Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 17 czerwca 2014

this is magic + powitanie/Imagini

Witajcie ;3 J
estem tu nowa-jestem Imagini. Zgłosiłam się do współtworzenia tego bloga, bo lubię grafikę i chcę dzielić się moimi pracami z innymi. Dopiero niedawno zaczęłam tworzyć grafikę więc CSS jeszcze mi słabo wychodzi, ale w nagłówkach jestem całkiem niezła. Mam nadzieję, że moje prace wam się spodobają.
Zajmę się teraz nagłówkami-tak ogólnie z dziewczynami i wróżkami :D.

nagłówki:

podgląd   pobierz


Podgląd  Pobierz



Podgląd Pobierz


Trochę mi nie wyszło, ale jak mi nikt nie poda tematu to jakoś tak... nie mam natchnienia. Jednak mam nadzieję, że wyszło nie najgorzej. Wiem, że mało, ale to dopiero początek... Jestem otwarta na zamówienia i propozycje!

PS Sorry za obsówę... Ostatnie dni nauki i jakoś wyleciało mi to z głowy.

13 komentarzy:

  1. Jeśli mówisz, że jesteś niezła w tworzenia to... masz o sobie wysokie mniemanie. Pierwszy nagłówek może ujdzie w tłumie, ale wymazanie to porażka. W drugim zdjęcia są złej jakości, nie ma tekstur ani koloryzacji, a o wymazaniu nie wspomnę, bo go tu prawie w ogóle nie ma! Trzeci też leży. Wiesz co to tekstura? Użyj jej. Nie ma koloryzacji i wymazanie jest tragiczne. Możesz ten komentarz wziąć za okrutny hejt, ale taka prawda. Przykro mi, ale Twoje prace wyglądają na zrobione w Paincie albo innym darmowym programie. Na Twoim miejscu wstrzymałabym się z wysyłaniem zgłoszenia i zapisywaniem się gdziekolwiek. Pooglądaj instrukcje innych grafików, pytaj o rady, a nie wlepiaj kilka zdjęć i pisz, że jesteś "dobra". Bo jak osiądziesz na laurach to guzik będzie z Twojej grafiki.
    Pozdrawiam (i jeszcze raz, to nie hejt!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Anonimem wyżej ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobrze. Więc rozumiem krytykę i poprawię się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak popatrzyłam na to wycięcie, o mało co nie spadłam z krzesła. Masakra! Nie chce cię obrażać, ale to widać bardzo. A gdzie jest jakaś tekstura? Może ćwicz grafikę, a dopiero później idź do jakieś szablonarni ? -,-'

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko. Tworzysz w PiZapie? Nie chcę nic mówić bo ja też się uczę ale te 2 przedostatnie prace tak wyglądają. A pierwszy nagłówek, podoba mi się i to bardzo nic do niego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zamówić szablon
    1.Amor
    2.Ludmila-history.blogspot.com
    3.Kolorystyka pastelowa: jasny fiolet i jasny róż
    4.Układ lewostronny, efekt przy obrazie taki jak tu: leonettax.blogspot.com/
    5.Leon i Violetta, Ludmiła i Federico z serialu violetta
    6.http://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=xm-vNg8s_eianM&tbnid=OfrWWZFJWQ8m5M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fopkivioletta987.pinger.pl%2F&ei=ijahU9O-BsWQ1AXNxoCgAQ&bvm=bv.69137298,d.d2k&psig=AFQjCNGsmwp5YYltunjfbrYnb6VwGJh3Dw&ust=1403160538598147

    i

    http://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=U0TKmEY1xWIbiM&tbnid=840OPcSZFkkuYM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fseriesviolet.blogspot.com%2Fp%2Fblog-page.html&ei=8zahU4vpAemb0QWOvYCQAw&bvm=bv.69137298,d.d2k&psig=AFQjCNHkFXX8B8ou_6YIBzw0fhb77K2OFg&ust=1403160668404879

    i

    http://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=VFBhonvEVYcasM&tbnid=wZ-0Wq95cBKrrM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Froszpunka81.pinger.pl%2Fp%2F43&ei=HzehU5G5B7PU4QSS44GoBA&bvm=bv.69137298,d.d2k&psig=AFQjCNHcn9islnJThxYEm9XpOqArFs7CmA&ust=1403160720269146

    i

    http://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=syMrOTHkTpDmbM&tbnid=qLMudRL9Mumn0M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fpl.violetta22.wikia.com%2Fwiki%2FFederico&ei=0DehU8GhFY2K4gT1roAo&bvm=bv.69137298,d.d2k&psig=AFQjCNE_QbTpdGRD6MHhqcpT7tz1OH_TIA&ust=1403160909332463

    7.Pero sueno un amor sincero
    Alguien que me pueda amar

    OdpowiedzUsuń
  7. sory zapomniałam o kontakcie i buttonie
    już podaje

    gmail:ludmilapasquareli@gmail.com
    link:http://ludmila-history.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No to udało się wam, jeśli tego chcieliście... Składam rezygnację pracy tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O loool, to była tylko krytyka, nikt nie chciał, żebyś odchodziła, jeju. Poza tym - to tylko szabloniarnia, a więc ,,rezygnacja z pracy" to już prawdziwy sirius biznez.

      Usuń
    2. Och, żałosne zachowanie. (Jakby co to tu ten anonim od drugiego koma). To była tylko krytyka, a nie okropne hejty. Jakaś ty wrażliwa. Po Twoim zachowaniu i tak widać, że byś tu nie wytrzymała. Tu tylko spotkasz się z masą hejtów. Ale i tak Twoje zachowanie jest bardzo dziecinne. Nikt nie napisał żebyś odeszła tylko popracowała nad grafiką. Z takim podejściem nigdzie nie zajdziesz.

      Usuń
  9. Nie prawda nie zgadzam się ten pierwszy nagłówek jest super .

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałaś lekką krytykę i już chcesz się stąd wynosić?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)