Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 23 marca 2014

She Looks So Perfect /Koko

UWAGA#1 NABÓR ZOSTAŁ OTWARTY! ZAPRASZAM DO WYSYŁANIA ZGŁOSZEŃ :)

Hejjo! Wróciłam już z urlopu, który dosyć sporo trwał. Jak widać - zmieniłam nick z 'Lilly♥' na 'Koko'.  Mam nadzieję, że przez to nie będzie problemów. Ogólnie rzecz biorąc przez ten czas wszystko sobie poukładałam, załatwiłam. Nawet podciągnęłam oceny w szkole. Nie będę już przedłużać, dziś przygotowałam dla Was; 
- Dwa nagłówki.
- Dwie koloryzacje.

(Tak skromnie hahaha)

UWAGA#2 OD DZIŚ JEST HASŁO, CZYLI; KIEDY JUŻ POBRAŁEŚ DANĄ RZECZ. GDY CHCESZ PRZENIEŚĆ NA PULPIT OWĄ PACZKĘ - MUSISZ WPISAĆ HASŁO, KTÓRE ZNAJDUJE SIĘ W REGULAMINIE!!! DO SZABLONÓW SĄ INNE, DO DODATKÓW TAK SAMO. PROPONUJE WIĘC UWAŻNIE PRZECZYTAĆ REGULAMIN!!!

+  zapraszam na sam dół gdzie znajdzie się podsumowanie stażu Vicky.

Nagłówek #One



Ma inny format, niż zawsze robiłam. 
Jestem baardzo z niego zadowolona bo Nina! ♥ 
Ja Wam mówię ona mi się nigdy nie znudzi hahahah.

Nagłówek #Two


 Luke (5SOS) *-* 
Jest parę w nim niedociągnięć, 
jednak mimo to sądzę podobnie co w poprzednim. hihihi.



Koloryzacja #One


Koloryzacja #Two


To tyle moi kochani. 

Co do zamówień przyjmę WYBRANE, 
OD RAZU NAPISZĘ - NIE PRZYJMUJĘ Z VIOLETTĄ I OSOBY Z TEGO SERIALU.  

i zapraszam do głosowania na ankiecie 'Z kim ma być notka tematyczna na kwiecień?' Zgadza się, tym razem mi ona przypada. Z czego się jaram, hahah. xx



PODSUMOWANIE STAŻU VICKY:


Katie V
A więc... Twoje prace od początku przypadły mi do gustu. Szczegulnie Grafika. Podziwiam cię za to że udaje ci się dobrze wycinać postacie. Nad Css'em radzę jeszcze troszkę popracować...jest dobrze ale może byc jeszcze lepiej
Ocena 8/10

Dorte Love
a więc:Vicky jest jedną ze stażystek o wspaniałej wyobraźni i pasji.Jej szablony mają wszystko.Najbardziej podobają mi się koloryzacje.Nad CSS musisz jeszcze popracować.Jednak twoje prace są na dużym plusssieee:)
Ocena : 8/10

Koko 
  No to tak ogólnie uwielbiam twoje prace. Podoba mi się bardzo ich kolorystyka. Do css nie będę się wypowiadać, bo nie znam się na nich. Jedyne mogę się przeczepić to do tego, że jesteś już na innej szablonarnii. Co mnie bardzo zraziło, boję się, że nie poradzisz sobie w dwóch miejscach naraz.
Ocena: 6,5/10

Suma uzyskanych punktów: 22,5/30p Gratulacje Vicky zostajesz z nami!





13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Vicky z nami zostaje. Jej grafika jest naprawdę dobra. Co do prac Koko. Pierwszy nagłówek - cudo. Drugi zostawia sobie trochę do życzenia, ale nie jest źle. Pobieram 2 koloryzację.
    Pozdro, Zaczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy komentarz zostanie opublikowany gdyż nie wszystkie zawsze są ale warto spróbować.
    Pierwszy nagłóweczek- jest ładny, ale dopracowałabym tutaj więcej szczegółów. Np. koloryzacja mogłaby być bardziej jednolita. Kiedy wymazujesz modelkę zmniejsz gumnkę na mniejsze krycie i pomasz jeszcze troszkę tam gdzie są te drzewa. Dawaj też więcej stock'ów, które upiększą twoją pracę.
    Nagłówek 2- Hm...postracie są trochę niestarannie wycuięte. Tutaj koloryzacja jest naprawdę dobra, dawaj więcej textur i łącz je ze sobą na różne sposoby ;)

    Co do koloryzacji bardzo mi się podobają i nie mam zastrzeżeń. Cieszę się, że Vicky przechodzi ze stażu i zostaje na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym złożyć zamówienie na szblon
    1. Amor
    2.http://infinite-harrystylesfanfic.blogspot.com/
    3. niebieska, ciemno-niebieska ogólnie odcienie niebieskiego
    4. Zostawiam to tobie, puść się w wodze fantazji
    5. Jade Thirwall i Harry Styles
    6. Co do zdjęć nie mogłam się zdecydować więc dam do wyboru. Dodasz te które dla ciebie będzie bardziej pasowało
    https://wars-stars.pl/files/stars/c49a1a071915ab83b2e35860bf083d41d76c658al.jpg
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/dc/f7/b6/dcf7b647965acc1fb529e7f4c66cfe28.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-CHEYp5J0838/UWAw5hlQYMI/AAAAAAAAACg/279IoE7f9kU/s1600/tumblr_mijmmsc3yy1ru1ygqo1_500.jpg
    http://25.media.tumblr.com/11b4f80b85ea1c5bb7970ffc1b431471/tumblr_mugm4lnI2x1silc1oo1_500.jpg
    7. Chciałabym aby były dwa cytaty pierwszy po stronie Jade
    ,,It's the green in his eyes that helps me see the future
    Fingerprints that leave me covered for days''
    a drugi po stronie Hazzy
    ,,You and I
    We don't wanna be like them
    We can make it 'till the end
    Nothing can come between
    You and I
    Not even the Gods above
    Can seperate the two of us''
    Mam nadzieję ze przyjmiesz, z góry dziękuję :*
    Pierwszy nagłówek-zakochałam się ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie, jakbym ściągnęła koloryzacje, to jak je "dać" na Gimp'a?
    Mam nadzieję, że pomożecie... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Musisz zapisać koloryzację na pulpicie
      2. W Gimpie wejdź w zakładkę Kolory
      3. Wybierz krzywe
      4. Klikasz na taką strzałkę, w prawym górnym rogu.
      5. Tam klikasz "Importuj ustawienia z pliku..."
      6. I wybierasz koloryzację zapisaną na pulpicie.
      :)

      Usuń
    2. Odpowiedz pisałam wyżej ;).

      Usuń
    3. Ups. Nie zauważyłam, że jest już odpowiedz :P.

      Usuń
    4. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że mi się w końcu uda! ♥

      Usuń
  5. hasło:amor
    link:http://love-will-remember-naxi.blogspot.com/
    kolorystyka: biały,szary
    układ:lewostronny
    postacie: Naty i maxi z serialu violetta 2
    obrazki wybierz sama ufam ci
    napis na szablonie:love will remember-naxi

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)