fs70/PRE/f/2014/178/0/8/ta_co_kocha_dielette_by_trixie134-d7o7ipn.png
      Lub nawet główny Dodo ze źle wymazanymi krawędziami. Zaczarowana dobrze wymazuje, używa fajnych koloryzacji i robi wszystko to co napisała w radach dla Dodo. Zakładam, że znasz ją tylko ze stażu tutaj i uważasz, że jeżeli nie przeszła stażu to jest do niczego... A teraz jej prace są śliczne i ja nadal ją podziwiam. To co napisałeś było chamskie, bo każdy ma prawo się wypowiedzieć, a Dodo potrzebuje rad od innych grafików. Taki moje zdanie.

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za tak piękny szablon. <3
    Jednak... Nie chce mi się wgrać ;c
    Wyskakuje takie coś:
    Zapisanie szablonu nie powiodło się.

    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
    Content is not allowed in prolog
    Nie wiem co mam zrobić... ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodo, nie obraź się, ale zaczynasz mnie już naprawdę denerwować tym swoim żaleniem się, jak bardzo Cię hejtują i jak ci z tego powodu źle. Nie zgadzam się z tym, że tworzysz tu najgorzej, bo oczywiście stażystki są od ciebie gorsze (oprócz Goody), ale chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego, że im bardziej będziesz wylewać żale, tym więcej będzie krytykujących, którzy chcą pokazać ci, że mają powód, aby krytykować.
    Wiem, że to nie jest nic miłego, gdy otrzymujesz niepochlebne opinie co do tego, co robisz, a już zwłaszcza, gdy włożyłaś w to dużo pracy, ale niestety.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wylewam żali chce wszystkim hejtującym tylko uświadomić ,że po mału moja psychika wariuję. Bo nie wiem jak bym się starała zawszę będzie źle.

      Usuń
    2. Chyba za bardzo się tym wszystkim przejmujesz. Ludzie mają mnóstwo dużo gorszych problemów i jakoś od ,,hejtów" na blogu psychika im nie siada.

      Usuń
  6. A mi twoje szablony się bardzo podobają :))
    A jeżeli można by złożyć zamówienie:

    1. Amor
    2. http://leoncescaopowiadania.blogspot.com/
    3. Chciałbym, aby kolorystka była dosyć ciemna, ale nie, aż cała czarna. Poddaje się twojej inwencji :p
    4. -
    5. Chciałabym, aby na szablonie na środku został umieszczona postać Francesci (Lodovica Comello), obok niej, po prawej stronie Diego (Diego Dominguez), a po drugiej Leon (Jorge Blanco).
    6. -
    7. Tantas diferencias, el amor verdadero
    8. oliwia.m19@wp.pl
    9. Buton umieszczony jest po lewej stronie w gadżetach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i nie ma co się przejmować hejtami, jeżeli nie będziesz na nie zwracać uwagi, a zwracać na pochwały w końcu im się znudzi. Każdy ma prawo się uczyć. Co do hejterów rozumiem, że prace mogą wam się nie podobać, ok, ale powiedzcie, co wam się nie podoba i w nieco lżejszy sposób. :))
      Ja mam szacunek do wszystkich osób robiących te wszystkie szablony, bo ja w tym całkowicie nie mogę się ogarnąć. Czarna Magia. :P Raz coś próbowałam, ale wyszło okropnie, a twoje prace Dodo naprawdę, przynajmniej dla mnie są śliczne. ♥

      Usuń
  7. Pierwszy nagłówek jest po prostu bajeczny. :) Uwiódł moje serce i moim zdaniem jest po prostu bezbłędny. Korzystałaś z jakiegoś tutoriala? ^^ Oby tak dalej!
    Graficznie naprawdę nie jest źle, widziałam dużo gorsze prace. Bez wątpienia robisz postępy. Tylko jakoś tak... Wygląda to tak jakbyś miała duży problem z dopasowaniem kolorów i CSSa do całości.
    Zerknij tutaj:
    http://panda-juniors.blogspot.com/p/przydatne-linki.html
    Vanes z PG zgromadziła linki do przydatnych blogów z kodami i sztuczkami CSS. Myślę, że może Ci się to przydać. Sama często korzystam. ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)