Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 22 kwietnia 2014

Without a reason/Alexandra R.


Hej, hej!
Co tam u was słychać? Wiosna przybyła? Raczej już powinna. U mnie jest ładnie, słonko świeci, kwiaty kwitną i jeszcze nie dostałam alergii! Przyznać się- kto przetrwał wczorajszy dzień suchy? :D

Przygotowałam kilka prac. Znowu nie jest tego dużo, bo trochę się u mnie ostatnio działo.

Nagłówek:


Zrobiony za pomocą instrukcji Carllton [breatherain]

Sygnatury:



Sygnatura z Avril, trzecia i ta na początku posta mi się podobają, z resztą to pierwsze sygnatura jakie zrobiłam. Tą z Demi skopałam.

Tutorial:



Kliknij na obrazek, aby przejść do instrukcji.
Materiały: Stocki: {1 (Carllton), 2 i 3 (Caudire, 4 (Yassmine)} Textury {1, 23, 4, 5 (Carllton)} Modelka: {1 (Caudire)} Koloryzacja: {1}

Jest to mój pierwszy tutorial, więc nie bądźcie za surowi. Jak widać ze wszystkich materiałów tylko koloryzacja jest moja xd

Koloryzacja:


Liczę na szczerą i uzasadnioną krytykę w komentarzach. Każdą uwagę biorę sobie do serca i staram się wyeliminować podane w niej błędy.

Na koniec chciałabym was zaprosić *tu* . Jest to szabloniarnia, nowo powstała. Zdradzę wam, że fani grafiki Zaczarowanej będą (raczej) z tego zadowoleni ;)

Nie przyjmuję zamówień!

14 komentarzy:

  1. Witam!

    Fajnie ,że dodałaś notkę i przyznam się ,że miło mnie zaskoczyłaś co do prac.
    Widzę duże postępy od twojej ostatniej notki a więc pozwolisz ,że przejdę do oceniania
    Nagłówek:Chyba zacznę od creditu.Bardzo się cieszę ,że go dodałaś inni bardzo często zapominają o nim i wychodzą z tego niepotrzebne kłótnie :/
    Nie mam żadnych co do niego zastrzeżeń.
    Sygnaturki-I tu się przyznam ,że bardzo mile mnie zaskoczyłaś!Szczególnie napisy wyszły ci cudownie.Widzę ,że bardzo się postarałaś i jestem z Ciebie dumna ;)

    Czekam na dalsze notki i pozdrawiam!

    Dodo Comello (Dorte Love)


    P.S: Pamiętaj o jutrzejszej konferencji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Muszę przyznać, że w sygnaturach czuję się najlepiej. Zaczęłam je robić od niedawna, ale mimo to jakoś mi wychodzą ;)
      Spokojnie na tej konferencji przewiduję być, ostatnim razem przedłużyła się moja wizyta u babci , wiesz miała 80 urodziny- wielka impreza, nie udało mi się wyrwać do 17.

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Nie rozumiem... prace b.ładne itd. ale jedno mnie dręczy. Gdy Viktoria dodała prace z instrukcji i dodała cretid (czy jak to tam) to na katalogu była awantura a jak zrobiła to Aleksandra to ją wychwalacie o.O

    /Jill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle zrozumiałaś. Osobiście nie pamiętam tej afery, ale po 1. nie byłam wychwalana, po 2. Dodo/Dorte powiedziała tylko, że dobrze, że dodałam ten credit.
      Tyle w temacie :)

      Usuń
    2. na tym blogu są już tylko afery i awantury..a wy same do tego doprowadzacie

      Usuń
  3. Po pierwsze na katalogu trwała kłótnia o to a Vicky sama się usunęła z bloga nic mi o tym nie mówiąc a w dodatku nie odpisywała na moje wiadomości :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka :)
    Tak sobie patrzę na twoje prace i myślę - coś pięknego.
    W sumie nie mam żadnych zastrzeżeń, naprawde.
    Cieszę się, że dodałaś nową notkę, bo naprawdę nie mogłam się doczekać.
    Co do waszego (twojego i Zaczarowanej) bloga z grafiką powiem, tyle : jest tak samo cudowny, jak wszystko inne co robicie, jeśli chodzi o grafikę naturalnie.
    Pozdrawiam ;pp
    ~Nadi$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? "Coś pięknego"? Dziękuję <3 I do tego żadnych zastrzeżeń? Dziękuję po raz kolejny <3
      Mam nadzieję, że będziesz wpadać na naszego bloga :))
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Śliczne prace, ale odnośnie kredytu...Mam zastrzeżenia takie jak Yass. Po kiego dodawać pracę prawie identyczną jak ta z instrukcji na szablonarnię? Wg mnie nie ma to sensu. To jest jakby zabranie czyjejś pracy podpisując się swoim nickiem. Wiem, że coś takiego padało niedawno, ale to czysta prawda. Uwierz w siebie, rób swoje nagłówki, bo na pewno Ci wyjdą. Po co korzystać z czyichś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      W sumie jak teraz o tym myślę, to to rzeczywiście nie ma (lub ma mało) sensu. Wcześniej tak na to nie patrzyłam :/ Twój komentarz daj mi do myślenia. Za to też ci dziękuję :)

      Usuń
    2. Wiesz, nie miało to na celu obrażenia Cię czy coś w tym stylu, ale cieszę się, że wzięłaś to sobie do serca :) Poza tym świetnie tworzysz i na prawdę wierzę, że Twoje kolejne prace będą jeszcze lepsze :)

      Usuń
  6. Skomentuję, bo lubię. (serio to Mind mnie zmusiła, sory)
    Nagłówek wyszedł super i w ogóle, tylko tak jak napisali wszyscy - szkoda że to żywcem to samo.
    Odrobina twojej inwencji i dobrego smaku, który niewątpliwie posiadasz, na pewno dodałoby mu oryginalności i uroku.
    Co do sygnaturek...
    Nie rozumiem idei ich tworzenia, ale to już inna sprawa.
    Co do twoich prac:
    1. Jest bardzo fajna, ujmuje mnie kolorystyka. Nie ma się do czego przyczepić.
    2. Tło i kolory fajne - źle dobrane zdjęcia Demi i dodatkowo marnie wycięte. Warto nad tym popracować.
    3. Nie zachwyca. Napis jest troszkę bez wyrazu, tak samo jak kolory... Ja wiem, że pastele to jedno ale bezpłciowe kremy i szarości to nie moja bajka.
    Muszę pochwalić koloryzację, bo jest urocza. Taka ciepła i przyjemna. : )
    Póki co - prace są dobre, masz ogromny potencjał, kwestia tego jak to wykorzystasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są świetne. I te sygnaturki :3. Nie mam żadnych uwag. Pobieram koloryzacje. Mam pytanko do Dorte. Czy, gdy ponownie otworzycie nabór a ja się trochę podszkolę, będę mogła zapisać się po raz drugi? I do Alexandry. Komputer mi się zepsuł (piszę z tabletu) więc notkę dodam najwcześniej jutro, ok? :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak możesz ponownie się zgłosić ;) Każdy zasługuje na 2 szansę!

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)