Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 8 maja 2014

Hope is everything/ Devonne

 Witam was ponownie z jeszcze większym zapałem do pracy. Dopiero zmieniłam program graficzny i porzuciłam gimpa. Dlatego proszę was o wyrozumiałość, uczę się z niego korzystać.
Mam dla was dwa nagłówki i dwa szablony {wolne}. Mało.. wiem. (Następnym razem podrzucę stocki i takie tam).
NAGŁÓWKI








SZABLONY


podgląd/pobierz

podgląd/pobierz

To tyle, tymczasem się z wami żegnam i zapraszam do zamawiania u mnie szablonów i nagłówków. Przyjmę dwa zamówienia, o ile takowe się pojawią :)

32 komentarze:

  1. Nagłówki sa prześliczne <3 fajnie są wkomponowane w tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie!
    Bardzo się cieszę ,że wreszcie dodałaś notkę ;) Pozwolisz ,że teraz przejdę do oceniania prac.
    Nagłówki:
    Muszę Cię pochwalić za dobre wkomponowanie w tło. W nagłówkach to jest niezmiernie ważne. Jedyne co odstrasza i bardzo się rzuca w oczka to napisy. Moim zdaniem są zbyt duże. Ja sama aż do teraz miałam z nimi problem a zdaję sobie sprawę ,że PhotoShopa masz dopiero od niedawna. Popróbuj z gradiantami jak Ci pisałam na Priv!
    Szablony:
    W tym pierwszym dałabym jedynie jakieś efekty w nagłówkach gadżetów bo moim zdaniem CSS jest trochę ubogie. Co do drugiego zdanie o nim pisałam Ci już na priv. Nie łatwo zrobić szablon zamknięty. Ten kod pisałam bardzo długo. Metodą prób i błędów doszłam do jego napisania! Nagłówek w tym szablonie jest całkiem dobry jedynie Louisa ^^ jest źle wycięta ale nie martw się każdy ma z tym problem ;)

    Na koniec pozostaje mi życzyć Ci dużo weny i szybkiego okiełznania PhotoShopa!

    Całuję

    Dodo Comello

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę cię o szablon :)
    Amor
    1.Cisza
    2.http://violetta-moja-historia-zycie.blogspot.com/
    3. Najlepiej jakby były zimne kolory (ale to już ty wybierzesz)
    4. Układ obojętny
    5. Szablon ma być z Fedemiłą i Leonettą z serialu Violetta
    6.Obrazki to prześlę przez pocztę (oczywiście jak przyjmiesz zamówienie)
    7. Jest ta­ka miłość, która nie umiera, choć za­kocha­ni od siebie odejdą.
    I to tyle proszę cię przyjmij zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, szablon zostanie wykonany na 16.05.
      Proszę aby obrazy były dobrej rozdzielczości. :)

      Usuń
    2. Zdjęcia:
      1) http://zuziamrok.pinger.pl/#mid=21853699&idx=0
      2) http://nikola2519.pinger.pl/m/21350664#mid=21350664&idx=0
      Możesz jeszcze dodać inne fotki :)

      Usuń
  4. chciałąbym amówić szablon:
    1.Amor
    2.fedemila-lovestory.blogspot.com
    3.jasne kolory lila róż i biel
    4.układ lewostronny, po najechaniu kursorem na obraz ramka się wyprostowuje, po najechaniu kursorem na zdjęcie osoby która komentuje oraz na jej nick jakiś efekt. Po najechaniu kursorem na linki do stron w menu jakiś efekt
    5.szablon z naxi, fedemiłą i leonettą z seialu violetta
    6.http://m.ocdn.eu/_m/94e38de5176837e2c4522c1bd9ee1816,62,37.jpg
    i
    http://media.tumblr.com/db8beb82a70b55f2d41342fa16887237/tumblr_inline_mxkmue40wH1s8nj4e.png
    i
    http://3.bp.blogspot.com/-2UuYPvaqNVQ/UuFxa6Sn_PI/AAAAAAAACrw/BNZWX_eTlRg/s1600/tumblr_inline_mti3difi391rh0ccr.png
    7.bo przy twojej bliskości czuje się jak dziecko w ciemności.
    mam nadzieje że przyjmiesz i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjęte, również pozdrawiam. Zamówienie wykonam na 16.05.
      Miłego dnia :)

      Usuń
    2. Przepraszam, że się wtrącę, ale zamówiłaś szablon na tego samego bloga na sleepinrain. Chcemy uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, więc proszę określ się na którym blogu zamawiasz :)

      Usuń
  5. Bardzo Cię proszę o szablon :)

    1 .Amor
    2.http://teen--language.blogspot.com/
    3. czerwień , biel
    4. Układ obojętny
    5. jakaś fryzura , strój , książka jakieś gwiazdy
    6. 1) np : http://2.bp.blogspot.com/-bqNRM9Zc5g4/ULpprfBEBNI/AAAAAAAAA4c/NZy5vJ89ITA/s1600/fryzury.jpeg
    2) np. http://www.fragole.pl/img/rodzajesylwetek.jpg
    3) np. http://cdn15.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/107798/sennik_ksiazka_znaczenie_snu_ksiazka_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg
    4)http://gwiazdunie.pl/wp-content/uploads/2011/02/gwiazdy-na-okladce.jpg
    7.Teen language

    Z góry dziękuję i proszę przyjmij zamówienie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję zamówienie, aczkolwiek zostanie ono wykonane na inny termin, jeśli bardzo potrzebujesz tego szablonu to napisz. A zostanie wykonany na 16.05.
      Pozdrawiam . :)

      Usuń
  6. Ok, pobrałam szablon pierwszy (biało-czarny z baletnicą) i jak włączam bloga z tym szablonem, nie wyświetla mi się owa tancerka.POMOCY!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Na pewno rozpakowałaś szablon, w paczce był również nagłówek. Jeśli go tam nie ma, to dodaj go w układzie, link do baletnicy: http://www.naklejkolandia.pl/galerie/b/baletnica-7_1959.jpg

      Usuń
    3. DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI!!!!

      Usuń
  7. Okropnie podoba mi się pierwszy szablon, kocham minimalizm <3
    Widać, że zaczęłaś z PS bo jest przeciętnie :)
    Czekam na Twoje kolejne prace

    pozdro xx
    Mind

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szczerze <3 Kocham Cię po prostu xd ;*

      Usuń
    2. Ahaha ja Ciebie też <33

      Usuń
  8. Dawajcie szablony z łan dej rekszyn !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, po prostu nie wierzę!!!Teraz przyszłaś na ten blog, zawracać nam gitarę!?!?!TO SERIO NIE JEST ŚMIESZNE!!!!!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Hej mam prośbe możesz mi zrobić szablon do mojego bloga z violetty? Prosze jakiś fajny szablon mogą być byle jakie zdjęcia z tego serjalu ale naprawde cię prosze. Z góry dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej mam prośbe możesz mi zrobić szablon do mojego bloga z violetty? Prosze jakiś fajny szablon mogą być byle jakie zdjęcia z tego serjalu ale naprawde cię prosze. Z góry dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tak trudno jest wejść w zakładkę Regulamin, i złożyć zamówienie według tego co jest tam napisane?
      Jeśli nie umiecie czytać, to nie dla was.
      /Marliven z irytacją :D

      Usuń
    2. Mogę go wykonać, ale jako wolny ;)

      Usuń
  11. Witam!
    Chcialabym zamowic szablon :)
    1. Amor
    2. http://weareindangerx.blogspot.se/
    3. Chcialabym, zeby byl w kolorach szaro-czarnych
    4. -
    5. Chcialabym, zeby na szablonie znajdowal sie Ashton Irwin (5 Seconds of Summer), Chloe Moretz ( Chcialabym, zeby na zdjeciu wygladala na 17 latke ) oraz Tyler'a Posey.
    6. Chloe (nie koniecznie to zdjecie ale chce, zeby bylo podobne ;) ) http://37.media.tumblr.com/5c00db88ed8065b2cb740c7fc571e94a/tumblr_n5fnquV1Mg1t4t458o1_500.png
    Ashton - tu daje ci wolna reke :)
    Tyler - tu daje ci wolna reke :)
    Chce aby Chloe i ahston byli wieksi a Tyler, zeby byl tam gdzies w tyle bardziej.
    7. Cytat 1 - Niebez­pie­czeństwo jest ciche. Nie usłyszysz gdy nad­le­ci na sza­rych piórach.
    2 . Nie może ręczyć za swą od­wagę, kto nig­dy nie był w niebezpieczeństwie.
    ( Wybierz, ten ktory pasuje ci najlepiej :) )
    8. Kontakt via Twitter : @mahonexbiebsix
    Kontakt via Email : wiolettaa98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, zamiast tylera moze byc Luke Brooks? bo tzler nie pasowal mi wgl ;)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam chciałabym zamówić szablon
    1Hasło:Amor
    2.http://percyjackson-i-annabeth-chase-forever.blogspot.com/
    3.Jasno niebieski i ciemny niebieski
    4.Układ obu strony przy czym przy najechaniu na pole ramka się zmienia.
    5.Szablon z filmów Percy Jackson i Bogowie olimpijscy "(Percy i Annabeth)
    6.-
    7.Gdy już nadziei zostaje tylko miłość .Ona nadaje ludziom sens .Historia o odwadze miłości i poświęceniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)