Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 1 czerwca 2014

Diamond/Dodo Comello

Hey!

     Na początku pragnę was przeprosić za braki notek z naszej strony. Zbliża się koniec roku a praktycznie do 11 czerwca wystawianie ocen! Więc rozumiecie ,że trzeba się poprawiać.
    Przyjęłam jak na razie 4 nowe osóbki więc mam nadzieję ,że przyjmiecie je ciepło ;) Nie przedłużając przejdę do prac na dziś:


Zamówienie dla Mara Naty

http://trixie134.deviantart.com/art/Mara-Naty-457686784
(Kliknij na miniaturę aby zobaczyć)
Nie wyszedł mi. To zdjęcie Alby mi się bardzo podoba więc je dałam ale to nie był chyba najlepszy pomysł;/

Nagłówki wolne:


http://trixie134.deviantart.com/art/Been-457684182?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=7


http://trixie134.deviantart.com/art/Cry-457684847?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=6

http://trixie134.deviantart.com/art/Diamond-457685220?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=5

http://trixie134.deviantart.com/art/Patricia-Williamson-457685477?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=4

http://trixie134.deviantart.com/art/Side-457685638?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=3


http://trixie134.deviantart.com/art/Susan-Pevensie-457685778?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=2

Paczka textur:
http://trixie134.deviantart.com/art/Textury-457686263?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=1


Z moich prac to wszystko ;)
Pragnę jeszcze zaprosić wszystkich 16 Lipca na Urodzinową Imprezę Graficzną!
Mam nadzieję ,że tym razem zbierzemy więcej dodatków ;)

Proszę aby zainteresowane blogi wklejały to zaproszenie! Czeka na nich w Imprezowej notce specjalna niespodzianka odęmnie :P

10-13 czerwca wyjeżdżam do Gdańska! Blogiem w tym okresie zajmie się Koko!

Przyjmuję zamówienia!

Całuję!

Dodo Comello

12 komentarzy:

  1. Noo witaj! ;) Pozwól, że ocenię twoje dzisiejsze prace.
    Haha strzeż się złej Koko! ;>

    Zamówienie: Baardzo, ale to baaardzo podoba mi się kolorystyka szablonu. Napis także i kody CSS hihi. Jedyne co mi się nie podoba (wielki smutczeg ;c) to postać, nie wiem czemu - może, że jest dla mnie ta osoba brzydka (sorry xd) i bardzo możliwie, że też nooo jak dla mnie ona nie pasuję. Ale to tylko moje zdanie, dziwnee zdanie. heh. Ogólnie sądzę, że Ci się udało, aczkolwiek zastosowałbym małych poprawek. Lecz to tylko moje sugestie.

    DOBRA LECIMY DALEJ XDD

    Nagłówek 1: O KURCZAKI! ON MNIE POWALIŁ NA ZIEMIE JEST NIEZIEMSKO CUDNY! SERIO! WSZYSTKO DOBRZE DOPASOWANE - STOCKI, KOLORYZACJA I POSTAĆ, NAPIS (PRZEPRASZAM ZA TEGO CAPS LOCKA ALE TO TE EMOCJE XD) JEDNYM SŁOWEM (A MOŻE DWOMA SŁOWAMI XD) WYSZEDŁ CI! ;) TYLKOO JEST JEDNO DO CZEGO SIĘ PRZYCZEPIE - DLACZEGO JENNIFER MA GŁOWĘ LEKKO OBCIĘTĄ??!! HAHA, TO TAK ŚMIESZNIE WYGLĄDA XD ALE CIICHO POMINĘ TO I UDAM, ŻE TEGO NIE WIDZIAŁAMXD (MOJA GŁUPOTA MNIE ROZWALA LOL)

    TRATATAT I DALEEEJ IDZIEMY

    Nagłówek 2: Od razu co mi się wrzuciło to ta dziewczynka w oczy. Hmm jak się nie mylę to ona chyba grała w Alicji w krainie czarów, czy jak? nie wiem już ja sama, ale wydaje mi się, że ten film wczoraj leciał xd no nie ważne... JA SIĘ PYTAM - DLACZEGO TAKĄ SMUTNĄ KOLORYZACJE ZASTOSOWAŁAŚ :c A IDŹ TY, SĄ JUŻ PRAWIE WAKACJE. TO WSZYSTKO MUSI MIEĆ ŻYCIE! HAHAH. ale tak to ogólnie nagłówek jest fajny, tylko ta smętna koloryzacja - tak przygasza xdd. Stocki dobrze wtopione, napis też dobrze dobrany jest gites majonez xd ah i te dziecko jest jakieś straszne o,o BOJE SIĘ GO, SERIO!

    NO TO TERA ZNOWUU DALEJ IDZIEMY HIHIHI

    Nagłówek 3: No wiesz Ty co - jak Ty możesz brać TAKIE NIE UŚMIECHNIĘTE POSTACIE, NIE NO JA TAK NIE MOGĘ XD TA BABKA NA NAGŁÓWKU SZCZERZE MNIE ROZWALA HAHAH XD NIE WIEM CZYM, ALE PRZYPOMINA MI TROCHĘ MOJĄ 'KOLEŻANKĘ' Z KLASY HIHIHI XD JAK SIĘ BULWERSUJE HIHI. ogólnie wszystko mi się podoba, tylko trochę ta koloryzacja jest za rażąca w oczy, ale przymykam na to oko. Oh i ten napis 'diamond' mało go widać, ale cii! xd I przypomina mi (znowu zaczynam xd) lukier na cieście hihihi

    SIALLAA IDZIEM DALEJ SMERFY!

    Nagłówek 4 (dopiero xd): OOOOOO TO JEST COŚ! OD RAZU WIDAĆ, ŻE MA TO 'COŚ' W SOBIE. I TE PRZYJEMNE KOLORY MMM ISTNY RAJ HAHNA. TYLKO CZEMU JA SIĘ PYTAM (PO RAZ KOLEJNY HIHIIH) CZEMU TA BABKA NIE JEST UŚMIECHNIĘTA :c EJ NO! ROBISZ MI TO SPECJALNIE XDD HM KURDE CO TUTAJ MOGĘ JESZCZE DODAĆ... √ XD

    TO SMERFIE IDZIEMY ZNOWU DALEJ I DALEEEJ

    Nagłówek 5: HA! W KOŃCU KTOŚ CHOĆ TROCHĘ UŚMIECHNIĘTY! JEEEJ:) NO TO TAK- DLACZEGO JA MAM WRAŻENIE, ŻE TA PANI NIE PASUJE TUTAJ?! tak jakby była: wycięta z czegoś i wklejona tu na siłe :c ALE ogólnie wszystko ze sobą współgra tylko ta panienka już nie ;< jak dla mnie ALE NIE SŁUCHAJ TAM MNIE XD BO JA SAMA NIE UMIEM TWORZYĆ, WIĘC HHAHAA. JA LEPSZYCH NIE ROBIĘ TAKŻE. √ XD

    KUPCIA PUPCIA I W KOŃCU MOJA OSTATNIA OPINIA TRLOLOLO HIHIXD

    Nagłówek 6: I ZNOWU KTOŚ UŚMIECHNIĘTY! JEEEJ:) DLA MNIE TU WSZYSTKO JEST HGDJHGSJ*-*, ALE (ZAWSZE SIĘ JAKIEŚ ZNAJDZIE UGH ;c) TA PIERWSZA POSTAĆ (OD STRONY LEWEJ) MA INNY W OGÓLE KOLOR, ROBISZ MI TO SPECJALNIE NO NIE?! XD AH I TA DRUGA (OD STRONY PRAWEJ) JEST TAK JAKBY ŹLE WYPIKSELOWANA? (CZY JAK TO TAM SIĘ PISZE) JEST TAKA DZIWNA... JAK JA XD COZ. LUBIĘ TEN NAGŁOWEK. ALE TE POSTACIE :c HIHIIHHI, PAMIĘTAJ I TAK MNIE NIE SŁUCHAJ! XD

    NO I NA KOŃCU TEKSTURY: KTÓRE POBIERAM I NIC DO NICH NIE MAM XD HAAHA.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Pewnie Cię przeraziłam, bo mój komentarz jest troszeczkę długi (w sumie nie, jest krótki) i wszystko jest pisane z caps locka hihi. mmm przepraszam za błędy i, że nie stawiam przecinków, ale robię to w pośpiechu
      NA KOŃCU-
      Mogę Ci dać parę rad huhuhu:

      1. wstawiaj
      2. uśmiechnięte
      3. postacie
      4. będzie
      5. wtedy
      6. hipeeer
      7. świetniehihih

      i

      1. sprawdzaj
      2. postacie.
      3. tzn
      4. ich
      5. koloryzacje
      6. żeby
      7. były
      8. jednolite,heuheue

      oraz

      1. rób
      2. to
      3. co
      4. robisz
      5. najlepiej
      6. czyli
      7. stosuj
      8. wszystko
      9. co
      10. ci
      11. się
      12. podoba

      (dobra ta ostatnia rada nie miała sensu o,o łoooo)

      ___________________

      Mam nadzieję, że jeszcze nie zgłupiałaś przez TOO COŚ
      KC! ♥
      KOKO CRAZY KOKO HHAHA x

      PS czytam sama mój komentarz - i OMG JESTEM JAKAŚ NIEDOROBIONA ŁOOO XD I JAK WIDZISZ ŻALOWO WYSZŁO BO MUSIAŁAM PODZIELIĆ TEN KOM NA DWA TROLOLO ŁOOO CO ZA ;c

      Usuń
    2. Hahaha, co do tego drugiego nagłówka to to jest dorosła kobieta xD. Ale ok.

      Usuń
    3. To wygląda jak dziecko - dziewczynka. xd Moim zdaniem.

      Usuń
    4. Aha... spoko. Tylko ona ma jakieś 19 lat jak w tym gra ;). To Mia Wasikowska :3.

      Usuń
    5. Nie znam jej, a tu wygląda jak wygląda. To tylko moje spostrzeżenia. ;)

      Usuń
  2. Hm, nagłówki są spoko, choć w niektórych postacie są źle wymazane :c. W jakim programie tworzysz? Radzę ci pooglądać jakieś instrukcje itp., ale patrząc na Twoje poprzednie prace, to jest coraz lepiej ;). Ćwicz, ćwicz ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pomysl na bloga ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym zamówić szablon na bloga http://leonetta--opowiadania.blogspot.com/ z napisem
    Jedno słowo może zniszczyć wszystkie marzenia ~ Leonetta szablon z Leonettą. Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej pobrałam nagłówek z Patricia z serialu TDA na
    http://sibuna-never-surrender.blogspot.com/
    Jest po prostu śliczny .

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)