Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 18 maja 2014

Mirrors+Podsumowanie stażów dziewczyn+NABÓR ZNÓW OTWARTY/Dodo Comello

Witam w ten jakże nudny poniedziałek :/ Czemu to nudny?Bo dziś znów szkoła ;///// Szczerze mam jej już dosyć i odliczam dni do wakacji ;) Dzisiaj przybywam do was  z notką pełną moich prac i Podsumowaniem stażów dziewczyn!Oraz notką o OTWARTYM Naborze! Wszystkiego dowiecie się jak już pokaże wam moje pracę.

Zacznę od zamówień

Andżelika Glapa

http://trixie134.deviantart.com/art/Andelika-Glapa-454631973?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=6
(Kliknij na obrazek aby pobrać)

 Grace Swifties

http://trixie134.deviantart.com/art/Grace-Swifties-454632574?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=5
 (kliknij na obrazek aby pobrać)

Kinga Verdas-Blanco

http://trixie134.deviantart.com/art/Kinga-Verdas-Blanco-454633159?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=4
 (kliknij na obrazek aby pobrać)

Koloryzacje
http://trixie134.deviantart.com/art/Koloryzacja-1-454633482?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=3

http://trixie134.deviantart.com/art/Koloryzacja-2-454633849?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=2

Nagłówki

http://trixie134.deviantart.com/art/371-453444881?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=8

http://trixie134.deviantart.com/art/372-453445428?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=7

Nagłówki PSD
http://trixie134.deviantart.com/art/Nag-oacute-wek-1-454878090?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=1

http://trixie134.deviantart.com/art/Nag-oacute-wek-2-454878975?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=0


Off koniec na dziś :) Przejdźmy teraz do podsumowań stażów dziewczyn

Staż oceniały jury w składzie:
  • Dodo Comello
  • Koko
  • Mindfreak
  • Marliven
  • Katie V

Devonne jest chora i nie weźmie udziału w podsumowaniu :/

1.Alba(Lety Castillo)

Dodo  Comello:
 Może na samym początku przejdę do nagłówków czyli jednej z najważniejszych część szablonu. Twoje nagłówki są niezłe. Brakuje mi jednak w nich dobrego wtopienia postaci. Od razu widać ,że używasz Renderów jednak to jest błąd jeśli ich nie wtapiasz wtedy tak jakby odstają od całego nagłówka. Jeśli chcesz dobrze wtopić postać polecam nałożyć na nią jakiś stock bądź texturę i (wiem ,że używasz Gimpa) zmniejszyć krycie gumki i wytrzeć stock z postaci (uważaj aby stock był np na dole postaci. NIGDY NA TWARZY). Co do CSS jest niezły. Dobrze dobrane kolory a to jest najważniejsze. Moim zdaniem musisz jeszcze poćwiczyć. Najlepiej poszukaj jakiś tutoriali i z nich ćwicz. Życzę ci dalszych sukcesów w graficę jednak nie u nas. Wybacz ale dziś mówię nie.

Koko:
 Moja opinia będzie treściwa:
Nie podoba mi się twoja grafika, nie lubię (prac) jak ktoś nie daje w ogóle koloryzacji. Wtopienie stocków jeszcze ujdzie. Ale BŁAGAM nie używaj zdjęć w nagłówku, które po powiększeniu się są rozpikselowane. Od razu należy szukać innego - tego właściwego, taka rada na przyszłość.
Przykład: w twoim ostatnim poście Birthday: zamówienie (szablon) - zdjęcie postaci.
Kody CSS to jest to co najbardziej u Ciebie lubię. Jest tym co Ci najbardziej wychodzi.
  Kieruję się rozsądkiem...przykro mi, ale nie.


Mindfreak:
 20:30
W maju dodała jedną notkę, która - powiedzmy sobie szczerze - byłą słaba. Nie wiem, czy po prostu jej się nie chciało czy tak wyszło, ale postacie są źle wygumkowane a napisy nie takie jak powinny (a przynajmniej ja tak myślę). Moją ulubioną pracą Alby jest zdecydowanie ten:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9DxOe4RfgKZqh0s35aaCy6BfgOGPaq6XPtY5JSKbeDpGJEJAnaaDweTYGDp_tt2GqwyKTPOpXdPW4A2JcY3TsLBy3U5JJqT5NPDvlBEgPCvPbOvFID1Vqcso_W_FAokZzvyUS5q8P4izz/s1600/Bez+nazwy+(2).png
1.bp.blogspot.com/-...
nagłówek. Kocham postacie i tło, napis jest dobry. Z szablonów moim faworytem jest

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjOwBhuXIkjzilTyLa-WxfCgC5KsTzJg-ZLGNgQnoM-2iMOYN0_n1y1L6v_xoXoV7FsPQhKtdPBeXAZEB2iMFHIN4DD9Q-YgIMmrhhPlmv_hDfHGzre6f3pkndo2t_R2Lo2gTAEg0-JPrHo/s1600/Bez%C2%A0tytu%C5%82u.png
2.bp.blogspot.com/-...
. Alba powinna popracować nad grafiką więcej niż nad CSS choć i ten idealny nie jest. Przed nią jeszcze dosyć długa droga, więc pozostaje mi życzyć jej powodzenia. Nie mam zdania odnośnie tego, czy powinna przejść.

Marliven:

A więc.. twój szablon na rekrutacji naprawdę mi się podobał, z wyjątkiem koloru tytułu "strony" itd. Jeśli chodzi o nagłówki, to w niektórych wydaję mi się, że jest jedna tekstura, a w innych nie ma stocków. Jednakże twoje nagłówki mają w sobie taki wdzięk, który ciągnie mnie do twoich prac. Jeśli chodzi o CSS. Jest niezły. Ale nie jakiś wniebowzięty. Sama się o tym przekonasz jak będziesz miała trochę lat grafiki za sobą. Sama nie jestem lepsza jeśli chodzi o szablony, ale mniejsza z tym. A więc, podsumuwując. U nas nauczyłabyś się podstaw, ale dzisiaj decyduję, że twoje pracę nie są na tyle dobre, abyś mogła z nami współpracować. Życzę ci szczęścia w grafice, ale twój poziom musiałby się poprawić z prędkością błyskawicy.

Katie V

*_ _ _-Nie wyrażam zdania o tym czy masz zostać!




Przykro mi ale Alba nie zostaje z nami :/

2.Lodovica

Dodo Comello:

Powiem szczerze ,że na początku Twoje pracę nie przypadły mi do gusty. Były bardzo hmm ,że tak powiem nie dociągniętę. Jednak teraz mogę śmiało powiedzieć ,że jestem z Ciebie dumna. Nagłówki są bardzo dobre. Szczególnie te z ostatniej Twojej notki. Dosyć dobrze wtapiasz postacie używając renderów za co masz Wielki plus. Jedyne o co będę cię czepiać to napisy. Są niewidoczne! Sama miałam z tym problem jeśli używasz np Photoshopa używaj opcji z gradiantami bądź stwórz nową wartswę nałóż na tekst pendzlem czarny tusz a potem zmniejsz krycie. Co do CSS wydaje mi się ,że we wszystkich szablonach jest taki podobny jak ten LizzKaviste. Postaraj się stworzyć coś własnego. Wystarczy ,że dasz jakiś selektor a potem pokombinujesz z efektami. Mam nadzieje ,że dobrze będzie się nam pracowało jestem zdecydowanie na tak.


Koko:



* ---: to znaczy, że nie wyrażam, żadnego zdania i popieram wasze. * xd


Mindfreak:

20:35
Zdecydowanie lepiej idzie Ci z grafiką, co widać doskonale tu:

http://funkyimg.com/i/H5sb.png
funkyimg.com/i...
Mimo ubogiego zastosowania tekstur i stocków praca ma swój urok. Przyczepiłabym się jedynie do Jen po prawej, jest źle wycięta, ale to tyle. Tu:

http://funkyimg.com/i/H5tf.png
funkyimg.com/i...
napis popsuł wszystko. Główna kolumna powinna byc wyżej a menu inaczej zaprojektowane. Tu właśnie widać jak wiele musisz popracować nad CSS.OH OH JAK ŁADNIE WYCIĘTE POSTACIE, TO JEST TO CO LUBIĘ :d Znowu napis zawala całośc, jest nieczytelny. Zmieniłabym menu, jest odrobinę niepasujące do całości, takie jajowate.... Pracuj, pracuj, pracuj!

http://funkyimg.com/i/Hn2M.png
funkyimg.com/i...
jedyne co powiem: koloryzacja i napis. Chyba wesz, o co chodzi?

http://funkyimg.com/i/Hn3c.png
funkyimg.com/i...
ta modelka i domek + tekstura i napis to dla mnie za mało. Więcej odwagi, dowal stocków i nie bój się koloryzacji a będzie dobrze xd
Jednym słowem: jestem jak najbardziej za xd.

Marliven:

Powiem szczerze. Twoje prace na początku były nie na poziomie. Gdzieś zawsze były błędy. Albo źle wmieszane stocki, albo postać, albo CSS który do siebie nie pasował. Ale jak popatrzę na twoją kolejną notkę, widać poprawę, ale Tekst ubogi. Czasami też robisz za jasny kolor napisów, i przez to nie widać tekstu, ale pomijając, to z niektórych twoich nagłówków i szablonów jestem naprawdę dumna. I cieszę się wtedy, gdy u kogoś widać poprawę. Gdybym była profesjonalistką która ćwiczy grafikę z um.. 5-10 lat, powiedziałabym nie, ale że sama nie jestem lepsza od niektórych stażystek to życzę ci powodzenia i gdybyś przeszła, to serdecznie zapraszam cię do współpracy. A to znaczy, że jestem na tak. XD Jak w Mam talent. XDD

Katie V
 Przyznaję że tworzysz dobrze, lecz nie cudownie.

Twoje nagłówki są niedopracowane,ale za to podobają mi się twoje szablony.

Wiem że starasz się jak tylko potrafisz i z każdym postem udaje ci się to coraz bardziej.

Najbardziej do gustu przypadł mi ten nagłówek:

http://funkyimg.com/i/Hn3c.png
funkyimg.com/i...
. Chciałabym żebyś dalej została w naszej "paczce"




Gratuluje Lodovica zostaje z nami!!

3.Clementine

Dodo Comello:


Widać ,że w graficę siedzisz już długo a wiem o tym bardzo dobrze bo gdy ja zaczynałam ty miałaś obcykany CSS. Znałyśmy się już wcześniej. Prawda Marlenko? Okej przejdę już do oceniania. A więc jesteś Świetna! Widać ,że tworzysz swoje pracę z pasją. Widać ,że kochasz to co robisz. Nagłówki są bardzo dobre. Jednak w niektórych wypatrzyłam Textury na twarzy! Postaraj się je wymazywać z postaci bo to nie wygląda dość ładnie. Bardzo dobrze wtapiasz postacie (Czasami aż za dobrze gdyż niekiedy ich nie widać). Jak już wspomniałam CSS jest również bardzo dobry jednak odnoszę wrażenie ,że jest dość ubogi. Postaraj się dodawać więcej efektów. Pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia i powitać w załodzę Bloga już na stałe!

Koko:
  U Ciebie nie mam się do czego przyczepić, niestety lub może stety. Dla mnie twoja grafika jest perfekcyjnie dobra, mogę tylko jedynie powiedzieć, że mi twoje kody CSS średnio się podobają, ale to tylko dla tego, że gustuję w znacznie innych - bardziej prostych. Bez dwóch zdań jestem na TAK!


Mindfreak:


Nie podoba mi się w jaki sposób wycinasz postacie, jak tu:

Template-454718091155773082 (10) by Clementine-Marlena on deviantART
clementine-marlena.deviantart.com/a...
czy

Szablon-wolny-clem-girl by Clementine-Marlena on deviantART
clementine-marlena.deviantart.com/a...
Za to pochwalę Twój CSS, bo nawet nawet jest dobry. Radzę używać więcej koloryzacji, bo jak np. na szablonie prezentowanym wyżej (z tą białą dziewczyną xd) ona jest okropnie jasna! Nie pasuje mi do całości xd

http://bankfotek.pl/image/1714451
bankfotek.pl/i...
przedobrzyłaś z napisem a kolorki tym razem są i na modelce, a uważam, że niepotrzebnie. Kocham

http://bankfotek.pl/image/1715081
bankfotek.pl/i...
. Patrzę i patrzę i nie mogę oderwać wzroku. Gratuluję, bo rzadko kiedy mi się to zdarza!

http://bankfotek.pl/image/1704441
bankfotek.pl/i...
też jest ładny :) Popracuj nad CSS i będzie na prawdę dobrze. Chcę Cię na stałe <3


Marliven:

Nie wiem dlaczego ale od pierwszej twojej notki, do ostatniej, podobała mi się każda. Widziałam w niej profesjonalizm, i do tego jeszcze pasję z którą tworzysz. W każdej twojej pracy widziałam zaangażowanie i jeszcze potencjał, bo potencjał masz naprawdę wielki. Były tam minimalne niedociągnięcia, ale wierzę w to, że szybko nad tym zapanujesz. CSS fajny, może czasem ubogi, ale każdy musi przetrwać te ubogie lata z CSS'em. XD A więc.. podsumuwując. KOCHAM TWOJĄ GRAFIKĘ ; D. Jestem, napewno, na 100%, bez wahania na TAK

Katie V:
 Nic dodać, nic ująć. Jesteś po prostu idealna. Nigdy nie dopatrzyłam u ciebie żadnego błędu, wręcz przeciwnie-stałaś się moim drugim autorytetem

(Pierwszym jest Dodo :*). Css jest lekko ubogi, ale uznajmy że tego nie widziałam ;) Kocham twoje nagłówki i chciałabym żebyś z nami została.





Clementine Gratuluje zostajesz z nami!


Teraz pora na kilka słów o otwartym naborze!

Jeśli ilość zgłoszeń będzie tak wielka jak ostatnio znów poprosimy was o pomoc ;) Wszystko co musicie zrobić jest w zakładce Nabór! Ale to nie wszystko gdyż osoby nie mające kompletnego pojęcia o Grafice mogą się również zgłaszać ale na stanowisko Technika. Jak widzicie na górze są powypisywana cała nasza załoga oraz Wiktoria jako technik. Zgłosiła się do nas w ostatnim naborze i postanowiłam ją przyjąć na osobę odpowiedzialną za Galerię. Jednak Wika nie daje sobie sama z nią rady dla tego chcemy przyjąć jeszcze jedną bądź 2 osoby lub jeśli ktoś woli może się zgłaszać do samego adminowania na Fan Pagu.
Jednak mam pewne wymagania co do tej osoby gdyż tak jakby powierzam jej mój ,,skarb" Więc jeśli jest ktoś chętny na naszego technika proszę pisać na e-mail:
szablony.wesole_098@vp.pl

1.Wiek +12
2.Imię
3.Jaką posiadasz wiedzę na temat adminowania na stronach na FB?(Jeśli dana osoba chce właśnie się tym zająć)
4.Numer GG bądź skype lub jeśli  ktoś woli numer telefonu komórkowego.


*Pamiętaj ,że jeśli się zgłaszasz potrzebne mi będą Twoje dane kontaktowe!


PS:
Pamiętacie Clarisse?Kiedyś była u nas na stażu jednak musiała odejść. Zaprzyjaźniłam się z nią i chciałabym was zaprosić na jej bloga:
  http://caya-blog.blogspot.com/
Piszę tam wspaniałe posty o swoim życiu z nutką morałów ,które mogą się nam przydać.
Gorąco zapraszam!


To na dziś tyle zapraszam do zgłaszania się.


 


 

14 komentarzy:

  1. Szablon nr 1 - Złe wycięcie nagłówka. Nie obraź się, ale to wygląda... dziwnie. Przynajmniej dla mnie. Tekstury są... nawet nie wiem jak to nazwać. Zbyt twarde? W każdym razie wtopienie jest nieładne. Zdjęcie Violetty i Leona jest nie wyraźne. I przeźroczyste. Okropnie to wygląda. Pochwalę za napis. Ten z gardientem jest ładny, jedynie ten poniżej nieco bym powiększyła i może zmieniła czcionkę. CSS jest taki sobie.

    Szablon nr 2 - Ładna kolorystyka. Ale znowu to wycięcie! Zdjęcia... Francesci i Camilli (Tak im tam jest? .-.) są niewyraźne. A Camilla jest tak jakby spłaszczona.

    Szablon nr 3 - Wycięcie nagłówka! Serio, nie wiem, czemu w prawie każdym szablonie jest takie samo, źle to wygląda ._. Tu też nawet ładna kolorystyka. Napis jest niewidoczny. Widzę tylko słowo "miłość", żeby przeczytać resztę musiałam wytężyć wzrok. Pierwsze zdjęcie, Violetty i Leona, znów jest niewyraźne. A Ludmiła jest dziwnie wycięta.

    Mam nadzieję, że przyjmiesz słowa krytyki i spróbujesz coś poprawić.

    Pozdrawiam, Emptiness.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zapomniałabym o nagłówkach.

      1 - Ładny. Jedynie wycięcie Emmy jest odrobinę... nienaturalne.
      2 - Podoba mi się kolorystyka. W napisie mi odrobinkę kursywa nie pasuje.
      3 - Zdecydowanie najlepszy. Koloryzacja jest ładna, stocki dobrze wtopione. Brawo.
      4 - Tu mi nie pasuje troszkę kolorystyka, ale jest ładny.

      Podsumowując: Te nagłówki są o wiele lepsze niż te z szablonów. Ach, i jeszcze jedna rzecz, o której zapomniałam napisać: Twój nick jest nieco zbyt widoczny. Zmniejszaj krycie lub umieszczaj go w miejscach, w których byłby widoczny, ale nie rzucał się tak w oczy.

      Usuń
    2. Niestety lub stety zgadzam się z Emptiness

      Usuń
    3. Dziękuje! Postaram się poprawić ;)

      Usuń
  2. No więc tak:
    Pierwszy szablon: Css jest spoko, ale postacie strasznie rozmazane. I to wycięcie nagłówka... Radziłabym to zmienić.
    Drugi: Złe wycięcie postaci, postacie rozmazane, stocki mało wtopione :/. Wybacz, ale nie widzę żadnych plusów.
    Trzeci: Najlepszy choć i tak leży. Wybacz, ale taka jest prawda. Nie obraź się. Radziłabym inaczej wymazać stocki, bo to jest... dziwne. Css może być, ale ja bym je dopracowała.
    Nagłówki są naprawdę śliczne. Gratuluję :*. A co do stażystek, to nie dziwię się, że Alba nie przeszła. Dobrze, że reszta zostaje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuje :D
      Postaram się poprawić błędy ;)

      Usuń
  3. Dzięki za szablon. No wiec nie podoba mi się on za bardzo. To znaczy się szablon jest fajny ale naglówek jak dla mnie jest okropny. Mogłabyś go poprawić czy zmienić i wysłać mi na pocztę? Nie chce czekac na nastepną twoją notke bo to troche zajmuje czasu na tej stronce Niestety a jak nie to zamówie sobie gdzieś indziej Odppisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się nie podoba to Bardzo Mi przykro z tego powodu ;(
      Ale ja maszyną nie jestem. Poprawić go nie mogę. Co z nim zrobisz to już Twoja decyzja

      Usuń
    2. Dobra spoko rozumiem. Ustawie sobie ten. Nie jest aż taki zły ten nagłówek. Dziękuje za wykonanie!

      Usuń
  4. Dodo Comello <33 Bardzo Ci dziękuje !!!
    Świetna praca :D Naprawdę mi się podoba !!!
    Dałaś wszystko o co prosiłam !!!
    JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJE !!!
    ~Kinga Verdas-Blanco

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha!Mówiłam że Alba nie przejdzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, Dodo. Grafika jest spoko, szacunek za te nagłówki. Są po prostu nieziemskie. Pobieram koloryzacje i 1 nagłówek PSD. Fajnie, że choćby dwie dziewczyny zostają. Ze smutkiem stwierdzam, że chyba nikt tu nie pocieszył Alby :/. Słońce, Twoja grafika zostawia sobie dużo do życzenia, ale za kilka miesięcy wszystkim opadnie kopara jak zobaczą Cię na innej szabloniarni tworzącą super prace. Pewnie myślisz, że w Gimpie przecież nie stworzysz nic równie ślicznego jak jakaś doświadczona graficzka grzebiąca w PS. Ale to nieprawda. Najlepszym tego przykładem jest Carllton (http://breatherain.blogspot.com/), która stworzyła tyle instrukcji do Gimpa, że głowa mała.
    Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję, że zobaczymy Cię na jeszcze innym blogu graficznym :*.
    Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, to co robisz wymaga na pewno sporo pracy. A sama grafika jest ładna ;)! Co do nagłówka w tym szablonie, to też średnio mi się podoba. Ale ogólnie bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. amor
    2. http://opowiadania-naty.blogspot.com/
    3. odcienie fioletu
    4. Bez
    5. Naty z Violetty
    6. Sama wybierz ale żeby pasowały do Fioletu
    7. once a day will come in which everything will change
    8. maraclarke14@gmail.com
    9. po prawej stronie nad wyświetleniami

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)