Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 2 maja 2014

Girlfriend / Koko




HEJOOO! 
Jak wam mija dzisiejszy dzień? Mi świetnie^^ bo dostałam ostatnio dobrą ocenę
(tak w sumie to już pod koniec kwietnia, ale i tak się jaram.haha.) z MATEMATYKI,  juppi! Ale się cieszę hahah. + Czaicie, że już mamy maj? Jeszcze tylko 51 - dni i będą wakacje;) Jeeej.

Nie przedłużając...



Niedawno go znalazłam. Jest on bardzo stary i prosty, aczkolwiek lubię go:)

pobierz

Z kolei ten szablon, również nie należy do nowych. CSS - ubogie, wiem.




 pobierz

 Nie wiem jak Wy, ale... ja kocham tygrysy! ♥ One są takie słoodkie.


To tyle, trzymajcie się.

Przyjmę jedno wybrane zamówienie na szablon!
Jak w ogóle jakieś będzie:) x

Zapraszam:
Flames
Run

10 komentarzy:

  1. 1.Hasło: Amor
    2.link do bloga na którego ma być zrobiony szablon: http://austinandally-amazing-story.blogspot.com/
    3.Kolorystykę: Granatowy, niebieski
    4.Układ: Karty/Strony niech będą po prawej stronie. Tytuł posta będzie wyśrodkowany. Rogi kart/stron niech będą zaokrąglone, a jak się na nie najedzie to się rozwiną. Rogi posta niech będą okrągłe, a linia ciągła. W komentarzu okienko awatara niech będzie kółkiem. Gadżety niech będą po lewej stronie posta. NAgłówek ma być delikatny i dużo stocków z muzyką i miłością.
    5.Postacie , Z kim , jakiego serialu,anime.filmu:
    - Laura Marano jako Ally Dawson
    - Ross Lynch jako Austin Moon
    6.Obrazki z których ma być wykonany szablon(nieobowiązkowe)
    Liczę na twoją kreatywność i styl
    7.Napis na szablonie(nieobowiązkowe)
    If you wanna fly, I will be your sky

    Ładną czcionką. Żeby był widoczny!
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak są zdjęcia dodawane do posta, to niech ich ramka będzie miała zaokrąglone rogi, albo będzie wydłużonym kołem. :)

      Usuń
  2. Chciałabym złożyć zamówienie na szablon :)
    1. Amor
    2.http://elusive-mightyena.blogspot.com/
    3.chciałabym, żeby blog był utrzymany w jasnej kolorystyce :)
    4.Taki jak mam teraz + karty na górze wyśrodkowane ;)
    5. Mightyena z pokemon ;)
    6. Generalnie zostawiam to Twojej wyobraźni, najważniejsze, żeby był któryś z tych obrazków ;) http://pl.tinypic.com/r/2r7ocg3/8 lub http://pl.tinypic.com/r/ous74o/8
    7. Man can be cruel, but he can be also your best friend.

    Z góry dziękuję i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :)
    P.S. Button oczywiscie jest na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są wszystkie szablony z Niną :) Uwielbiam z nią szablony i nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie jak się robi i zapisuje szablony? Bawię się w to od niedawna ale nigdzie nie ma instrukcji jak robić takie szablony jak wy. A bardzo bym chciała, ogólnie może nie takie ładnie szablony ale chociaż takie brzydsze. Pomożecie?

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Hasło: Amor
    2. http://historieleonettypolska.blogspot.com/
    3. Kolorystyka: Jasny niebieski
    4. Układ, taki jak na Twoim drugim szablonie w tym poście.
    5. Postacie: Martina Stoessel i Jorge Blanco
    6. https://imagizer.imageshack.us/v2/534x368q90/843/wxow.png Chciałabym, żeby zdjęcie lekko wtapiało się w tło. Żeby nie było zwykłym wstawionym obrazkiem. Chyba wiesz, o co mi chodzi ;)
    7. Smutek przeminie sam.
    Ale żeby docenić szczęście,
    trzeba je dzielić z drugim człowiekiem.
    Button wstawiłam na bloga :)
    Z góry bardzo dziękuję i mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie :3
    Całusy,
    Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jak można to poproszę szablon z leonettą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)