Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 18 czerwca 2014

Face to face/Tini Kwiatkowska (Katie Verdas)

Hej ;)
Nie oszczędzaliście mnie w tamtym poście. To trochę boli... Dopiero się uczę... Dziękuję Ci Zaczarowana ♥ za ocenę moich nagłówków i link do tego poradnika :) 
Bardzo mi się przydał :*
Zmieniam nawę z Tini Kwiatkowska na Katie Verdas :)
Mam jedno zamówienie na nagłówek. Jest gotowe ale nie wiem czy mam je pokazać... Chyba jednak zrobię drugi. Nauczyłam się robić szablony :) Zamówienie dam w następnej notce. Szablon mi nie wychodzi. W sensie jest całkiem OK ale nagłówek nie chce się wgrać :/
Mam dla was nagłówek o wymiarach tapety xd

Co do tego nagłówka... Chyba najlepszy w moim życiu... Ale i tak słaby...
Poza tym się jaram :)
Moja pierwsza sygnaturka :D

Mam jeszcze ich kilka :)




Nagłówek :) 


Panuje u mnie wielka miłość do Violetty xd
Haha, słucham 10 raz płyty Hoy Somos Mas na YT XD

Nie przyjmuję zamówień!
Zresztą i tak nikt nie chciałby zamawiać...
Chciałabym jeszcze zaprosić was na mój blog z opowiadaniami :) Nie lubisz Violetty nie zaglądaj!
No to... Do zobaczenia w następnej notce!

Katie Verdas xoxo ♥

6 komentarzy:

  1. Chciałam zamówić szablon a więc...
    1.Amor
    2.http://verdas-story.blogspot.com/
    3.Proszę o różne odcienie fioletu.
    4. Dowolne.
    5. Ludmiła, Federico, Naty, Maxi z serialu Violetta.
    6. Dowolne.
    7. Jeśli chodzi o napis to "Si Es Por Amor"
    8. e-mail: lusiaolusia11@gmail.com i ask-> Aleksandra_Tomilson
    9. Button jest już na blogu widać go, jak się otwiera bloga.
    Z góry dziękuje :)) /W obserwatorach jestem podana jako "Ola Potępa"

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo <3 Tu przeciętny Marliven, przyszedł. XDDD
    A więc. Co do nagłówka, niezły, ale mogłabyś wybierać lepsze jakości zdjęć, nakładać koloryzację, podrasować napisy, i zmniejszyć trochę krycie stocków. Tylko nie zezłość się za tą opinię, bo ja też tak zaczynałam . XD
    Co to sygnatur, nawet fajne. XDD
    A jeśli chodzi o nagłówek- to genialny <3 Są niedociągnięcia, ale mam w tym doświadczenia bo wiem, jakie trudne potrafią być nagłówki z Violettą. A i spokojnie. Nie jesteś jedyna, bo ja też kocham Violettę <333 Więc już cię Lubię :33
    A więc, Marliven (albo poprostu mów do mnie Wika) kończy swoją jakże cudowną, uroczą przemowę. Marliven odchodzi XDD.
    Nara i powodzenia z grafiką ;D
    Dasz mi swój GG, skype albo coś w ten deseń? XD
    Bo polubiłam cię. Dziwne. XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dziękuję <3. Cieszę się, że poradnik pomógł. Muszę przyznać, że jest coraz lepiej. Nagłówek jest uroczy tylko dziewczyna odstaje trochę od tej niebieskiej koloryzacji. Powinnaś zrobić nową warstwę na blogu, wypełnić ją niebieskim kolorem, a potem ustawić na... chyba pokrywanie czy jakoś tak xD. Sygnatury też są ładne. Tylko zmniejszyłabym krycie gumki i jeszcze bardziej zmazała krawędzie ;). Za to napisy masz już niezgorsze. Nagłówek też jest ok. Tylko "trzecia" Violetta jest trochę zbyt wymazana. I znowu zrobiłabym tak jak z pierwszym nagłówkiem. Wypełnienie warstwy kolorem i zmiana trybu.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że z każdą pracą będziesz coraz lepsza :*.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)