Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 13 maja 2014

Birthday / Alba (Lety Castillo)


Tak na początek bardzo przepraszam,że nie wykonałam wszystkich zamówień.Dość długo nie miałam neta,szkoła,rodzina itp...  Jestem beznadziejna.Więc ze względu na to,że może to być moja ostatnia notka,niech te osoby napiszą mi swoje e-maile.Dzisiaj mam tylko jedno zamówienie  i jeden stary nagłówek.Jeżeli coś wam nie będzie się podobać,piszcie,ja to poprawię.

Dla  Olaa Tavelli





Więc... cześć!


Nie przyjmuję zamówień!!!











18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? To nie jest post. Nie chcę Ci sprawiać przykrości, ale patrzę obiektywnie.
    Post z jednym nagłówkiem i zamówieniem? Nie wiem co tu się dzieje.. Zjechałam na jakieś pobocze? Dwa posty jednego dnia? Złego dnia? Zresztą nie powinnam na to patrzeć. Straciłam ochotę na wszystko, a to przez kilka przykrych sytuacji. Mam jedną rzucającą się w oczy uwagę: Dokładniej wycinaj postacie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi... naprawdę to mówić, bo widzę, że wiele dziewczyn z tej ekipy bardzo się stara, żeby szabloniarnia wciąż jeszcze była w miarę... użyteczna( nie wiem zbyt jak to określić) i stawała się coraz lepsza, ale... czy mi się wydaje czy ta szablonarnia stacza się powoli na dno? Zdecydowanie, żeby zacząć zajmować się szablonarnią trzeba mieć jakiś poziom, a nie ot tak nie umiejąc nawet podstawowych i najważniejszych zasad w tworzeniu grafiki lub w kodzie css wziąć na siebie szablonarnię. Do tego jeszcze dodam, że to wymaga czasu, poświęcenia, a nie tak od nie chcenia zrobić szablon i wstawić na szablonarnię, bo może im się spodoba przecież to widać gołym okiem. Devonne, ma rację, jeden nagłówek i jedno zamówienie nie można nazwać postem.
    Ja rozumiem, że ktoś może nie mieć czasu albo zły dzień, ale to nie oznacza, że ma wstawiać tak beznadziejną notkę. Naprawdę przepraszam jeśli kogoś uraziłam. Ka sama lepsza nie jestem,ale ja przynajmniej nie biorę się za szablonarnię. Naprawdę przepraszam i mam dla Ciebie dobrą radę, nigdy się nie poddawaj.. ćwicz, a może zdobędziesz sukces! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyraziłam tylko swoją opinię może i było sporo słów krytyki, ale to nie było nic niewlaściwego, więc nie wiem dlaczego mój komentarz został usunięty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups. Przepraszam, bo kiedy odświeżyłam stronę to nie pojawił się ten komentarz, mój błąd i przepraszam za taki spam. Wgl. jestem głupia. ;c Jeszcze raz pozdrawiam. ;p xd

      Usuń
  5. Kochana, wybacz, ale muszę być z tobą szczera. Ta notka jest... beznadziejna :/. Trzymam kciuki, że przejdziesz, ale z drugiej strony niektórzy dobrzy szabloniarze nie zostali przyjęci. A bądź co bądź mieli o niebo wyższy poziom. Wybacz jeśli cię uraziłam. To tylko informacja jak widzą cię inni (przynajmniej ja). Masz złe wycięcie postaci, nagłówek nie wtapia się w tło. Tworzysz w Gimpie, hę? To nie najgorszy program. Ma różne funkcje o jakich najwyraźniej nie wiesz. Wygoogluj je sobie i ucz się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Na podglądzie szablonu nic nie widać...ale cóż. Zgadzam się z powyższymi komentarzami niestety. Mało, szablon taki sobie a nagłówek, żeby nie powiedzieć zły powiem dziwny.Co tam robi ta zebra? Wygląda jak skrzydła tej dziewczyny. Wybieraj zdjęcia, które są wyraźne i dokładnie je wycinaj. Napis mógł być mniej masywny.

    OdpowiedzUsuń
  7. eee tam... zostawcie dziewczynę.Pisała że nie ma netu więc...Rzeczywiście,musisz jeszcze poćwiczyć.Jestem fanką twoich prac.Rozwijaj kochana! Widziałam że masz szabloniarnię. Będę wpadać.Tak szczerze ( bez obrazy) myślę,że dziewczyny cię nie przyjmą.Pamiętaj: nie jesteś beznadziejna.Tak szczerze powiem,że dziewczyny z tej szabloniarni lepszymi graficzkami nie są.
    Szablon fajny.Na nagłówku taki trochę dziwny napis i za dużo tekstur.
    Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. Nie są lepsze, co? Nie chce nikogo obrażać, ale... Dodo, Mind i w ogóle szabloniarki tu są dobre. A co z Zaczarowaną? Sorry, ale ona miała wyższy poziom od Alby więc można powiedzieć, że los tej graficzki jest już przesądzony. Wybacz, Albo, ale to prawda. Liczę na ciebie. Nie poddawaj się. Zawsze możesz zapisać się do innej szabloniarni.

      Usuń
    2. Zaczarowana miała jakiś poziom? xd
      Dobre :P

      Usuń
  8. Szablon jest ślicznyyy. <33 Jeej :* Dziękuję bardzo. :* Ale dlaczego nie mogę go pobrać? :( Naprawisz to jakoś? :( Błaagam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne. Chyba coś tam źle zrobiłam.Podaj mi swojego maila,wyślę ci szablon :)

      Usuń
    2. Okey. :) oleczka0204@gmail.com :)

      Usuń
  9. Hmm, prace złe nie są. Ale musisz poćwiczyć. Może przejdziesz. Zobaczymy :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szablon jest naprawdę genialny :) Ale czy mogłabyś go troszeczkę poprawić? :) Chodzi mi o to, że w gadżetach po lewej stronie znajdują się Strony. :) Tytuły stron są bardzo malutkie i prawie ich nie widać.. :) Czy mogłabyć zrobić je większe? :) Bardzo prooszę? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny szablon. ps. zapraszam do siebie na nowy rozdział http://mroczneobliczeashtona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne szablony, http://mroczneobliczeashtona.blogspot.com/ zapraszam do siebie na nowy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  13. http://mroczneobliczeashtona.blogspot.com/ zajrzysz i skomentujesz ? <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)