Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 11 lutego 2014

The moment I know... /Katie V.

Cześć! Mam dla was niespodziankę, ale to w następną środę : P. Teraz zajmijmy się... albo jeszcze nie.
Kiedyś weszłam na naszego bloga, oglądnęłam wszystkie 100 komentarzy pod moim postem. Nie wiedziałam że moja grafika może wywołać aż takie zamieszanie ;( Na szczęście wszystko się ułożyło i bardzo się z tego cieszę. Czasami w tych chwilach miałam załamanie i chciałam odejść, ale gdy Trixie tez zaczęła " odchodzić" pomyślałam że muszę dać z siebie wszystko. A więc macie tutaj 2 szablony. Przepraszam Tini, ale nie zdążyłam zrobić go na dzisiaj a więc stoisz jako pierwsza w mojej kolejce :)
A to 1 szablon dla Kochanej Pati:


I jeden wolny :)


A więc oceńcie czy się poprawiłam :)
 Na pewno użyłam dużo kodów, to wam powiem xD
{ EDIT} I jeszcze paczka Stocków i nagłówek z Taylor Swift


To chyba tyle :) 
PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA
i proszę nie tylko z Violetty :/

~ Katie


(EDIT 2) Przyjmuję zamówienia:

i ulituję się nad

 ponieważ to może być mój ostatni wpis na tym blogu :(



23 komentarze:

  1. Czytałam wiele komentarzy pod Twymi postami i postanowiłam nie dodawać tam swoich trzech groszy, ale jak widać rad dziewczyn nie posłuchałaś. Wcale nie będę Cię hejtować, krytyką także tegovnie nazwę. Przypomnę Ci tylko o stockach! Na tych szablonach one po prostu rażą w oczy! Jeśli tworzysz w gimpie to radze zmniejszyć krycie ;)Css jest spoko acz mógłby być bogatszy ;D

    Odniosę się jeszcze do szablonu głownego, zaskoczyłaś mnie nim Trixie, jest cuuuudny. Tylko napis lekko oszpeca, ale poza tym to jest genialny, trafiłaś w mój gust. Mogę spytać jakiego kodu użyłaś na menu, ponieważ jest ciekawe i podoba mi się . Mam pytanie, dlaczego szablony główne robisz tylko ty ? Wiem, że są blogi gdzie np. css robi jedna, a grafikę druga, albo KAŻDA graficzka ma szanse zrobić szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instrukcja na menu tutaj:
      http://terriblecrash.blogspot.com/2014/02/062-well-i-still-have-faith-ikony.html
      Sama ją pisałam.

      Chciałam Wam tu tylko zostawić prośbę o poprawne napisanie mojego nicku. Nie widziałam jeszcze nigdzie wersji przez "J" i trzymajmy się tego, że taka nie funkcjonuje:) A i łatwiej byłoby, gdyby to w jakiś sposób odnosiło do instrukcji (np. poprzez zalinkowanie mojego nicku, cokolwiek), wtedy nikt nie musiałby zawracać Wam głowy i Was pytać, gdzie ona jest:) Bo pytania będą się pojawiać, nie każdy przecież wie, jakiego bloga prowadzi jakaś tam Yassmine. Ale to tylko takie moje pomysły, zresztą to Wy prowadzicie tutaj całą organizację, więc to Wasza sprawa:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Proponowałam Trixie żebyśmy razem zrobiły :-P ale ona już skończyła robić ten a i dzięki za uwagi na następny...możliwe że ostatni raz na tym blogu się poprawię~ Katie V.

      Usuń
    3. Menu zrobiła z instrukcji tego bloga:
      http://terriblecrash.blogspot.com/
      Bardzo łatwe w ykonaniu, powinno ci się udać ;)

      Usuń
  2. Może nie znam się na grafice, ale moim zdaniem szablony, które na dzisiaj przygotowałaś są ładne, naprawdę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Bardzo ładnie, podoba mi się, tylko w 1 czcionka jest... brzydka. Nie wiem, dlaczego, ale taka jakaś... uboga. Poza tym, jest śliczne! *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, śliczny *-*
    Takiego efektu się nie spodziewałam. :D
    Baaardzo ci dziękuje, za chwilę pojawi się już na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym poprosić o szablon z One Direction ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłabym zamówić u ciebie szablon z One Direction ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym złożyć zamówienie :)

    1. Hasło: Heart
    2. http://the-story-of-ordinary-american.blogspot.com/ - czyli na mój nowy blog :)
    3.Chciałabym w odcieniach beżu :)
    4.Chciałabym aby menu itd było po prawej stronie,a na lewej wpis..
    5.Nina Martin - główna bohaterka serialu Tajemnice Domu Anubisa.
    6.http://i.pinger.pl/pgr355/3a2d38ee00038ee24f326625/nathalia-ramos.jpg to chciałabym bardziej na przodzie, a to http://i.pinger.pl/pgr119/75d887c8002a810d4e6e18eb/Nathalia_Ramos_(2).jpg trochę z tyłu.
    7.I wanna be a piece of
    chocolate in his lips.

    Liczę, że dla odmiany zrealizujesz moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. proszę zrób jeśli byś mogła bo prosiłam wcześniej kogoś ale nie ma go jeśli być mogła to z Leonettą jeśli masz chęć

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam dużo stock'ów i możesz być z siebie dumna, ale jeszcze dużo pracy przed tobą ;) Używaj więcej textur to ci bardziej pomoże. Bardziej wtapiaj stocki w tło, a wtedy nagłówek nie będzie się aż tak bardzo różnił się od tła. Widać poprawę, gratulację. Tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Heart
    2.leonetta-miloscodpierwszegowejrzenia.blogspot.com
    3.delikatne odcienie różu
    4. Kolumny po prawej
    5.Leonetta
    6. ------
    7 . Jakiś romantyczny

    Proszę przyjmij moje zamówienie,
    Z góry dziękuję
    Tini Stoesstel

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam się na grafice. Dlatego też, w ogóle nie powinnam się wypowiadać, a jednak mam zamiar to zrobić.
    Moim zdaniem zrobiłaś bardzo duże postępy. Najlepszą rzeczą w twoich szablonach są nagłówki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie trzeba zamawiać?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mogłabym zamówić u Was nagłówek na blog.pl ?
    Z looking 4?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu ostatni? o.O
    Stocki nie chcą mi się pobrać, znaczy otworzyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NA samym dole pod nagłówkiem z Taylor masz link

      Usuń
  15. Gdzie Vicky? Miała dodać notkę dwa dni temu, a ja tak lubie jej szablony :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm, co prawda nie widziałam twoich poprzednich prac, więc nie mogę powiedzieć czy się poprawiłaś :<. Mam nadzieje, że nie obrazisz się za odrobinę krytyki. No więc tak. Szablony są ładne. Serio. Szczególnie pierwszy, choć stocki nie są dobrze wtopione. Radzę pokombinować z kryciem czy coś. I napis jest mało widoczny. Za to drugi jest już troszkę gorszy. Nie martw się. Tylko troszkę gorszy ;). Po pierwsze powinnaś zmazać po bokach, bo wygląda to dość dziwnie. Te róże też troszkę nie pasują i rażą w oczy, ale widać, że się starałaś. Css jest ciekawy w obydwu szablonach. Ja jako tako zajmuję się grafiką i uważam, że jest dobrze. Może obejrzysz sobie jakieś toturiale? A, no i jeszcze tekstury. Ich też używaj więcej ;).
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym tworzeniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)