Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 19 kwietnia 2014

Skyscraper / Devonne

Witajcie w świecie żywych przyjaciele! Tak, tu Martyna - z powrotem. Nie wiem czy kogoś interesowało moje zniknięcie, ale miałam powody i teraz wracam. Długo czekałam na ten moment, na swoją kolejkę. Dużo ćwiczyłam i myślę, że nie jest tak źle jak kiedyś, ponieważ przywracałam system pousuwały mi się niektóre rzeczy, ale w ostatnim momencie coś porobiłam na gimpie i uchwyciłam:

  • Dwa nagłówki
  • Paczkę stocków
Zapraszam do ich pobierania, a jeśli już je sobie przyswoicie, to wspomnijcie o tym w komentarzu :)
Bardzo mi się podoba, jestem z niego dumna, nie wiem na jakim jest poziomie. Nie obchodzi mnie to, ale przyjmę wszystko, krytykę też i nie mówię tego ot tak. Chcę się doskonalić tak jak każdy.

Moje oczko w głowie ;). Jak wyżej - nie obchodzi mnie jego poziom, to moje oczko w głowie. Bardzo mi się podoba. 
I stocki, takie..nie do oceny. Sama się na nie skusiłam, i je wykorzystam ;) Są duże i ładne, przydadzą się. Przy okazji witam wszystkie stażystki, jak i stałe szabloniarki  w tym naszą Mindfreak!
Przyjmę dwa zamówienia - uwaga, tylko nagłówki, szablonów nie robię. Za trzy dni edytuję post i napisze czyje zamówienie przyjmę. Możliwe, że przyjmę 3.
Żegnam was!

20 komentarzy:

  1. Witaj :D. Od razu mówię, że pobieram sobie stocki :). A teraz nagłówki.
    Pierwszy: Jest spoko. Ale mógłby być super ;). Te kwiatuszki troszkę tu nie pasują. Gdybyś użyła jakiś np. krzywych i zrobiła je trochę bardziej zielone (bo ten kolor dominuje na nagłówku) to byłoby super.
    Drugi: Serio, jest dobry. Wszystko do siebie pasuje :D.
    Pozdrawiam i życzę weny do tworzenia :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze. Poprawiłaś się. Widziałam twoje dawne prace, a te są o niebo lepsze. Jestem z ciebie dumna *__* Co mi się rzadko zdarza ale pomijając temat... XD
    Jeśli chodzi o 1 nagłówek: Nie jest on idealny, ale jest bardzo duża poprawa *__* Tylko to krycie stocków. Mogłabyś trochę zmniejszyć a byłoby okey. A jeśli chodzi o wycięcie i tak dalej to jest dobrze :) Tekstury fajne XD. Koloryzacja (jeśli jest w ogóle) jest fajna XD.
    Nagłówek 2: Wiesz co.. rzadko mi się zdarza że nagłówek który w ogóle nie ma krycia stocków mi się podoba. Ale ci się udało mnie przekonać, i podoba mi się, mimo iż nie zmniejszyłaś krycia. :) Napis- niezły ;D trzyma poziom.
    Demi fajnie wycięta ale trochę wystaje poza nagłówek, i wydaję się jakby odstawała, ale pominę ten fakt, bo i tak nagłówek jest świetny.
    Pobieram stocki XD.
    Życzę weny w kolejnym tworzeniu, bo widzę w tobie potencjał. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie pomyślałam o zmniejszeniu krycia, dlatego dziękuję za radę.Od jakiegoś czasu czekałam na pierwszy komentarz i dziękuję Ci naprawdę. Sama widzę wielki postęp z którego się cieszę, na pewno się poprawię następnym razem dzięki twoim i pewnie jeszcze innym radom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy podoba mi się dużo bardziej od drugiego, ładna kolorystyka, nawet te mocno widoczne stocki są fajne xD
    Ale drugi.... Sama Demi i napis ujdą, ale moim zdaniem te stocki zbytnio przyciągają uwagę, grają pierwsze skrzypce, dlatego ten podoba mi się już trochę mniej :)
    Powodzenia dalej xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy ci fajnie wyszedł, drugi natomiast dla mnie trochę zbyt jaskrawy. Ale tylko dla mnie, gdyż nie za bardzo lubię tego typu kolory. Ogólnie to trochę dziwnie wycinasz stocki, zresztą ja też radzę zastosować ci z pierwszego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace bardzo mi się podobają, a szczególnie pierwszy nagłówek :D Drugi spodobał mi się głównie dla tego, ze jest tam moja idolka :) Ogólnie bardzo ładne nagłówki ale jak to już dziewczyny powiedziały-krycie stocków :)

    Vicky xddd

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Devonne,
    bardzo rzadko coś komentuję - a jeśli już to robię to dlatego, że coś mnie zachwyciło lub zupełnie zgorszyło. W twoim przypadku naturalnie mam na myśli to drugie : )
    Zacznę od tego, że bardzo fajnie, że tobie podoba się to co robisz i, że nie obchodzi cię poziom jaki prezentujesz, ale może czas się tym jednak zainteresować? Bo bez przesady dziewczyno, to że ty dyndasz na jakość swojej pracy świadczy tylko i wyłącznie o poziomie tej witryny a mogę się założyć, że nikt nie jest zadowolony z faktu, że mniej lub bardziej, bluzgasz jej pierwsze wrażenie. Jestem tu pierwszy raz i czytając twoją notkę dochodzę do wniosku, że mogę wchodzić częściej aby poprawić sobie humor przeboską komedią w wykonaniu użalających się nad sobą autorek *ups, szczerość boli*.
    Teraz przejdźmy do oceny twoich prac.
    Słuszne uwagi moich poprzedniczek dotyczące krycia stocków - alleluja, że chociaż na to zwróciły uwagę.
    Pierwszy nagłówek ma dziwny kolor i szczerze nie chciałabym wejść na bloga gdzie wszystko będzie tak wspaniale.. zielone.. *sarkazm*
    Kolejną rzeczą jest fakt, że jest on KOMPLETNIE niespójny. Bo co on ma przedstawiać? Gdzie miałabym go twoim zdaniem umieścić?
    Jakaś tancereczka na środku w dość marnej rozdzielczości otoczona... Krzakami i latarniami.
    Łoł.
    Artyzm tej pracy jest tak wysoki że chyba nawet ja go nie rozumiem.
    Brak cytatu czy czegokolwiek co sugerowałoby przesłanie tego nagłówka to już inna kwestia..
    Porozmawiajmy natomiast o tych super-zielonych kreskach które są rozsiane po całej pracy..
    Co one mają symbolizować? Czyżby nowa interpretacja kultu nowoczesności i składnego minimalizmu nad dawną sztuką? No cóż, liczę, że mi wyjaśnisz...
    Nagłówek różowy - nieco lepszy powiem szczerze.
    Teraz wyjaśnij mi natomiast co do tego wszystkiego ma ta klepsydra, hm? Tak tylko się zastanawiam...
    Chwała, jest napis! Teraz zrób jeszcze tak żeby do jego odczytania nie była konieczna lupa! :)
    Ogólnie za dużo się na nim dzieje, no cóż, kwestia gustu.
    Jedyne co jest twoją niezaprzeczalną zaletą to fakt, że bezbłędnie wycinasz postaci - to się chwali, bo nawet lewa Mindfreak tego nie umie XD *sorasy, musiałam XD*
    Dla spójności mogłabyś dorzucić jakąś koloryzację, czy naświetlenie, bo Demi wygląda jak przypadkowo dorzucony element.
    Pracuj, to może coś z tego będzie.
    Wybacz moją jakże sarkastyczną i opryskliwą wypowiedź i nie bulwersuj się - brutalna szczerość to moje drugie imię.
    Pozdrawiam, Ja xX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze się niestety zgodzić. I CO DO WYCINANIA RÓWNIEŻ.

      Usuń
    2. Źle mnie zrozumiałam. Nie mam wylane czy coś. Chodzi o to, iż bez względu na krytykę ta praca mi sie podoba. Dziękuję za uwagi, nie spojrzałam na to z tej strony, tak samo na krycie stocków. Było ostro, ale cieszę się, że powiedziałaś prawdę i tyle. Dziękuję:)

      Usuń
    3. Zrozumiałaś*

      Usuń
    4. Bardzo cieszę się, że przyjęłaś tą krytykę w taki spokojny sposób :) To bardzo dojrzałe i zdrowe podejście.
      Moje opinie często spotykają się z wielkim "oburzeniem", a ty mnie mile zaskoczyłaś.
      Myślę, że po prostu potrzebujesz dobrej inspiracji, bo potencjał masz i to widać. :) Sukcesów. : )

      Usuń
    5. Dziękuję, zwykle tak do tego podchodzę. Mam nadzieję,że masz rację i w następnym nagłówku spróbuję to pokazać..

      Usuń
  8. Witam, witam :D. Nagłówki są ładne. Szczególnie pierwszy. Ma fajne kolory. Ale pamiętaj. Krycie stocków ;D.
    DO AUTOREK:
    Pozwoliłam sobie przestudiować komentarze pod podsumowaniem stażu Zaczarowanej. I pofatygowałam się (brawo ja) by wszystko sprawdzić pod kątem sprawiedliwej oceny. 25 na 30 to dość wysoka poprzeczka. Ale nie w tym rzecz. Staż Marliven oceniałaś bez punktów więc idę dalej. A mianowicie do podsumowania stażu Vicky. I tam dam dam. Vicky uzyskała... 22,5/30, a Zaczarowana 23/30. Vicky przeszła. Wniosek: Zaczarowana otrzymała więcej punktów i została wyrzucona :/. A może by tak jeszcze dalej? Podsumowanie stażu niejakiej Savier. Otrzymała 20 pkt na 30. I została. To samo Katie V. Nie ważne czy podam to w procentach itp. ale każdy wynik będzie jednoznaczny. Zaczarowana miała najwięcej z tych co wymieniałam. One przeszły, a ona nie... Kochane autorki. Nie jest za późno by przyjąć z powrotem Zaczarowaną. Same widziałyście chyba, że się stara. Jej notki były obszerne ;).
    PS. Śliczny nowy szablon główny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie zwróciłam na to wcześniej uwagi. Ale racja. Staż powinien być robiony fair, a nie czy się tak podoba czy nie :/. Zgadzam się całkowicie. Sprawiedliwość musi zwyciężyć :3.

      Usuń
    2. Ale problem w tym, że punkty inaczej się liczyły ponieważ staż zaczarowanej oceniały tylko 2 osoby :)

      Usuń
    3. To nie ma znaczenia. Oblicz sobie procentowo ;). One miały 15 pkt maksymalnie do dania więc wyszło na to samo.

      Usuń
    4. Poza tym tu o punkty chodzi. Jeśli Zaczarowana miała 23, a Katie V 20 to sorry, ale jest to ewidentnie niesprawiedliwe. Zaczarowana miała więcej niż Vicky, którą tak ubóstwiacie! 25 z 30 to około 83.3. Dużo? Raczej tak.

      Usuń
    5. Kurde ludzie dobra... ja tam nie oceniałam zaczarowanej ale powiem jedno od podsumowania Zaczarowanej zmieniła się punktacja :D Teraz liczy się inaczej. Tak przynajmniej powiedziała Dorte :) A do tego tylko dwie osoby ją oceniały bo np. ja nie zdążyłam napisać, marliven nie miała internetu a reszta to nwm. Trudno zrozumieć?

      Usuń
    6. Róbcie jak chcecie. Ja tylko uważam, że pozbywając się Zaczarowanej zaniżacie poziom tej szabloniarni :/. Wybaczcie, ale taka prawda :'(.

      Usuń
    7. Jak to napisała Katie powyżej punktacja się zmieniła bo oceniałyśmy we dwie z Koko!A po za tym uważam ,że blog zaszedł już tak daleko to trzeba podnieść poprzeczkę dostania się tutaj!Spójrzcie na ilość obserwatorów i liczbę wyświetleń!

      I dla sprostowania tu Dorte Love wypoczęta wraca do bloga i nie zamierza go już nigdy opuszczać :D
      Nick znów zmieniony ale to chyba dobrze ;)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)