Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 22 lutego 2014

Dile que si+Podsumowania staży Savier i Katie V/Trixie Verdass

Hey Kochani!

Jak mija weekend??

Mi tak sobie;/Rodzice mają dziś gości więc mam troszkę czasu dla siebie.Plan dzisiejszej notki:
  • 4 zamówienia
  • paczka textur
  • Podsumowanie staży Savier i Katie V


Zamówienie dla Nucia Comello
http://trixie134.deviantart.com/art/Nucia-Comello-435713514
Kółeczka są zrobione w HTML.Cały kod masz w pliku rar w ,,Instrukcja"

Zamówienie dla Cherry Marano
http://trixie134.deviantart.com/art/Cherry-Marano-435708495
Kolor niebieski.Myślałam o bardziej mocnym jednak nie wychodził wtedy niebieski;/


Zamówienie dla Nicky
http://trixie134.deviantart.com/art/Nicky-435713217
Podoba mi się tu koloryzacja.Użyłam dwóch ale efekt jest chyba niezły ;)
Mój podpis jest w takim kółku.Jeśli nie chcesz aby tam był musisz napisać swój text w gadżecie Text2 w układzie .


Zamówienie dla Martina Stoessel
http://trixie134.deviantart.com/art/Martina-Stoessel-435888321
Fiolet ah mój ulubiony kolor.Mam nadzieję ,że zamówienie ci się podoba.


Paczka Textur
http://trixie134.deviantart.com/art/4-Textures-by-Trixie-Verdass-435887942?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=1


Podsumowanie staży

Jury:
Trixie Verdass
Panna Verdas
Lilly

1.Ocena pisemna.
2.Ocena w skali 1/10
Aby się do nas dostać trzeba uzyskać 20p na 30p

Podsumowanie stażu Savier

Panna Verdas:
1.Widać, że dziewczyna się stara i z każdą notką się poprawia. Wprawdzie musi jeszcze popracować ( zresztą jak każdy z nas) . Myślę, że powinnaś skupić się w pierwszej kolejności na wtapianiu nagłówka ;) Mogłabyś trochę urozmaicić kody, których używasz. Za to wielki plus za wycinanie postaci. Pracuj dalej !
2.Ocena:7/10 

Lilly:

1. Więc tak, moim zdaniem powinnaś używać ładniejszych czcionek, to raz. Więcej tekstur i uważaj, aby nie robić jednolitych kolorów nagłówków. Bo to tak źle wygląda. Tak to moim zdaniem są dobre twoje prace. Css są świetne.
2. daję Ci 5/10.

Trixie Verdass

1.Pierwsze co się rzuca w oczka to rozpikselowane postacie.Postaraj się na to uważać.Nie miej mi za złe ale muszę wypomnieć ci koloryzacje.Używaj mocniejszych lub mieszaj kilka ze sobą.Wtedy będzie super.Musisz popracować jeszcze nad CSS bo nie jest do końca dopracowany.

2.Ocena 8/10

Suma 20/30p  Savier Zostaje z nami!!

Katie V

Panna Verdas:

 
1.Od samego początku w Twoich pracach w oczy rzuca się kolor! Chyba zawsze jest jaskrawy, a postacie słabo wycięte jednak poza tym jest całkiem spoko. Wspomne też iż uważam, że używasz fajnych kodów.

2.Ocena 7/10

Lilly
 
1. Najbardziej w twoich szablonach podobają mi się; css, kolorystyka(która trochę jest rażąca w oczy) i napisy. Co mi się nie podoba? To, to, że nie używasz kilku tekstur, mam takie przynajmniej wrażenie. I jak wycinasz postacie, gdzie nie gdzie są przycięte w złych miejscach(ale przymykam na to oko). Wkurza mnie tylko, że używasz cały czas tą samą kolorystykę.
2. Hm... myślę, że sprawiedliwą oceną byłoby; 6,5/10


Trixie Verdass
1.Kolorystyka w twoich pracach jak już wypomniały to dziewczyny jest dość rażąca.Postaraj się troszkę zmniejszać światło w pracach.Ucz się wymazywać dobrze postacie!Muszę cię pochwalić za CSS jest naprawdę fajny.Pamiętaj , że Nauka czyni Mistrza!

2.Ocena 6,5/10

Suma uzyskanych punktów : 20/30p Katie V zostaje z nami

Jako właścicielka Bloga udzielam pochwały za pomyślne przejście stażu ;)

Dziś NABÓR ZOSTAJE PONOWNIE OTWARTY!

Przyjmę max 2-3 osoby!

Do następnej notki

Trixie Verdass

19 komentarzy:

  1. O matko ledwo co xD Dzięki za rady :P I mam takie pytanko... czy tu kolory są dobre??----->http://pl.tinypic.com/m/i3a1jo/4 czy http://pl.tinypic.com/m/i3a1k0/4 ???? Matko jak się jaram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + pobiorę sobie teksturki :P Wczoraj się nauczyłam je robić xD XD XD :P Jaka ja zacofana ;)

      Usuń
    2. Koloryzacja nie jest zbyt dobra.Właściwie to jej nie widać.Może zmieszaj kilka ze sobą ;)

      Usuń
  2. Witaj!
    Świetne szablony :)
    I mam pytanie wykonałabyś szablon dla mnie?
    1. Heart.
    2. http://all-you-need-iss-love.blogspot.com/
    3. Jasne, żywe kolory.
    4. Po lewej.
    5. Louis Tomlinson oraz Lodovica Comello.
    6. http://i2.pinger.pl/pgr137/75d8cece0011aa1850b28745/-Louis-Tomlinson-Teen-Vogue-2012-one-direction-32701043-1095-1500.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/-IMWIvuEbK4U/UPKOaJqrr7I/AAAAAAAABcA/D8GX8FlRXHQ/s1600/Louis-Tomlinson-Fabulous-Magazine-2012-one-direction-32323642-1365-1600.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-aevqiajW2q0/UYY1enj4ikI/AAAAAAAAAVY/10fhyo5yjfg/s1600/Louis+Tomlinson+Louis.png

    http://3.bp.blogspot.com/-27Y4FKog-kY/Uh28-0bYCWI/AAAAAAAACTE/Qbp7mNWRhb0/s1600/lodovica-comello-photoshoot1.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-5UEajf1FQks/Ur7W7IiVzSI/AAAAAAAADT4/46SbAnTnAZk/s1600/Lodovica_Comello_phGianluigiDiNapoli-2529-853x1280.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-c4L3_Cqugmo/Up9kViS6jiI/AAAAAAAACZI/b2zTaFJm9Qw/s1600/lodovica-comello-photoshoot4.jpg

    Oczywiście nie obrażę się i masz moje pozwolenie na zmianę zdjęć w razie czego ;***
    7. Otro dia mas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie śmiałabym odmówić zamówienia z Lodovicą ;)

      Usuń
  3. Ojejku !!!!!!! *-*
    Jakie to jest piękne !!!
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję !!! <3333
    Naprawdę bardzo podoba mi się szablon !!! ;**
    I poradziłam sobie z tymi kółeczkami + dzięki za instrukcję ! ♥
    Ojejku ale się cieszę !! <333
    Naprawdę bardzo dziękuję <3333

    Savier i Katie się dostały !!!! <3333
    Świetnie !!! ♥

    Pozostałe szablony są również śliczne !! <333
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ;*

    Nucia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłam link bloga. Poprawny link to:
    http://otrodia-mas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję jest śliczny ;* Robisz piękne szablony,bardzo podoba mi się nagłówek; )

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka, pobieram szablon dla Nicky bo ona mnie oto poprosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile zamówień przyjmujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne szablony + pobieram tekstury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A więc tak:
    Szablon 1...
    Ładny graficznie i ogólnie też mi się nawet podoba, ale jedno przykuwa moją uwagę. Jaskrawy kolor zieleni przy napisie "autor" Skąd taki pomysł? Ogólnie napisu zbytnio nie widać na tym szablonie, jest mało czytelny.
    Szablon 2
    Ten mi się najbardziej podoba, nie wiem czy zauważyłaś...ale w prawie każdej postaci którą wytniesz przy tak jakby jej "obramowaniu" są takie niedomazania, przez co to trochę nierealistycznie wygląda. ;)
    Szablon 3 Po co dawałaś dwa twoje podpisy? Jeden z tym kułku a drugi na graficznym szablonie. Szkoda, ze nagłówek nie jest wymazany pod spodem. Dałoby to lepszy efekt.
    Szablon 4
    To też się tyczy innych szablonów. Fajnie by było gdybyś na screenie pokazywała jakie są karty po najechaqniu myszką. ;) Ten szablon mi się podoba.

    Czekam na kolejne notki i cieszę się, że dziewczyny zostały z wami na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pełna podziwu szablonów, wyglądają naprawdę bosko! Ale mam takie małe pytanie...czy zrobiłabyś dla mnie???
    1. Heart.
    2. http://austin-and-ally-crazy-story.blogspot.com/
    3. Pastelowy róż, biel, jasny lawendowy.
    4. W tym punkcie jest mi obojętnie. Zdaje się na Ciebie.
    5. Austin & Ally (tylko tytułowe postacie).
    6. Fotki...
    C:\Users\Nicole\Pictures\dom\emea_aua_img_char_character_ally_2_2.jpg

    C:\Users\Nicole\Pictures\dom\austin-and-ally_031_600x800.jpg

    C:\Users\Nicole\Pictures\Niki\Austin i ally\książka\tumblr_my0n1hyZx81r34w1wo1_500.jpg

    C:\Users\Nicole\Pictures\z15145139Q,Austin-i-Ally--Laura-Marano--Ross-Lynch.jpg

    http://static.wixstatic.com/media/ac9f7e_b3c47f3c6ada90254f05d910ccd556f4.png_srz_285_165_85_22_0.50_1.20_0.00_png_srz

    C:\Users\Nicole\Pictures\0fa2f636002b51e55143813c.png

    C:\Users\Nicole\Pictures\Niki\Gimp\Tekstury\69063952.jpg

    C:\Users\Nicole\Pictures\tumblr_lm3pnnnTTo1qaactho1_500.jpg

    7. Austin & Ally - I'm crazy it’s true, crazy for you...
    Mam nadzieję że przyjmiesz zamówienie...
    Z góry dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie wielkie wielkie dzięki!!!
      Nie mogę sie już doczekać!!!
      ^.^

      Usuń
  11. Hejo. Ja również proszę o szablon ^^

    1. Heart
    2. http://leon-and-fede.blogspot.com/
    3. Najlepiej pastelowe kolory. Coś od róży, fioletu lub niebieskiego.
    4. Hmm... Może po prawej. I jeżeli można, to chciałabym żeby zdjecia które dodam w postach były w ramkach (To tylko takie moje wymaganie, nie ważne :D)
    5. Serial Violetta ^^
    6. Hmm.. Chce żeby były 3 zdjecia - Violetta, Leon i Fede. Jakie będą, twoja sprawa :)
    7. Podemos pintar, colores al alma...
    Z góry dzięki, ale nie wiem czy się zgodzisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG autorka jednego z moich ulubionych blogów zamawia u mnie?Oczywiście ,że przyjmuje ;)

      Usuń
  12. Witaj ~!
    [Jeśli nie lubisz ostrej krytyki to tego po prostu nie czytaj, a usuń ten komentarz]
    Szablon nr. 1 - Co mi się nie podoba? Obrazki są źle wygumowane i mają złe proporcje. Tekstury ładnie potrafisz dodać i tutaj masz u mnie plus. Zastanów się czy kolory jakie dodałaś do nagłówka pasują do CSS. No, bo jak może być niebiesko-brązowy nagłówek, a tu nagle ZIELONY napis "Autor" ? o.O Podobają mi się tutaj chyba tylko kółka po prawej stronie.
    Szablon nr.2 - źle wycięty nagłówek >.< Albo tak ma być, ale jeśli ta druga opcja to to w ogóle nie pasuje! Złe proporcje co do osoby Austina Moon'a. Tekstury mi się tutaj nie podobają >.< Nwm czemu, ale po prostu.. Klapa. Ten szablon w ogóle mi się nie podoba. Jest według mnie z tych wszystkich jest najgorszy.
    Szablon nr.3 - Mój faworyt! *Q* Te kolorki i wgl ^.^ Mam dwie rzeczy, które mi się nie podobają: kółko z napisem "By Tixie Verdass" i... Martina ma złe proporcje chyba wiesz o co mi chodzi...
    Reszta mi się podoba ;-)
    Szablon nr.4 - Ten szablon też mi się podoba, ale znów mam "ale" Nie wystarczy gdyby na szablonie było dwoje głównych bohaterów? Nie lubię szablonów z kilkoma postaciami. Chyba wystarczą tylko dwie nie sądzisz? Reszta mi się podoba *_*

    Mam nadzieję, że komentarz ciebie nie zraził i weźmiesz sobie moje uwagi do serca lub... Możesz je mieć w dupie, bo mówiąc szczerze sama nie umiem dobrze robić szablonów, ale wiesz :D Lubię pomagać
    Pozdrawiam, Sama ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)