Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 4 maja 2014

Darknes/Dodo Comello (Dorte Love)

Witam wszystkich po dosyć długiej przerwie!

Postanowiłam iść na urlop gdyż chciałam odpocząć i myślę ,że ta przerwa dobrze mi zrobiła ;0
Jak widzicie zmieniłam nick z Dorte Love na Dodo Comello!
Postanowiłyśmy z dziewczynami Otworzyć Nabór ale NIE na stażystkę.Poszukujemy osoby która zajęłaby się uzupełnianiem Galeri (która jest w trakcie tworzenia) Fun Page KLIK oraz Aska KLIK.Jeśli osoba będzie się sprawdzać lub pokaże nam parę swoich prac być może zostanie przyjęta też jako graficzka
Zgłoszenia proszę wysyłać na e-mail blogowy szablony.wesole_098@vp.pl
Formularz zgłoszeniowy jest następujący
1.Imię
2.Wiek +13
3.Dane kontaktowe (GG,e-mail,numer telefonu)
4.Jaką posiadasz wiedzę na temat kodów CSS i HTML?
5.Ewentualne twoje przykładowe blogi ,które prowadzisz
6.Ewentualny twój szablon

*Jeśli się tu zgłaszasz masz świadomość ,że będzie mi potrzebny twój numer telefonu bądź skype gdyż osobie ,której powierzam mój ,,skarb" muszę zaufać!

Ah koniec przynudzania może przejdę do grafiki? A więc to co na dziś przygotowałam:

Nagłówki









Szablony wolne:

http://trixie134.deviantart.com/art/Wolny-337-449339747?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=9


http://trixie134.deviantart.com/art/Wolny-338-449339273?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=10

http://trixie134.deviantart.com/art/Wolny-338-449339273?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=10


Tutorial na nagłówek PSD
http://trixie134.deviantart.com/art/Let-it-go-Tutorial-by-Dodo-Comello-451530354?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=0


Z grafiki to tyle.Chyba pobiłam swój rekord :D.

Zapraszam do zgłaszania się i Do zobaczenia niebawem :P

21 komentarzy:

  1. Chciałam bym zamówić szablon jeśli można
    1. Amor
    2.http://leonetaaqq.blogspot.com/
    3. Odcienie zieleni ale nie nic rażącego
    4. Gadżety bym chciała po lewej stronie. Chciałbym bym również jakieś fajne menu. Na zdjęciach w postach prosilabym o zaokrąglone rogi :)
    5. Z serialu Violetta: Leonetta.
    6.
    7. Unconditionally love you
    Odpowiesz czy wykonasz? Ile by ci to niej więcej zajęło?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bym chciała zamówić szablon jak możma
    na blog http://leonettafolewernew.blogspot.com
    odcienie fioletowego gadżety z lewej strony
    z leonettą tytuł ,, zasady są po to byśmy je łamali ale razem z tobą Leonku '' napiszesz czy zrobisz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni wolny jest źle zalinkowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka ^^ No i nareszcie doczekałam się twojej notki <3

    Nagłówki.. Jeju prześliczne są *-*
    Jednak w co nie których jak dla mnie jest za dużo tekstu. Ale to tylko moje niedoświadczone zdanie. Mi się nie podoba duża ilość tekstu , więc wiesz.. ;p
    Kolorystyka *.*
    No, więc wszystkie bardzo mi się podobają. Ale wprost zakochałam się w ostatnim !!! <3 Wszystko jest w nim wprost idealne ^.^
    Szablony :3
    1. Jak dla mnie jest świetny , ale nie przepadam za aż tak ciemną kolorystyką. Mimo to podoba mi się ;)
    2. Jak już mówiłam nagłówek uwielbiam *-* A całościowo jest również dobrze :3 Jak już mówiono ostatni wolny jest źle zalinkowany i nie można obejrzeć. Ale po miniaturce domyślam się, że jest wręcz cudowny *-*

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie Fun Page tylko FanPage jak już i galeria dwa "i" na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Szablony są prześliczne! Chciałabym również poprosic o wykonanie dla mnie szablony, byłabym baardzo wdzięczna.
    1. Amor
    2. violletta-fanfiction.blogspot.com
    3. Jasne kolory np. szarośc, błękit, chciałabym aby niektóre postacie były bardziej bledsze, ponieważ opowiadaniu panuje motyw tajemniczości.
    4. Gadżety bym chciała po prawej stronie. Chciałbym bym również jakieś fajne menu, może ze zmianą koloru, kiedy się na niego przejeżdża? Chciałabym też aby boxy były rozdzielone :)
    5. Z serialu Violetta: Violetta, Francesca, Camila oraz Demi Lovato, gdyż są to postacie główne :)
    6.-
    7. Algo Se enciende Cuando Estamos Juntos

    Pozdrawiam i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablony i nagłówki sa prześliczne :)
    Gdybym tylko była uzdolniona graficznie to bym napisała do was,ale niestety mój talent jest daleki od tego :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj bardzo bardzo bardzo proszę mogłabyś mi wykonać szablon !!! <33 Twoje prace są ŚLICZNE !!!
    1 AMOR
    2 http://jesttakamiloscktoranigdynieumiera.blogspot.com/
    3 Coś w fiolecie, jasnym różu albo błękicie lub delikatnej czerwieni !! (Który najodpowiedniejszy wybierz sama)
    4 Układ dowolny !!! (Tylko proszę, żeby rogi obrazków się rozwijały)
    5 Leonetta i Fedemiła z serialu Violetta
    6 Obrazki wybierz sama jakieś ładne
    7 Napis "Jest taka miłość, która nigdy nie umiera"
    ~Kinga Verdas-Blanco <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Awww....TAK BARDZO SIĘ CIESZĘ !!!!
    Naprawdę to zaszczyt !!! Że ktoś tak utalentowany bd wykonywał mi szablon !!!!
    DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ i jeszcze raz DZIĘKUJĘ !!!! <333333
    ~Kinga Verdas-Blanco *.*
    PS. Jakbyś potrzebowała proszę mój e-mail: kindzia.w@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowy szablon to totalna porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety się zgadzam :/ Dziewczyny, przecież stać was na więcej, postarajcie się.Zrobiłyście już tyle pięknych szablonów, więc myślę, że ten to będzie pikuś.

      Usuń
  12. Mogłabyś mi wykonać szablon proszę :)
    1. Miłość nigdy nie wygaśnie.
    2. http://violetta-moja-historia-zycie.blogspot.com/
    3. Ciemne kolory (ale to sama zdecyduj)
    4. Układ dowolny.
    5. Leonetta i Fedemiła (serial Violetta)
    6. Obrazki to mogę ci przesłać przez mila ( magdalenas913@gmail.com)
    7. Napis: "Jest taka miłość, która nie umiera choć zakochani od siebie odejdą"
    Proszę cię zrób dla mnie szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddaj trochę tego talentu noo, zawsze chciałam umieć robić takie piękne nagłówki! <3
    Który najładniejszy?
    Kurcze, trudny wybór, prześliczny jest ten z Martiną i ten szósty od góry i ten ostatni...
    Naprawdę wszystkie są wyjątkowe.
    Zazdroszczę! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)