Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 16 lutego 2014

Notka Tematyczna: Lodovica Comello/ Panna Verdas

                                                                 (z instrukcją Renfri)
Hey, hey ;D Witam was na dzisiejszej notce tematycznej, którą udało mi się zrobić cudem. Tak całe dwa tygodnie nie mogłam włączyć laptopa ( i pewno cały czas nie jest do końca sprawny), a do informatyka oddam go dopiero za kilka dni, więc nie wiem jeszcze, co z mą następną notką.
Ale Basta! Już nie rozgaduję się tu o mojej skromnej osobie i mych problemach.
Na dziś mam dla was:

- Trzy szablony 
.2 z Lodovicą 1 z One Direction
- 2 nagłówki 
. 1 z Lodovicą, 1 z Harrego Pottera
- Instrukcja

Wiem malutko, przepraszam was baaardzo

                                                                     Szablony

Podgląd/Pobierz
Pozwólcie, że sama się skrytykuję za ten odpychająco mandarynkowy nagłówek i ogólnie nie ciekawy efekt szablonu. Pragnę tylko zaznaczyć, że to mój pierwszy nagłówek w Photoshopie.



Ten już bardziej mnie się podoba, więc do ocenienia zostawię go wam ;)

                                                                  Podgląd/Pobierz
Robiony za czasów posiadania gimpa, co idzie za tym, że robiony jest w tym programie i nie ma koloryzacji itp.

Nagłówki



Boszzzz ten już całkiem nie wyszedł!
Instrukcja
czyli jak zrobić śnieg na blogu

Wchodzimy u układ naszego bloga i tworzymy nowy gadżet html/ java script ( jeśli źle napisałam przepraszam) w puste pole wklejamy taki oto kod
<script language='JavaScript' src='http://yourjavascript.com/25223141921/snowstorm-min.js'/>
Śnieg będzie padał kiedy poruszymy myszką. 

No  to na tym skończę, czas mnie goni. Przepraszam za tak małą ilość prac ;c
Jeśli ktoś chcę przyjmę 3 zamówienia ;)
Edit:
Przyjmuję zamówienie:
Tiny, Krieny Ponte i Panny W


11 komentarzy:

  1. 1.Hasło : Heart
    2.http://leonetta-para-siempre.blogspot.com
    3.Kolorystyka : jasny fiolet
    4.Układ : chciałabym, żeby nagłówek był nad postem i wchodził trochę na niego, ale tak, żeby było widać tekst. Poza tym kolumna prawa, tak, jak mam teraz. :)
    5.Postacie , Z kim , jakiego serialu,anime.filmu : Leonetta - z Violetty
    6.Obrazki z których ma być wykonany szablon : Nie będę dawała linków, ale najlepiej,żeby były one z 2 sezonu .
    7.Napis na szablonie : Leonetta para siempre

    Dzięki !!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Hasło: Heart
    2. Link: http://www.milosc-po-prostu-jest.blogspot.com
    3. Głównym kolorem niech będzie jasny, niecio jaskrawy fioletowy.
    4. Archwium, obserwatorzy i cała reszta niech będzie po prawej stronie. Jak na tej stronie: http://pues-amor-es-lo-que-siento.blogspot.com/
    5. Prosiłabym ote zdjęcie z tego bloga: http://dzikiestory.blogspot.com/
    6. Nie bój się kochać. Miłość po prostu jest.

    Mam nadzieję, że wykonasz. Aczkolwiek potrzebuję ładnego szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej chciałabym zamówić u cb szablon :D
    1. Hasło: Heart
    2. http://wybrani-nowa-historia.blogspot.com/
    3. Kolorystyka: No więc chciałabym, żeby to było coś ciemnego.. może być nawet czarny :D
    4. Tu masz wolną rękę
    5. Chciałabym, żeby byli tam Emma Stone, Luke Mitchell oraz Alex Pettyfer możesz jeszcze dorzucić tam Bradleya Coopera ( tak jakoś z tyłu :D )
    6. Obrazki: Mogłyby być te: http://31.media.tumblr.com/83e70ac036696ed2db75f297bc9a87cf/tumblr_n15888xTb51slhwheo1_1280.jpg
    http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=PhGgUTP0Slfm4M%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.theplace2.ru%2Fphotos%2FAlex-Pettyfer-md3067%2Fpic-383648.html&docid=ttuoU-1KuclLCM&imgurl=http%3A%2F%2Fwww.theplace2.ru%2Farchive%2Falex_pettyfer%2Fimg%2FAlexP_Number4_05.jpg&w=1333&h=2000&ei=1hUCU-vYD8aM4wTKiYGwCA&zoom=1&ved=0CJMDEIQcMGA&iact=rc&dur=600&page=4&start=82&ndsp=33
    Co do Emmy i Bradleya, masz wolną rękę :D
    ( Jeżeli obrazki nie będą ci pasowały, to też już twoja ręka :D )
    7. Napis:
    " Nawet Jeżeli Jesteś Na Dnie,
    Nie Poddawaj Się...
    Nigdy "

    Z góry dziękuję, za wykonanie go :D
    Będę ci bardzo wdzięczna, ponieważ twoje szablony są na serio śliczne :D
    Pozdrawiam ♥
    Kriena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jeżeli teraz o to proszę, ale mam prośbę.... czy zamiast Luke'a Mitchella, mógłby być Josh Hutcherson?? Najlepiej to zdj. http://www.google.pl/imgres?newwindow=1&sa=X&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=tqEHizySlfoZQM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.listal.com%2Fjosh-hutcherson%2Fpictures&docid=GXKTFSu0r3EPoM&imgurl=http%3A%2F%2Filarge.listal.com%2Fimage%2F6322260%2F968full-josh-hutcherson.jpg&w=900&h=1350&ei=vKkLU6uYPKTZ4AShvIHYCw&zoom=1&ved=0CK8BEIQcMBQ&iact=rc&dur=189&page=2&start=17&ndsp=34
      z góry dziękuję ♥
      I przepraszam
      Kriena

      Usuń
  4. Moim zdaniem ten drugi szablon wyszedł ci chyba najlepiej. Pierwszy nie podoba mi się, otóż dlatego że jest tak jasny że ta dziewczyna razi w oczy *____* Za to drugi jest naprawdę fajny, zarówno graficznie jak i kodowo. Tylko jedyne co mnie męczy to niemzazana textura na twarzy
    Trzeci też jest fajny, tylko może jakbyś dała więcej stocków.
    Nagłówek pierwszy, on jest naprawdę ładny! W drugim może ładniej wycięłabym postacie. Mogłabyś zmniejszyć nieco gumkę i pojeździć przy tych krawędziach żeby nie było tych czarnych liń wokół nich :D Być może rozumiesz o co mi chodzi xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. szablon 1- tak jak sama już dodałaś swój komentarz do niego to nie jset in za ciekawy ^^
    szablon 2- widać że zrobiłaś postęp w robieniu nagłówków BRAWO!! jednak muszę się do czegoś przyczepić a mianowicie do css'a jest moim zdaniem za bardzo skromny i się powtarza w wielu twoich pracach
    szablon 3- css już o wiele lepszy, ale te zielone karty, skąd pomysł na taki kolor ? a co do nagłówka to wszystko było by super gdyby nie to że słabiutko wtopiłaś postacie, staraj się używać koloryzacji
    nagłówek 1- to chyba jedna z twoich najładniejszych prac jaką widziałam ! napis super ale używaj mniejszej czcionki do swojego podpisu
    nagłówek 2- tu brakuje mi koloryzacji, może gdyby była efekt nagłówka byłby o wiele,wiele lepszy, no i znowu za duży podpis

    Widać żę robisz postępy i trzymaj tak dalej ! Czekam na dalsze prace, bo widzę że jeżeli dalej będziesz się tak w szybkim tempie rozwijała to twoja grafika może być cudna *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba. A szczególnie w roli głównej z Lodo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawiesił ci się laptop? Coś o tym wiem XD. Też niedawno uruchomiłam swój i nie jest jeszcze w pełni sprawny :). Na dobra. To komentuję :D.
    Sygnatura: Śliczna, serio przecudna <3.
    1 szablon: Cóż, jak dla mnie za jaskrawy. Ten żółć razi po oczach :P. Za to css strasznie mi się podoba. Zawsze byłam zwolenniczką zaokrąglonych rogów.
    2 szablon: Jejciu, jejciu. Ten jest najlepszy ze wszystkich. Śliczne kolorki, ładne wtopienie... tylko css mógłby być bogatszy ;).
    3 szablon: 1D, 1D wszędzie XD. Hm, widać, że nie zagłębiłaś się w efekty Gimpa. A tak w ogóle to można dodawać do niego koloryzacje (tzw. krzywe). Sama tworzę w Gimpie i uważam, że ten nagłówek wyszedł średnio ;). Jest ładny, tylko mogłabyś lepiej wyciąć postacie i bardziej je wtopić np. zmniejszyć krycie. A jeśli chodzi o kolor kart to dałabym coś bardziej pasującego np. liliowy lub kremowy.
    Nagłówek 1: Jakiś taki pustawy. Wcisnęłabym więcej stocków. Ale tak to bardzo ładnie ci wyszedł.
    Nagłówek 2: Jestem ogromną fanką Harry'ego i pewnie dlatego nagłówek nie wydaje mi się taki zły. No, ale stocków prawie w ogóle nie widać, a te kocie oczęta z tyłu nie pasują do reszty.
    Mam nadzieję, że moje drobne uwagi ci się przydadzą. Serio, jest dobrze. Jeszcze troszkę poćwiczysz i będzie super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej pobrałam od Ciebie drugi szablon z Lodo na bloga : http://myfeelingisreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)