Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 24 kwietnia 2014

They Don't Know About Us / Katie Verminguez


Siemka.
Po długiej nieobecności powracam!  I zaczynam od nowa, jak zawsze... Oceniajcie.

Pierwsze będą...

ZAMÓWIENIA

Dla Monia

W tym szablonie podobają mi się jedynie te strony, na które kod podała mi Dodo, więc no credit muszę dać :P

Dla Krytyk ant

Możesz mnie zabić bo ten sobie pomyliłam z innym zamówieniem...

Dla Natalii

Tu mi się nagłówek podoba :)

Dla Wiktorii

I właśnie z tym sobie pomyliłam :P

Dla Wera

Dla Violki




Dla Pauliny i Tini Stoessel szablony pojawią się jutro, gdyż nie zdążyłam ich zakończyć :D


SYGNATURY








Podoba mi się tylko ta pierwsza resztę krytykujcie xD
Więcej dziś dla was nie mam, ponieważ nie nadążam za tymi szablonami. Prawie wszystkie zrobiłam dzisiaj xD A jak coś to z aktualizacją posta dodam jakieś nagłówki, bo mam je na osobnym komputerze :D, stocki i takstury też pojawią się jutro.
Pa!
~Katie Verminguez


NIE LUBISZ VIOLETTY NIE ZAGLĄDAJ!
Chyba powinnam dać to gdzieś wyżej xD
PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA!

_____________________________________
(c) Terrible crash
(c) Mau dla isy
(c) Dodo
(c) Krucze szablony

46 komentarzy:

  1. Chciałabym zamówić u ciebie szablon. Nie mam pomysłu jaki dokładnie ma być dlatego chcę się zdać na ciebie.
    1)Amor
    2)http://storyoflove23.blogspot.com/
    3)Zależy mi na jasnych kolorach coś typu czerwieni fioletu i tym podobne
    4)Zdaję się na ciebie... Chciałabym jednak żeby szablon mniej więcej był tak rozbudowany jak ten
    http://i48.tinypic.com/2ykmbr8.png
    5)Nie zależy mi na konkretnych postaciach... Na szablonie chciałabym aby znalazła się zakochana para lub po prostu chłopak i dziewczyna
    6)
    7)"Miłość nie leci z kranu jak woda- nie możesz jej odkręcić i zakręcać kiedy tylko chcesz".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z góry dziękuję, (nawet ja nie podejmiesz się tego zadania).

      Usuń
    2. Niestety odmowa! Brak Buttonu!

      Usuń
    3. Chciałam dodać button gdy otrzymam szablon. Button został dodany

      Usuń
  2. Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!
    Twoje prace są tak piękne! Widać, że zrobiłaś postępy ;)
    A i zdradzisz mi kod na te karty z wzorkiem galxy w 2 zamówieniu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest naprawdę piękny!!!!!!Nie szkodzi, że się pomyliłaś ;d Długo wyczekiwałam twojej notki i jestem szczęśliwa, że to już dziś :)))
    Pzdr.
    Ktytyk ant

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję.
    Jest prześliczny.
    Długo na niego wyczekiwałam ale było warto.
    Pozdro.
    Violka

    OdpowiedzUsuń
  5. Violettka69;*****24 kwietnia 2014 09:39

    Hejka ;******
    Chciałabym do was dołonczyć ale nie mam ani emaila ani gadu gadu wienc piszę tutaj ;333 Mam jedenaście lat (w grudniu, a kąkretnie 24 skoncze 12) i moje imie Bronislava (jak nasz kochany pan prezydencio <333:::)))))))))) .Graphikę tworzę w fotoszopie angielskim chociaż nie znam angielskiego ale to nic ....lolki xxxdddd To muj nagłuwek: http://oi61.tinypic.com/5bcx84.jpg
    Mam
    nadzieje że dostane ten starz .Bardzo mi na nim zależy bo macie tu super i chce tu twożyć bo wyglondacie na zajebiste ziemki jak moje friendski z klasy. jak mnie przyjmiecie to mogem powiedziec wam jak kiedys taka jedna Renia poszla z takim jednym gostkiem na lody xddddd ♥♥ ale się rylysmy z Elwirą♥♥<3333 ;*****
    Pszyjmijcie mnie plissssssssssssssss <33333333 ;333333 ;****************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMFG MOJA BFF <3 LOFKI, JAK JA CIEM KOFAM <3 TYLO CZASÓ MINEŁO JAK ŻEŚMY SIE NIE WIDZIAŁY, CO TAM U CJEBIE? JUSZ 12 LAT SKOŃCZYSZ? O MAJ GASZ, GRATKI :* TA PEWNIE, JESTEŚ PSZYJENTA NA STASZ <3

      Usuń
    2. Super! Jesteś Przyjęta! Tylko że przez cb mi się komp zawiesił. Kończysz w grudniu 12 latek! Kupię ci słowniczek żebyś mogła się douczyć :P

      Usuń
    3. gratulacje! ♥ zazdroszczę nowego nabytku :///

      Usuń
    4. To troll, nie? o.O Powiedzcie, że to troll...

      Usuń
    5. Oczywiście, że tak :D

      Usuń
    6. Komentarz został dodany na potrzeby pracy psychologicznej o zachowaniu szabloniarek na ich terenie. Dziękuję za udział.

      Usuń
  6. MIND OCENIA
    OBIEKTYWNIE (może być źle)
    Pierwsze zamówienie: skąd te kolory? Chodzi mi o tło... Nie wiem, jeżeli wymagała go zamawiająca to mogłaś chociaż pokoloryzować nagłówek... CSS wydaje się mi być mimo wszystko ubogi. Trochę za wąskie kolumny boczne, ale to już według uznania.
    Drugie zamówienie: Jak wyżej. Skąd do jasnej ciasnej to czarne tło? Jakoś nie rozumiem... Mogłaś dać czarno-biały nagłówek i byłoby git, a teraz to jest takie niedopasowane.. Reszta nawet ok, chociaż przyczepie się do zbyt dużych kart i źle wtopionego nagłówka. Te karty takie duże... bo co? Tak chyba nie chciał zamawiający, a to zajmuje dużo miejsca. Teraz liczy się chyba zwięzłość szablonu...
    Trzecie zamówienie: nagłówek jest ok. Tło nawet pasuje, yaaay! Przyczepię się do kolorów kart po najechaniu, zielonych linków i żółtych tytułów. Skąd ty bierzesz takie dopasowania kolorów? Staraj się dobierać pasujące do siebie odcienie, nawet jednego koloru. Ładniej wyglądałyby nawet takiego samego koloru jak tekst niż takie.
    Czwarte zamówienie: i to mi się podoba. Nagłówek w miarę, CSS jest w porządku (nareszcie dobra kolorystyka!) Tylko ten napis na nagłówku, dziwna czcionka. Wybrałabym bardziej prostą, ale na 'w skrzydłach' bym zostawiła.
    Piąte zamówienie: nieestetycznie wycięta Martina. Dziwnie wygląda przez to. Obie mogły być bliżej siebie, a napis bardziej obok. Teraz szablon wydaje się taki masakrycznie pusty. Oprócz nieczytelnej czcionki kart reszta ujdzie.
    Szóste zamówienie: Podniosłabym kolumny w górę, żeby zakryły dziwne wtopienie nagłówka. Wiem, że efekt urwanego w pewnym miejscu nagłówka jest modny, ale chyba nie w takim wydaniu.... Poza tym po lewej stronie jest fragment niewymazany, obok posta. Dziwnie wygląda.Leoś ma uciętą głowę. Sygnatury oprócz dwóch ostatnich wyszły Ci nawet całkiem nieźle :D W tych ostatnich za bardzo widać krawędzie między modelką a tłem, powinny być one bardziej wtopione :D


    Poświęcaj swoim pracom więcej czasu, a na pewno będą lepsze. (PS: Nie obrażaj się, mam nadzieję, że cenisz krytykę :D)

    Pozdrawiam
    Mind xx

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Amor
    2.odnienawiscipomilosc-rose-sliczna.blogspot.com
    3.Od nienawiści po miłość~Leonetta
    4.Kolor jasny zielony
    5.zdjęcia Violetty i Leona tło z różami lub z czymś podobnym
    6.Zaokrąglone rogi i po lewej stronie kolumna
    Z góry dziękuję!
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  8. Wytłumaczysz mi jak dodać ten nagłówek na bloga bo jakoś nie zrozumiałam z instrukcji

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny szablon dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Amor
    2.http://niepelnosprawna-dziewczyna.blogspot.com/
    3."Kto nie ma odwagi do marzeń,nie będzie miał siły do walki"
    4.kolory jasne(oprócz różowego),z odcieniami ciemnego
    5.zdjęcia :Ashley Benson, Steven R. McQueen ,Cody Christian(Ashley żeby była na środku,a z facetó jeden z jednej strony a drugi z drugiej )
    6.Nie mam pomysłu na koncepcję,zdaje się na Ciebie :)
    Z góry bardzo dziękuję :)
    mój kontakt: Canella199@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy dodasz te szablony ? :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj przepraszam cię ale chyba w następnej notce, albo tak w piątek. Poinformuję cię jak dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Amor
    2. http://violettamoimnatchnieniem.blogspot.no/
    3. Różowy. :) Miałabym prośbę... Tm gdzie piszę post chciałabym mieć białe :)
    4. Kolumny po prawej z lekkim zaokrągleniem
    5. z Violettą i Leonem
    6. ~~~~
    7.Przyjaźń często kończy się miłością, ale miłość przyjaźnią nigdy.
    Jakbyś przyjęła zamówienie byłabym wdzięczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak robisz te Violettową czcionkę? xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz szablon tylko z Violettą ?Czy mam u kogos innego zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym złożyć u ciebie zamówienie :)
    1. Amor
    2. http://fedemila-nowa-historia.blogspot.com/?m=1
    3. Myślę o coś w odcieniach granatu, niebieskiego, trochę bieli i czerni :)
    4. Układ prawostronny
    5. Z Fedemiłą. Czyli Federico i Ludmila z serialu Violetta
    6. Zdjęć nie daje liczę na ciebie.
    7. No hay nada que no puedes consequir
    Dziękuję bardzo i mam nadzieje ze przyjmiesz moje zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Skąd masz Violettową czcionkę?

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli można to szablon z leonetty

    OdpowiedzUsuń
  20. Pobieram ten różowy szablon z Vilu i Leonem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pobieram szablon z Violą i leonem napis "miłość jest cicha"

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)