Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 18 maja 2014

I need Inspiration /Katie Verminuez


Cześć...
Mój komputer się zepsuł :( Znowu. Udało mi się jednak coś dla was zrobić. Zapraszam do czytania.
Wiem...wiem że późno coś dodaję notkę, ale jak w temacie "Potrzebuję Inspiracji!!!". Nie mam wcale weny!!! Jeszcze szkoła! Muszę poprawiać, bo mam 4/5. Taka masakra! I jeszcze idę na 5 konkursów w tym tygodniu! Dlatego właśnie biorę urlop do końca czerwca. Więc ostrzegam:
KTO ZAMÓWI POD TĄ NOTKĄ SZABLON>DŁUGO SOBIE NA NIEGO POCZEKA
Ale przejdźmy do sedna.
Mam dziś dla was:
1.Stocki
2. Zamówienia
3. Informację
STOCKI

Z Seleną:


Zamówienia:

Dla Veronica


Dla Rose






Dla Tini Stoesstel



Teraz coś do:

Dziewczyny. Przepraszam was,ale nie udało mi się wykonać szablonów. Znaczy miałam wykonane ale mój komputer postanowił się zepsuć. OBIECUJĘ WAM ŻE:
  • Szablony pojawią się jutro w Edicie
  • Będą niezwykłe :D
Tylko wytrzymajcie do jutra.

I jutro Aktualizacja z resztą rzeczy!!!! :*






18 komentarzy:

  1. Dziekuje jest cudowny :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, chciałbym zamówić szablon.
    Hasło: Amor
    Mój blog: opowiadanie-violetta-caly-swiat.blogspot.com
    Kolorystyka: pomarańcz i fiolet, coś takiego ;)
    Układ: prawostronny
    Postacie z serialu ''Violetta'
    Zdjęcia:
    http://3.bp.blogspot.com/-Qk3MQ8WO4gI/Uqnh-JNWrgI/AAAAAAAAAWg/F6Q2vy_fXyI/s400/xx.jpg
    http://coo3.tuvotacion.com:81/imagenes_opciones/por-que-odiamos--a-lodovica-comello-298314.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/60472973/large.jpg
    zdjęcia nie muszą być wszystkie ;)
    Cytat: Tylko twoje spojrzenie wystarcza by mnie uszczęśliwić
    gg: 40708668
    Z góry dziękuję, za fatygę. jeśli zrobiłam coś źle to przepraszam . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o.O Pomarańcz-nowe wyzwanie. I moja Lara :* Jedynie zdjęcie Lodo nie nadaje się do nagłówka. Ale przyjmuję. Wyślę ci go na gg, gdy będzie gotowy. Ok ?

      Usuń
  5. Hejka. Czy mogę zamówić szablon? Jak tak to tu masz informacje:
    Hasło: Amor
    Link do bloga: http://leonetta-on-beat.blogspot.com/
    Kolorystyka: wybierz sama (byle nie w odcieniach szarego)
    Układ : prawostronny
    Postacie: Serial "Violetta" - Z przodu: Violetta i Leon, z tyłu: Francesca i Marco
    Obrazki: Ty wybierz
    Napis na szablonie: Czasami przyjaźń przeradza się w miłość...
    e-mail: karka333@o2.pl
    Button umieszczony po prawej stronie bloga.

    Dziękuję bardzo. Za wszystkie błędy - przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję. Szablon wyślę ci na e-mail tak w tym albo następnym tygodniu.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :**
      A tak na marginesie ten blog jest cudny <.3

      Usuń
  6. Dziękuję, jest piękne! ♥ Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee...proszę, ale talentu nie mam :P

      Usuń
    2. Masz. Zastosowałam już szablon i całość wygląda naprawdę fajnie. ;) Oczywiście wstawiłam ten taki obrazek z waszą reklamą. Jeszcze raz dziękuję. ;33

      Usuń
  7. Dziękuję. Jest przecudowny.
    Strasznie nie mogłam się doczekać.
    Besos
    Tini

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno poczekam :) Każdemu się zdarza że się psuje komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prace. Pobieram paczkę stocków z Seleną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Ostatnio zamówiłam u ciebie szablon. Napisałaś pod moim komentarzem, że odmawiasz ponieważ nie mam buttonu (Chciałam dodać button gdy otrzymam szablon). Czy gdy dodałąm button mogę otrzymać szablon czy mam sobie zamówić gdzie indziej???
    Pozdrawiam Lilir3902

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)