Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 4 lipca 2014

I feel a little lost in this world/Diana



Hej! Jak się pewnie domyślacie jestem nową stażystką na tym blogu. Bardzo się Cieszę z tego powodu, ponieważ na innych blogach raczej nie miałabym szans.. Swoje prace tworzę w gimpie 2.8. Brat obiecał mi, że ściągnie mi ps, ale oczywiście tego nie zrobił. No trudno. Na dziś przygotowałam dla Was pięć nagłówków i jeden szablon. Wiem,  ze to mało, ale postaram się by moje następne notki były bardziej obfite.

Nagłówki 


Emily. Nie wiem czemu, ale naprawdę lubię robić z nią szablony i nagłówki.


Hmm, nie pasuje mi tu ta książka. Ogółem jakiś nieudany. 


Ach, After ♥ Uwielbiam to fanfiction, a ten cytat jest wprost cudowny (według mnie). 


Stary, ale nawet ładny moim zdaniem.


A z tego nagłówka zrobię szablon na imprezę graficzną :)

Oki, pora na szablon. Prawdę mówiąc robiłam go na swojego bloga, ale pomyślałam, że może komuś się przyda :) 

Z racji tego, że korzystałam również z innych stron, a nie ma ich w kredytach dodaję je tutaj 1234
No to to by było na tyle. Liczę na Wasze szczere opinie, krytykę, czy co tam jeszcze chcecie :D 
Do zobaczenia w następnej notce ily x


22 komentarze:

  1. Zacznę od szablonu: użyłaś dużo kodów, co mnie bardzo cieszy. Kolory są do siebie dopasowane a nagłówek komponuje ze wszystkim idealnie.
    Nagłówek na imprezę: Śliczny. Wszystko się zgadza. koloryzacja dopasowana. Uszanowanie bo tworzysz w gimpie xd
    jedynym nagłówkiem do którego mam "doczepki" to http://2.bp.blogspot.com/-VJ_n08dAp3g/U7PlaPTh3xI/AAAAAAAABYg/tEfsaaUKcfE/s1600/Bez+nazwy3.png . Powiem ci że ja też lubię tworzyć z nią grafikę xd Wszystko było by piękne ale modelka mało wtopiona i nie ma koloryzacji na niej :)
    Życzę weny!
    I Witam w załodze :*
    ~Katie V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty niby robisz lepiej....ona robi o wiele ładniej szablony jak i nagłówki. Tak dalej! Musisz tylko poćwiczyć wycinanie postaci i będzie bardzo ładnie :D

      Usuń
    2. Wiem, że pierwszy nagłówek pozostawia sobie wiele do życzenia, ale robiłam go u dziadków na starym komputerze :( Poza tym praca ma już chyba z miesiąc.
      Wszystkie koloryzacje robię sama, więc bardzo się cieszę, że podoba Ci się chociaż ta z ostatniego nagłówka :) No i dziękuję za miłe słowa x

      Usuń
    3. Anonimku wiesz ja tak nic tak nie mówię. Jedynie ta jedna rzecz... Ja tylko mówię to co myślę. Też sądzę że Marysia tworzy lepiej ode mnie i co z tego. Ja ją podziwiam za to że potrafi tak ładnie tworzyć w gimpie.
      ~Katie V.

      Usuń
  2. Hej , hej :3
    Na grafice nie znam się niestety prawie wcale :/ Więc nie będę wchodzić w szczegóły. Znam wiele takich blogów i widziałam wiele prac stażystek , ale twojjee wooowww.
    Wszystkie nagłówki jak i szablon bardzo mi się podobają *u* Ale najbardziej ostatnie dwie twoje prace ; d
    Wszystko jest przecudowne no i masz wielki , ale to wielki talent ;3
    Myślę ,że na tym blogu nabierzesz jeszcze trochę doświadczenia , no i będzie idealnie <3
    Serdecznie pozdrawiam ; 3 Powodzenia życzę w dalszym tworzeniu !; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana....
    Może na początek powitam cię oficjalnie w załodze ;) W prawdzie już to zrobiłam na konferencji. Cieszę się bardzo ,że tak szybko zaprzyjaźniłaś się z naszą kochaną blogową rodzinką :P
    Przejdę do oceniania prac:
    Trzy pierwsze nagłówki są całkiem nie złe. Jedyne co rzuca się w oczy to źle wycięta postać. Postaraj się ją wtopić dodając textury lub stocki i zmniejszając krycie. Pobaw się też opcjami mieszania warstw. Wiem ,że istnieją w gimpie więc łatwo możesz modelkę wtopić.
    Czwarty nagłówek też całkiem dobry jedynie jak dla mnie użyłaś za mocnej koloryzacji, razi ona po prostu w oczy. Kompozycja bardzo dobra. Tylko ta koloryzacja wszystko zepsuła.
    Nagłówek na Imprezę? Przepiękny! Nic dodać nic ująć. Uwielbiam takie ciemne klimaty ;) Oczywiście idzie do moich ulubionych na DeviantArcie :P
    Szablon także bardzo dobry. Wszystkie kolory i kody ze sobą współgrają, BRAWO!

    Jakbyś potrzebowała pomocy wiesz gdzie mnie znaleźć. Ewentualnie Katie, Koko lub Lodovica zawsze ci służymy pomocą ;)

    Powodzenia!

    Dodo Comello

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ciągle próbuję lepiej wycinać postacie, ale albo są za bardzo wymazane, albo za mało. Jeśli chodzi o tryby to lubię się nimi bawić :) Nagłówek czwarty jest po prostu stary, wtedy moja grafika nie była dobra.. Znaczy nie uważam, że teraz jest jakaś szczególnie dobra, ale zdecydowanie lepsza niż sprzed trzech miesięcy. postaram się poprawić i dziękuję również za miłe słowa, które padły pod koniec x

      Usuń
  4. Hej nie znam się na grafice ,ale twoje prace w moim odczuciu są ładne .
    Pobieram szablon jeśli mogę .
    Przyjmujesz zamówienia jeśli tak to...
    1.Amor
    2.http://liga-mlodzch.blogspot.com/
    3.Nie mam pomysłu ,więc pozostawię to tobie .
    4. Obu strony .
    5. To tak chciałabym żeby na szablonie pojawiły się takie postacie jak Kid Flash ,Artemis . Zatanna ,Nightwing,i Superboy ,
    6.-
    7.Dobro nie zawsze zwycięża .
    8.oliweczka320@gmail.com
    9. Znajduje się pod liczbą wyświetleń.
    Strasznie bym się cieszyła gdybyś wykonała dla mnie szablon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś się ograniczyć do 2-3 postaci? Jeśli jest ich więcej szablon nie wygląda estetycznie i robi się chaos. Byłabym bardzo wdzięczna zawłaszcza, że pierwszy raz będę wykonywać szablon z postaciami tego typu :)

      Usuń
    2. Jasne to niech będą tylko Kid Flash ,Artemis i Nightwing .
      Dziękuje .

      Usuń
    3. Przyjęte ^^ Postaram się Cię nie zawieść :)

      Usuń
  5. Śliczne ♥ Po prostu... WOW! <3
    Najbardziej podoba mi się ten z Harrym ^_^
    Twoje prace są na prawdę wspaniałe *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się twoje prace, naprawdę ;)
    Jeśli przyjmujesz zamówienia, to poproszę nagłówek...

    1. Amor.
    2. http://la-amistad-es-como-el-cancion.blogspot.com/
    3. Zieleń bym poprosiła ;)
    4. -
    5. Valeria Baroni (Lara z Violetty), Paulina Holguin (Pau z Highway: Rodando la Aventura) i Lodovica Comello (Fran z Violetty).
    6. Masz wolną rękę ;))
    7. La amistad...
    8. GG: 49287626
    9. Po prawej ;)
    Mam nadzieje, ze wykonasz moje zamówienie ;)
    Z góry dzięki! ♥
    An ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahah jaki hejt na szabloniarnię xd
    A ten Twój "stary" nagłówek jest śliczny *.* zastanawiam się nad wzięciem go do siebie. Mogłabym?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale to za dużo postaci.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)