Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 25 marca 2014

We are the champions!/Alexandra R.


Hej!

Witajcie w kolejnej notce. Dziś przychodzę do was z zamówieniem, 3 (w sumie 4) nagłówkami i koloryzacjami. Tytuł notki jest taki jaki jest nie bez powodu. Uporałam się z CSS'em i poznałam tajniki pakowania koloryzacji i w pewnym stopniu opanowałam nową technikę robienia nagłówków, jeżeli niedługo uda mi się zrobić tekstury to będę na prawdę z siebie dumna. Nie przedłużając oto moje prace.

  • koloryzacje:






  • nagłówki:


Kredyt: {klik
 Szczerze mówiąc myślałam, że wyjdzie lepiej :/ Ale nie jest źle :)

Kredyty: {klik} {klik} {klik}

Z tego jestem zadowolona. Chociaż jest chyba trochę za dużo tekstu, ale nie wiedziałam jak to inaczej zrobić :/



pobierz
Kredyty: {klik} {klik}
 Jeden nagłówek w dwóch odsłonach. Nie mogłam się zdecydować, który lepiej wygląda xd. A wy jak sądzicie? W obydwóch odsłonach mi się bardzo podoba :)

  • zamówienie dla viola castio 
Kredyt: {klik}
Nagłówek mi się podoba, z CSS'em już gorzej. Jeżeli tobie się nie spodoba mów śmiało! Postaram się poprawić. A jeśli ci się podoba, to też powiedz. :D Pamiętaj o zamieszczeniu buttonu szabloniarni na swoim blogu!

Na dzisiaj to by było na tyle. Liczę na szczerą opinię lub krytykę w komentarzu.
Przyjmę max 2 zamówienia, jeśli takie będą :)

Edit: Ludzie proszę was! Dla was to tylko moment- dodać jeden komentarz, a dla mnie to na prawdę ważne! Czy wymagam za wiele?

9 komentarzy:

  1. Gratuluję ;D. Też nie ogarniam tekstur. Piona! Jak się z nimi zapoznasz daj znać ;). Pierwszy nagłówek jest tak bosko-ślicznie-cudowny, że nie wiem. Genialny <3. Pewnie ślicznie wyglądałby jako szablon. Drugi tak samo. Jeśli chodzi o 3 to jestem za wersją nr. 1 :*. Szablon jest ładnym, ale ma troszkę niedociągnięć. Np. nie wiem czy zauważyłaś, ale nie wymazałaś go na dole (albo ścina, bo jest za duży ;)). I mogłaś użyć mocniejszej koloryzacji ;).
    Pozdrawiam ~ Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że dobra robota.. :3 Podobają mi się twoje nagłówki. Pierwszy jest naprawdę za przeproszeniem zajebisty, jak to się wyrażę, ACZKOLWIEK nie zmniejszyłaś krycia stocków, jednakże teraz bardzo ładnie to wygląda. Jeśli chodzi o 2 nagłówek, on mi się najbardziej podoba. Mój faworyt XD. A co do ostatniego nagłówka to uważam, że nr. 1 jest najlepszy <3 Szablon też jest świetny, jednak potrzebuję paru poprawek.
    Pozdro. Marliven.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podoba nagłówek w dwóch odsłonach.
    Jest prześliczny. I nie martw się o tekst, ten nagłówek jest bardzo ale to bardzo prześliczny.
    Pozdro.
    Violka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram koloryzacje :D
    Hasło pisać tu, czy jak?
    Napisze, żeby nie było :O
    graphic

    I teraz tak:

    Najbardziej podoba mi się 2. W ogóle masz śliczne stocki, ładnie je ze sobą łączysz :D Całość jest przepiękna. Postacie też są w dobrych miejscach... Myślę, że nie ma się do czego przyczepić :x
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mogłabyś powiedzieć mi kim jest dziewczyna z nagłówków nr. 1 i 2? Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia >.<
      Mam je z paczek stocków. Mogę ci podesłać na e-mail te stocki :)

      P.s.: Piona za tektury!
      P.s.2: Dziękuję za krytykę w poprzednim komentarzu :))

      Usuń
    2. Dzięki. Byłabym wdzięczna ;D. E-mail: gone.diana.landris@gmail.com

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)