Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 24 lutego 2014

Życie jest małą ściemniarą, plącze nam nogi i mówi " Idź" / Katie Verminguez




"...Życie jest małą ściemniarą, 
wróblicą, wygą, cwaniarą.
Plącze nam nogi i mówi idź!
Nie wierz, nie ufaj mi!
Życie jest małą ściemniarą, 
francą, wróblicą, cwaniarą.
Plącze nam nogi i mówi idź! ..."

Hola!

To znowu ja... tak ta najgorsza Katie Verminguez. Jak widzicie użyłam swojego pełnego loginu, ponieważ tak się cieszę że skaczę po łóżku. Chociaż mam wiele powodów do zmartwień... to stąd ten tytuł. Ale nie będę was zanudzać moim życiem. Mam tu dla was:
  • 2 szablony
  • 2 wolne nagłówki
  • Kod CSS

Zamówienie dla Tini
(aby pobrać kilknij na obrazek)

Chciałam kolor różowy, ale po koloryzacji stał się kremowym :( Może mnie nie zabijesz ...
I tym właśnie szablonem się jaram. Wreszcie odkryłam magię transformacji :-P

Zamówienie dla Jewel



No i następny kremowy :P Tego robiłam gdzieś tydzień temu, i nie znałam jeszcze tej magii css jak w poprzednim. Przepraszam że nie użyłam tamtych zdjęć. Jak chcesz mnie zabić to jest kolejka xD

Teraz przejdę do nagłówków :P Nie wiem czy wam się spodobają...




To teraz kod css na takie efekty w poście jak w pierwszym szablonie.
Edit: Pomyliłam kody xD
.post-body img {
border-radius: 0px;
transition:all 9s;
-moz-transition:all 9s; /* Firefox 4 */
-webkit-transition:all 9s; /* Safari i Chrome */
-o-transition:all 9s; /* Opera */
}

.post-body img:hover {
border-radius: 90px;
}

Możecie oczywiście zmieniać wartości :P

No to chyba tyle... Przyjmę 3/4 zamówienia. :P
Zostaję z wami!!! Taki mam zaciesz :P


Przyjmuję zamówienia:












23 komentarze:

  1. Śliczne szablony, twój CSS- świetny!
    Może nie znam się na kodach, ale uważam, że zrobiłaś diametralne postępy! ^^
    Piosenka z "Wkręconych"-kocham ją! :D
    Życzę dużo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i boski.
    Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko mam problem z umieszczeniem tego. Możesz pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co stanowi ten problem?~ KatieV.

      Usuń
    2. A co stanowi ten problem?~ KatieV.

      Usuń
    3. a jaki masz problem dokładniej?

      Usuń
    4. Nie potrafię ściągnąć i zamieścić

      Usuń
    5. Pokazuje mi się coś takiego:
      Zapisanie szablonu nie powiodło się.

      Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:

      Usuń
    6. Mi spokojnie wgrało :) To nie wiem co może być źle... Napisz na moje gg.45781246 , jeśli dalej nie chce ci się wgrać, a jeżeli nie wiesz jak to zrobić to zapraszam na http://grafika-tu-i-tam.blogspot.com/p/hey-tu-dowiecie-sie-jak-wgrac-szablon.html Myślę że pomogłam... ~ katie Verminguez

      Usuń
    7. To nie wiem o co chodzi... Chyba to że mna coś nie tak... :) Spróbuje jeszcze raz

      Usuń
    8. Już mi się udało :)
      Jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
  4. Mogę wiedzieć w czym robisz grafikę? Bo jeśli w PS to radzę używać koloryzacji, a jeśli z gimpie to rób takie fekty jak krzywe. Będzie to dawało lepszy efekt do pracy. Kody css są bardzo fajne i pomysłowe aczkolwiek nad grafiką jeszcze musisz popracować trochę. Radziłabym dawać więcej stock'ów.
    Ten z Niną jak dla mnie najlepszy :D
    Czekam na kolejne noteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że się poprawiłaś!
    Szczególnie podoba mi się drugi nagłówek, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli to tekst z Violetty Como Quieres to nie lepiej brzmi: Jeśli chcesz żebym cię kochała, a kocham cię, a ty, nie chcesz żebym cię kochała tak jak chcę cię kochać <- to jest moje tłumaczenie tej piosenki :-* przyjmuję~ katie V.

    OdpowiedzUsuń
  7. Heard
    Blog na którym ma znaleźć się szablon http://milosczwyciezywszystko-leonetta.blogspot.com/
    Na szablonie chcę aby znaleźli się Violetta, Leon, Francesca, Diego, Ludmiła, Federico , (zdjęcia możesz wybrać sama aczkolwiek jeśli sprawia to problem to mogę podać linki)
    Chce aby na szablonie były 2 kolumny a nagłówek był na środku aczkolwiek , chcę aby po najechaniu kursorem na zdjęcie ono się powiększyło
    Szablon ma być koloru błękitnego
    napis na szablonie Never lose hope (mam nadzieję że przyjmiesz zamówienie)

    pozdrawiam :
    Lola

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne szablony !

    OdpowiedzUsuń
  10. Hasło : Heard
    Blog a którym ma być szablon to: viola-stajesieodwazniejsza.blogspot.com
    Na tym szablonie ma byc viola i leon
    kolor: na pewno ma ją być jaskrawe kolory
    Jaki napis to ja nie wiem może niech będzie taki:
    Miłość jest cicha
    No i to tyle.
    Bardzo mi się te szablony podobają.
    Przyjmiesz zamówienie?
    Violka

    OdpowiedzUsuń
  11. Heard
    Pierwszy raz zamawiam szablon, więc napisz co mam jeszcze dopisać. Bardzo zależy mi na nim. <3 Szablon zamawiam na bloga http://leonetta-po-drugiej-stronie-lustra.blogspot.com/ Ma być na nim tytuł i napis: Powiedz mi, że ty bijesz dla mnie.
    Chcę aby szablon był w ciemnych kolorach, żeby miło się czytało. Aby na nagłówku była Leonetta. Układ niech będzie taki jak na tym blogu http://leon-i-violetta-niebezpieczna-milosc.blogspot.com/ Możesz dodać jeszcze różne cytaty po angielsku. I żeby zdjęcia się rozwijaly tak jak na powyższym blogu, żeby strony itp. się też tak ruszały, coś takiego nie wiem jak to nazwać ale pewnie się domyślasz. Zdjęcia na nagłówek możesz sama wybrać. Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, bo jest to dla mnie naprawdę ważne, ponieważ dopiero zaczynam i chcę aby więcej osób czytało mnie.
    Tinistas

    OdpowiedzUsuń
  12. Heard
    Blog na którym ma być szablon to: leonettau.blogspot.com
    Na tym szablonie niech będzie viola i leon, fede i lu.
    kolor: róż z fioletem
    napis: Jestem zakręcona z miłości...
    Fajnie robisz te szablony.
    Pozdrawiam:
    Fran

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)