Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 2 lipca 2014

Nie ma nic gorszego niż świadomość, że to co było już nigdy nie wróci... / Katie Verdas



Hej, hej!
Witam w nocy o północy xD (dosłownie) Udało mi się jeszcze zaklepać notkę ostatni dzień przed końcem mojego stażu :)
Macie 4 nagłówki :) Przepraszam, że nie hostowane ale nie mogę :/ :

Zupełnie mi nie wyszedł... Tło od modelki jest dziwnie wymazane i zapomniałam o koloryzacji...

Ten jest całkiem niezły ale nie idealny. Nic co robię nie jest doskonałe...

Tutaj też zapomniałam o koloryzacji i wogule jest okropny...

Ostatni i zdecydowanie najgorszy...

Jeśli chcielibyście zamówić u mnie nagłówek to napiszcie w komentarzu. Nie dodam go na stronkę (Ponieważ pewnie nie zostanę...) ale wyślę Ci go na gg lub maila :)
Chcę was jeszcze zaprosić na mojego bloga o grafice ;)

No to chyba koniec... Staż mi się kończy i (na pewno!) nie zostanę... Chciałabym jeszcze napisać, że bycie tutaj graficzką to była rzecz, której się wogule nie spodziewałam... Bardzo się cieszę z tego, że się jednak tutaj dostałam. To czas się żegnać... Paa <3
Katie Verdas <3


Edit:

Info od Katie V.
Cześć! Robię akcję na nasze urodziny czyli niespodziankę dla dziewczyn. Potrzebne mi do tego prace czytelników: graficzne,rysunkowe,pisemne. Chciałabym żebyście przysłali prace na których chcecie wyrazić emocje urodzin bloga na maila katieverminguez@gmail.com. Oczywiście za 4 najlepsze prace będą nagrody. Dziękuję za wysłuchanie  Czas macie do 10 lipca. NAGRODY BĘDĄ WYSYŁANE NA MAILE

7 komentarzy:

  1. Mi się serio podobają twoje prace :) Nie chce, żebyś odchodziła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja nie odchodzę tylko kończy mi się staż i nie wiem czy zostanę

      Usuń
    2. Wiem, wiem. Chodziło mi o to, ze chciałabym, żebyś jednak została ;))

      Usuń
  2. 2 nagłówek w miarę fajnie Ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od pierwszego: on jest najładniejszy z wszystkich według mnie. Koloryzacja idealna :-D
    Nagłówek2: Strasznie jaskrawy. Koloryzacja by się przydała. Ale za to napis ładny.
    Nagłówek 3: Tu nie zgodzę się z tobą. Może jest taki ale jakby dodał koloryzację to może byłby lepszy ;-D
    Nagłówek 4: "z biedy ujdzie"
    Ogólnie ładnie tworzysz. W Gimpie tak? Musisz troszkę popracować. Ale wierzę w ciebie :D
    +dzięki za umieszczenie informacji :-D
    Myślę że zostaniesz na blogu :-*~ Katie V.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznę od pierwszego: on jest najładniejszy z wszystkich według mnie. Koloryzacja idealna :-D
    Nagłówek2: Strasznie jaskrawy. Koloryzacja by się przydała. Ale za to napis ładny.
    Nagłówek 3: Tu nie zgodzę się z tobą. Może jest taki ale jakby dodał koloryzację to może byłby lepszy ;-D
    Nagłówek 4: "z biedy ujdzie"
    Ogólnie ładnie tworzysz. W Gimpie tak? Musisz troszkę popracować. Ale wierzę w ciebie :D
    +dzięki za umieszczenie informacji :-D
    Myślę że zostaniesz na blogu :-*~ Katie V.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy otworzycie nabór?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)