Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 28 lutego 2014

A lot has changed/Marliven

Na początek taki nagłówek na zachętę spojrzenia w inne nagłówki, stocki i tekstury. 


Hej, jestem nową stażystką na tym blogu.
Witam was serdecznie. Jestem Marliven. Chcę powiedzieć, że w czasie stażu będę przyjmowała zamówienia, robiła nagłówki wolne i szablony wolne i ewentualnie stocki, lub tekstury. 
Mam nadzieję, że moja praca i wysiłek zostaną docenione. 
Przygotowałam dla was:

*paczki stocków*
*paczkę tekstur*
*cztery nagłówki (bez CSS)*
*paczkę stock model*

Najpierw chciałabym zacząć od stocków:






A teraz czas na paczkę czterech tekstur: 



Cztery nagłówki które dla was przygotowałam, (niestety bez CSS) wymagały dużo pracy. 
Oto pierwszy:


Z tego nagłówku jestem bardzo zadowolona. Uważam, że fajne stocki, i tekstury. Uważam, że ten nagłówkek, został zrobiony, poza moimi możliwościami. Najbardziej podoba mi się bańka mydlana otaczająca dziewczynę. 

To drugi: 


Uważam, że ten nagłówek w ogóle mi nie wyszedł. Jestem zadowolona tylko ze stocków. Postać źle dobrałam, i uważam, że nie pasuje do nagłówku. 

Przedostatni nagłówek:


W tym nagłówku użyłam za mocnej koloryzacji, i wydaję mi się za jasno. Podobają mi się kwiatki, i Kate Perry, która jest świetnie dobrana do stocków. Napis też mi się podoba, ale były lepsze.

A to już ostatni nagłówek z dzisiejszej notki:


Pewnego dnia nudziło mi się, i zrobiłam przeciętny nagłówek z Violetty. Wiem, że to trochę dziecinne, ale coraz więcej nastolatek chcę szablonów i nagłówków z Violetty, więc oto jest. Uważam, że nagłówek jak masakryczny. W ogóle mi się nie podoba. Stocki mi się nie podobają, może z wyjątkiem tekstury, ale reszta to porażka. 

I ostatnia rzecz, którą przygotowałam na dzisiejszą notkę to stock model: 


---------------------------

Mam nadzieję, że moje prace spodobają się wam. Na następną notkę postaram się zrobić szablony i nagłówki z CSS. Otwieram się na każdą krytykę, i czekam na komentarze. Przyjmuję zamówienia. Zamawiajcie pod tym postem. :)

Pozdro :*
//Marliven

21 komentarzy:

  1. Więc zamówiłam u Panny Verdas ale ona do tej pory nie zrobiła dlatego zamawiam u ciebie szablon :)
    ,,Heart''
    http://skrywany-smutek.blogspot.com/
    kolorowe
    kolumny zaokrąglone
    Serial Violetta.Ludmiła , Naty i Violetta
    Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać.
    Mam nadzieje , że przyjmiesz i szybko zrobisz :*
    A wgl masz do tego talent trzymaj tak dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc witaj! xD Pozwolisz, że pobiorę stocki i tekstury.
    No więc według mnie nagłówki są ładne, aczkolwiek sądzę, że stocki powinny być mniej widoczne, chodzi mi o to, że powinnaś zmniejszyć ich krycie. W tym pierwszym nagłówku kolory się trochę gryzą, jest ich jakby za dużo do tego ta pani na środku jest czarno-biała, no mi to nie za bardzo pasuje. Do innych nagłówków nie mam zastrzeżeń, oprócz tego o stockach. Ja się tu wymądrzam, a pewnie lepiej bym nie zrobiła >.< ale też zostałam przyjęta na staż, więc sami mnie ocenicie... Oj, rozpisałam się...
    No to życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za krytykę i podpowiedzi, na pewno spróbuję się do nich dostosować.
      //Marliven

      Usuń
  4. Cudowne!!!!Po prostu Boskie!!!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale osobiście uważam, że nie robię za dobrze szablonów i nagłówków.
      //Marliven

      Usuń
    2. Nie no, co ty???Robisz CUDOWNE i szablony i nagłówki!!!UWIELBIAM JE!!!♥♥♥

      Usuń
    3. Bez przesady. Są lepsi szabloniarze.

      Usuń
  5. Witaj. Serio te prace wymagały dużo pracy? Moim zdaniem musisz jeszcze trochę poćwiczyć. Nie jest tragicznie, ale szału nie ma :/. Radzę ci np. zmniejszać krycie w stockach i nie walić wszystkiego gdzie popadnie. To nie wygląda ładnie. A koloryzację może dawałabyś bardziej widoczną? Teksturki są fajne. Stocki też ładne. Tylko te nagłówki. Polecam obejrzeć sobie jakieś toturiale.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za krytykę, spróbuję się poprawić.
      //Marliven

      Usuń
  6. Cieszę się, że wstawiłaś notkę. Chociaż nie spejclanie lubię Violettę to najładniejszy nagłówek wyszedł ci właśnie z nią. Inne też są nawet nawet, tylko że stocki nie są dobrze wymazane podobnie jak postacie.
    Pozdrawiam, Fearless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Ja szczerze powiem, że nagłówek z Violetty nie podoba mi się :/ Ale dziękuję, za szczerą opinię.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Witaj, witaj. Moim zdaniem nagłówki nie są złe, choć mogłyby być lepsze ;). Ćwiczenia czynią mistrza. Jeszcze trochę pracy i będzie ok. Tylko te stocki... Kiedyś też wymazywałam je w takie "kółka", ale lepiej wygląda zmniejszenia krycia czy coś w tym stylu. Pierwszy wyszedł ładnie choć dziewczyna jest trochę źle wycięta. Drugi chyba najlepszy. W trzecim i czwartym nie pasują tylko te stocki :/. I postacie wykluczyłaś od całości (może jakaś koloryzacja by się przydała?). Również nie przepadam za Violettą, ale nie jest zły. Teksturka jest śliczna <3.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Przyjmuję, gdyż pomylił ci się link..., i zamiast "ł" powinno być "l" i blog nie istniał, gdyż link był błędny.

      Usuń
  9. Dziękuje za krytykę
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Okej, no to jedziemy :)

    Praca nr 1: Źle wygumkowana postać. I do tego czarno biała! Za bardzo odstaje. Podobnie jak stocki. Zmniejszaj trochę ich krycie, lepiej to wygląda. Nie wiem czy użyłaś koloryzacji, ale jeżeli użyłaś, to radzę wybierać takie bardziej widoczne.
    Praca nr 2: Wybacz, ale uważam, że to najgorsza praca. Stocki znowu wystają, koloryzacja (o ile jest) znów niewidoczna. Te róże u góry to tak trochę od czapy. Trochę tu tego wszystkiego za dużo.
    Praca nr 3: I znowu: zmniejszaj krycie stocków.
    Praca nr 4: Źle wygumkowana Katy, za bardzo widać tło. I kolejny raz: krycie stocków!
    Praca nr 5: Naprawdę nie lubię Violetty, ale mogę powiedzieć, że to twój najlepszy nagłówek. Nie będę się raczej czepiać, wszystko powiedziałam przy poprzednich pracach.

    Mam nadzieję, że weźmiesz sobie rady moje i innych do serca. Ćwicz dalej. Pozdrawiam, Emptiness.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)