Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 21 maja 2014

Don't Forget Where You Belong / Mind

(c) Ja, Teen Spirit


Hejo :D Mój pierwszy post po powrocie tutaj, ktoś zadowolony?

Na początek powiem, że postem nazwać to trudno, bo jeden szablon i dwa nagłówki. Ale jak to mówią z braku lak lepszy kit czy jakoś tak haha :D
Gdyby ktoś chciał dowiedzieć się o mnie czegoś więcej zapraszam na >> PODSTRONĘ <<

A teraz część graficzna :D

Na początek nagłówki (lub nagłówek, jak kto woli, bo jest to jeden nagłówek ale z różną koloryzacją i napisami)


Bardziej podoba mi się napis. Sama grafika leży totalnie, widzę źle wyciętą modelkę i dlatego jest ona poprawiona na kolejnej wersji. 


Tu napis wyszedł niespecjalnie, ale moim zdaniem lepiej wyszła grafika xD No cóż, raz pod wozem raz na wozie :DD


Zrobiłam go już chyba z miesiąc temu, czekał na notkę tutaj :DD Myślę, że wyszedł mi nagłówek. Tak trochę, ale wyszedł :D



No to to chyba tyle. Jak mówiłam, zbyt bogata ta notka nie jest, ale zawsze XD 



Przyjmę jedno wybrane zamówienie =)


Zamówień już nie przyjmuję. Wybrałam dwa następujące: 
Wioletta wojtera x
Universe


Pozdrawiam 
Mind xx





13 komentarzy:

  1. Hey hey!!
    Bardzo mnie cieszy ,że wreszcie kochanie dodałaś notkę. Pozwól ,że przejdę do mojej jakże nieznaczącej oceny ;)
    Nagłówek:Zdecydowanie wersja 1 jest najlepsza.Wszystko tam idealnie współgra. Brawo! W 2 wersji zaś jak dla mnie jest za jaksrawa koloryzacja. Górną część nagłówka wogóle nie widać. Widać także texturkę na twarzy. Wiem ,że trzeba dobrze wtapiać postać ale moim zdaniem textura na twarzy psuję cały urok.
    Szablon:Miałam okazję go już zobaczyć na naszym blogu dla autorek;) Hmm może zacznę od tego ,że bardzo dobrze postać jest wtopiona w całość. Podoba mi się to! Użyłabym jednak mocniejszej koloryzacji aby dodać temu wszystkiemu zadowalający efekt. Co do CSS. Całkiem spoko. Podniosłabym w górę lewą kolumnę. Ale i tak dobrze jest!

    I tak jesteś najlepsza! I Love YOU!!


    Dodo Comello

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiam szablon z Fedemiłą.
    1. Hasło: Amor
    2. http://fedemila-lamore.blogspot.com/
    3. Kolorystyka...hm...może galaxy? Nie wiem....wybierz...
    4. Układ dowolny
    5. Postacie: Fedemiła :Federico i Ludmila z Serialu Violetta
    6. Obrazki -
    7. Amiamo pochi anni e la nostra vita e ancora pieno di amore e musica- Fedemiła (prosiłabym żeby Fedemiła była inną czcionką,wyróżniała się)
    8. Kontakt: victoriiiblanco@gmail.com
    Dzięki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: Gdzie button SNW?
      Po drugie: na blogu widnieje mój szablon. Wiesz, przerobiony. Nie lubię tego, wiec radzę, żeby na czas oczekiwania na nowy szablon znalazł się na nim inny. Inaczej posunę się o krok dalej i sama zmienię szablon, a uwierz mi, taką możliwość na szczęście lub nieszczęście mam :)
      Więc jak dodasz button postaram się wykonać zamówienie.

      Usuń
  3. Dobra,spoko. Sorry Mind, nie wiedziałam że Cię uraże ale wszędzie szukałam gdzie Cię powiadomić i zapytać i nie wiedziałam czy pod najnowszą notką Land of Grafic czy tutaj. Jeszcze raz przepraszam i wstawię button od razu na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie czy któraś z was mogła by zrobić post w którym pokazujecie jak się robi szablon, jak go zapisać i wgl. Serio była bym bardzo wdzięczna.

    Kasia Blanco

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialabym zamowic szablon :)
    1. Amor
    2. http://weareindangerx.blogspot.se/
    3. Chcialabym, zeby byl w kolorach szaro-czarnych
    4. -
    5. Chcialabym, zeby na szablonie znajdowal sie Ashton Irwin (5 Seconds of Summer), Chloe Moretz ( Chcialabym, zeby na zdjeciu wygladala na 17 latke ) oraz Luke Brooks.
    6. Chloe (nie koniecznie to zdjecie ale chce, zeby bylo podobne ;) ) http://37.media.tumblr.com/5c00db88ed8065b2cb740c7fc571e94a/tumblr_n5fnquV1Mg1t4t458o1_500.png
    Ashton - tu daje ci wolna reke :)
    Luke - tu daje ci wolna reke :)
    Chce aby Chloe i ahston byli wieksi a Luke, zeby byl tam gdzies w tyle bardziej.
    7. Cytat 1 - Niebez­pie­czeństwo jest ciche. Nie usłyszysz gdy nad­le­ci na sza­rych piórach.
    2 . Nie może ręczyć za swą od­wagę, kto nig­dy nie był w niebezpieczeństwie.
    ( Wybierz, ten ktory pasuje ci najlepiej :) )
    8. Kontakt via Twitter : @mahonexbiebsix
    Kontakt via Email : wiolettaa98@gmail.com

    dodaje jeszcze raz bo nie wiem czy tak owa Madeleine robi szablony i nawet nie mam z nia kontaktu wiec prosze o pomoc lub aby ktoras z was mogla zrobic mi szablon ;) prosze o kontakt, to dla mnie bardzo wazne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy już jakieś przyjęłaś, bo w poście nie ma 'EDIT' i napisane kogóż przyjęłaś. .w.
    1. Hasło: Amor.
    2. Link: http://demons-of-the-past.blogspot.com/
    3. Kolorystyka: Prosiłabym by blog był zachowany w odcieniach szarości.
    4. Układ: Zdjęcie z boku, napis bardziej pośrodku.
    5. Postacie: Karen Gillan, jako Roseanna Weasley.
    6. Zdjęcie: http://content9.flixster.com/photo/14/15/09/14150911_ori.jpg
    7. Napis: Without darkness, there is no light. Without evil, there is no good.
    8. Kontakt: GG: 48145855 E-mail: mi99ki@tlen.pl
    9. Button: Umieszczony z boku bloga, hihi.

    Dziękuję z góry i przepraszam za problem jeśli takowy się pojawił.
    Pozdrawiam,
    Universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, przyjęte. Editu nie zrobiłam dlatego, że żadnego nie przyjęłam jeszcze więc... xd Podejmę się tego.

      Usuń
  8. Chcialabym zamowic szablon :)
    1. Amor
    2. http://leonettamiamor.blogspot.com/
    3. Chcialabym, zeby byl w kolorach szaro-jasno bordowe- tak jak Ty masz tutaj w kom :)
    4. -
    5. chciałabym aby znajdował się Jorge Blanco i Martina Stoessel z serialu Violetta.
    6. w zdjęciach - daję Ci wolną rękę. oboje w takiej samej wielkości mniej więcej.
    7. mi amor por ti era la cosa más importante es, y seguirá
    8. Kontakt : pasquarelli123@gmail.com

    przepraszam z góry za problem, jeśli nie dasz rady czy coś takiego c:
    pozdrawiam ;*
    Kasia P ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a buttion (zapomniałam :/) obojętne ;)
      ale lepiej na górze :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)