Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 30 kwietnia 2014

Road to Lisbon ~ Clementine

(c)tumblr
Cześć! Dziś są moje urodziny! ;3 Może to dlatego jest taka happy^^ No i właśnie dlatego postanowiłam na ten dzień zamówić sobie notkę. Sprytne, co nie? xdd No dobra ,ale już kończę przechwalać się. Na dziś przygotowałam 2 szablony, dwa nagłowki, 2 sygnatury ;)
Zaczynamy!

Szablon 1

Dedykacja dla Dorte Love ;) To właśnie dzięki niej zrobiłam mój pierwszy szablon zamknięty, szukałam tego kodu wszędzie i nic. Kiedy ostatnio pisałam z Dorotą postanowiłąm się zapytać o ten kod...no i ona tak po prostu dała mi go <3 Dziękuję ;3
Podoba się?

Szablon 2
Ten szablon już niktórzy widzieli na mojej już nieistniejącej szabloniarni. Teraz postanowiłam tylko dołanczać się do innych blogów a nie zakłądać swoje ;)


Nagłówek 1
Hm..Najpierw były tam dwie dziewczyny ,ale wyglądała ona paskudnie. Choć nie wiem czy nie jest on zbyt pusty...

Nagłówek 2
Napis na górze po lewej stronie kompletnie mi nie wyszedł,w ogóle ostatnio z pewnych powodów nie mam siły robić nic w PS


Sygnatura 1
Fer♥ No i ta koloryzacja! Co wy sądzicie?


Sygnatura 2
Jak dla mnie to bardzo średnia, nie wiem jak wy...sY
Sygnatura 3


PS. Palecam bloga na którym możecie strworzyć swoją postać, która bedzie potem uczniem szkoły!


9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :)
    Bardzo podoba mi się ta 3 sygnatura jest w takim fajnym mroku :), ten 1 nagłówek ma to "coś" w sobie co mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah czy ja dobrze widzę?Dedykacja dla mnie?Kompletnie się nie spodziewałam! I bardzo za nią dziękuję bo ten szablon jest po prostu świetny!Stocki i wszystko idealnie do siebie pasuje!

    2 szablon: Jedyne do czego się przyczepię to postać jest mało widoczna (za bardzo wtopiona).Podobają mi się efekty kart w kółkach. Oryginalny pomysł!

    Nagłówek 1:Świetnie dobrana koloryzacja.Nie da się w niej nie zakochać. Jedynie nie podoba mi się tekstura na twarzy postaci!

    Nagłówek 2: Nie mam nic do zarzucania. Po prostu cudeńko!

    Sygnaturki są również piękne!

    O i zapomniałabym Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin!
    Jeszcze raz dziękuje za dedykacje;) Jestem mile zaskoczona ah i jeszcze raz 1000 lat *0*

    Dodo Comello

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest "oryginalny" pomysł, bo wymyśliła to Miki z Ministerstwa szablonów ;) I podała kod na stronie, także jest skopiowany ;)

      Usuń
  3. Łoł, łoł łoł *.*
    Czo ja paczam? Clementine przeszła samą siebie :D
    Każda praca jest świetna, nie mam zastrzeżeń :)
    Podaj kod na strony z drugiego szablonu, prooooszę ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://zatracone-instrukcje.blogspot.com/2014/03/karty-czyli-jak-zrobic-fajny-efekt_2.html

      Usuń
  4. Też mam dzisiaj urodziny... Ale że jestem happy, to nie stwierdze.
    Podobają mi się twoje prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok Mind ocenia.
    1 - Lubię nagłowek, weź rób więcej tekstu w poście próbnym. Dziwny CSS, data mi się nie podoba. Ale ogółem może być.
    2 - ei no, a credits do menu gdzie? Nagłówek ok CSS mi się nie podoba. Trochę mdłe kolory.
    Nagłówki:
    1 - postać mało widoczna, napisy jeszcze bardziej. Jest OK ale te napisy...
    2 - UWIELBIAM, KOCHAM, UBÓSTWIAM

    Do tekstur nic nie mam.

    Przed Tobą jeszcze masa pracy z CSS, więc życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne szablony! 2 nagłówek jest super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)