Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 13 maja 2014

Let It Go/Lodovica

Witajcie kochani. Kilka dni temu odkryłam świetny program graficzny i porzuciłam mój. Dlatego w mich pracach proszę o trochę wyrozumiałości, ale możecie, a nawet musicie dać słowa krytyki xd
Co do zamówień

-naty ponte- chciałaś dokładnie taki szablon jaki miała Nath. Zrobienie takiego samego byłoby kopiowaniem, a ostatnio była akcja na jej blogu z kopiarami :/
-Uncover Harry-kiedy chciałam wejść na bloga wyświetliło mi się, że został usunięty. Niesety szablon nie został wykonany :/
Mam dzisiaj dla was:
  • jedno zamówienie
  • 2 nagłówki
Zaczynamy:
Zamówienie dla LadyZanetka.
Co ja mogę o nim powiedzieć? Nagłówek jest w kolorystyce niebieskiej, jak chciałaś. Z szablonu turkusowego, granatowego wyszedł błękitny. Przepraszam. Jeśli chciałabyś, żebym coś w nim zmieniła po prostu napisz ;)

(kliknij w miniaturkę, żeby zobaczyć podgląd)
Nagłówek jest całkiem niezły. Jedyne co mi się w nim nie podoba to ucięty znak zapytania. (kocham się programiku :')
(kliknij w miniaturkę, żeby zobaczyć podgląd)
Najmniej udana praca z dzisiejszej notki. Napisu nie widać, Lily wtopiłam za mało. No cóż bywa :P

No to tyle na dzisiaj. PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA. Do następnej notki ;)

17 komentarzy:

  1. Kiedy dodasz resztę zamówień, które były złożone z twojej poprzedniej notce?

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM CIĘ! piękne szablony. Wychodzą ci coraz lepsze, zamówiłam bym ale wole trzymać twój nagłówek na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace! Masz wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam chciałabym zamówić szablon
    1.Amor
    2.http://liga-mlodzch.blogspot.com/
    3.-
    4.Układ obu strony
    5.Liga Młodych
    6.-
    7.-

    OdpowiedzUsuń
  5. sorry
    to zamawiam inny szablon:
    1.opowiadanie-violetta-i-leon-forever.blogspot.com
    2.układ:efekt po najechaniu na linki do stron-zamiana koloru na jasnu róż i rozjechanie liter. Ramka do zdjęcia-jakiś efekt.
    3.kolrystyka biały i jasny fiolet. Elementy jasnego różu.
    4.undercover
    5.Bo w miłości chodzi o to by kochać.
    6. zdjęcia:
    -http://db2.stb.s-msn.com/i/D5/4540B4D493F3C6F211087A68A4AA0_h467_w598_m2_q90_cUOuMCCOg.jpg
    i
    http://i2.pinger.pl/pgr271/efc805f60002dff1517d3868/Violetta2+Leon.jpg
    z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem i ja!
    Od razu przejdę do szablonu. Postacie są niestety niedokładnie wycięte co daje minusa do pracy, to samo mogę powiedzieć o wtopieniu nagłówka w tło. Napis jest fajny, jednak mało widoczny, jeśli jest on dłuższy, polecam aby był pisany prostą czcionką, jednego koloru bez dodatku, to wygląda równie dobrze! Według mnie mała ilość stocków, może dlatego lubię jak jest ich dużo? Jeśli masz problem z ich wtopieniem w tło, to zobacz instrukcje, filmiki na youtube, musisz próbować i kombinować. CSS bardzo mi się podoba, mam tylko jedną uwagę: Kolumny są za małe w porównaniu ze stronami. Natomiast nagłówek z Sel mi się podoba, jest delikatny. Widzę parę stocków, ale wciąż czuję niedosyt.
    I drugi nagłówek. Nie dociągnęłaś tekstury do końca, widać "pasek". Poza tym podoba mi się, ale kobieto! Ja wiem, że stać Cię na te piękne stocki których mi brakuje! Proszę, w twojej następnej pracy chcę widzieć więcej stocków niż tekstur! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A co to za program? :*. Śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy dodasz zamówienia, które przyjęłaś w poprzednich notkach ? :) w tym moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo boshhh !! Nie spodziewałam się, że zrobisz taki przepiękny szablon ! Cuuudowny ! baardzo ci dziękuje kochana... Tylko mam mały problem, ponieważ nie mogę usunąć tytułu bloga z nagłówka. Pomożesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ogólnie jakoś nagłówek inaczej wygląda niż w podglądzie :/ proszę pilnie o pomoc...

      Usuń
    2. Napisz na GG :) ---->40199477

      Usuń
  10. Witam!
    Chciałabym zamówić szablon :)
    1. Amor
    2. http://shamelessff.blogspot.com/ (nic jeszcze nie ma ;) )
    3. Czerń, ew. inne ciemne kolory, bez jasnych.
    4. Układ- wszystko po lewej stronie.
    5. Luke Hemmings!
    6. http://nd06.jxs.cz/888/583/a85892419f_97408791_o2.jpg http://images6.fanpop.com/image/photos/36100000/Luke-Hemmings-image-luke-hemmings-36199418-1280-960.jpg
    7. shameless
    8. gg- 20980004 ;)
    Z góry dziękuję! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :)
    Chciałabym zamówić szablon :)

    1. Amor
    2. http://dielettaever.blogspot.com/
    3. Jasne kolory. Najlepiej fiolet lub lila
    4. Układ - obojętnie
    5. Violetta i Diego z serialu ''Violetta''
    6. Obojętne :)
    7. Diegoletta na Zawsze
    8. Nie mam gg więc podam facebook : https://www.facebook.com/alexa.delarosa.982

    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)